IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Najaarsdip Volgende pagina
Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 04-11-2002 21:04 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

Iedere keer als het herfst wordt verschijnen er in de media berichten over het fenomeen najaarsdip/winterdepressie. Dit houdt in dat je stemming door het weer sterk beinvloed wordt en dat je je in de herfst/winter als het minder licht is je neerslachtig kan voelen, futloos e.d. Kortom: kenmerken van een dip of soms zelfs depressie. Maar enkel in het najaar. Dit kan vaak verholpen worden door lichttherapie, zonnebank e.d. Heeft iemand daar ervaring mee of ken je iemand die dat heeft?


To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 04-11-2002 21:12 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Hmmm wij hebben een zonnebank en aangezien ik me zo verschrikkelik moe voel de laatste tijd moet ik het maar eens proberen.


Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 04-11-2002 21:17 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

t schijnt wel af te hangen van het soort najaarsdip dat je hebt (ja echt!), schijnt dat je bij de verkeerde soort lichttherapie de verkeerde werking krijgt Don't ask me, licht is licht zou ik zeggen......Heeft met kleuren te maken enzo. Voor elke dip een kleurtje. Ofzo.
Maar een zonnebankje kan geen kwaad lijkt me muziekje aan en relaxen maar...


To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 04-11-2002 21:19 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik zal het eens proberen bedankt voor de tip


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-11-2002 21:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik slaap nu 11 uur ipv 9, maar voel me niet echt slechter dan in de rest van het jaar. Ik raak zelfs makkelijker geïrriteerd door te veel zonlicht, en zeker door te warm weer.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 04-11-2002 21:22 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Minder licht, najaar is juist Doomy .. ik hou daar wel van


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-11-2002 21:22 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik ben ook niet zo'n fan van warm weer, maar die stelling van depressie door t minder licht enzo gaat misschien wel op: in Scandinavië zou het de oorzaak zijn van hogere zelfmoordcijfers.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 04-11-2002 21:26 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik ben zelf een hele grote fan van de zomer. Hoe warmer hoe beter.


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-11-2002 21:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Zomer, Zon,



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 04-11-2002 21:34 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

Ik hou ook meer van de zomer, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan kou. Meer donker vind ik wel fijn, ik hou van de nacht, maar niet dat deprimerende kl*teweer overdag! Ik hou van de melancholische sfeer van de herfst maar dan wel als de zon schijnt Muziek klinkt doorgaans ook veel beter in de herfst, maar ondertussen ben ik wel veel gevoeliger voor de buitenwereld, en heb veel last van onzekerheid. En ik ben passiever, en slomer terwijl ik normaal altijd juist heel actief ben. En zodra het eerste lentezonnetje doorkomt ben ik weer supervrolijk en actief en springerig. Nu pas begint me op te vallen dat dat eigenlijk elke keer in het najaar terugkeert, dus ik mag zelf ook wel onder de zonnebank (mag ik sowieso wel want ik ben net een melkfles en dat is NIET overdreven) Alleen wij hebben dat niet en bruin kan dat niet trekken dus voorlopig hou ik het bij muziektherapie.


To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me


Severe_Torture
Usericon van Severe_Torture
Posted 04-11-2002 21:50 by Severe_Torture Wijzig reactieProfiel van Severe_TortureQuote dit bericht

Zomer, herfst, winter en lente... altijd trek in lekker fris biertje


Nee


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 04-11-2002 21:51 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 21:50 schreef Severe_Torture het volgende:
Zomer, herfst, winter en lente... altijd trek in lekker fris biertje


Proost


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-11-2002 21:51 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 4 november 2002 21:20 schreef mislyd het volgende:
Ik slaap nu 11 uur ipv 9

dat lijkt me niet echt gezond...



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-11-2002 21:56 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 november 2002 21:51 schreef elessar het volgende:
dat lijkt me niet echt gezond...

Waarom niet?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 04-11-2002 21:56 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ben elk seizoen hetzelfde, alleen maar mooi dat het weer winter wordt denk ik in de herfst. Elk seizoen heeft z'n charme dus ik ben altijd tevreden


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-11-2002 21:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik zit op dat gebied nogal tegenstrijdig in elkaar: ik hou niet van veel zon (22 graden is zowat warm genoeg) maar aan de andere kant heb ik de pest aan regenweer, aanhoudende regen kan mij echt down krijgen:

komt zo: om me af te reageren spring ik graag eens op de motor, wat bij pokkeweer natuurlijk monder aangenaam is (echt té hard opletten , zonder hard te gaan)Klinkt misschien lullig maar dat motorrijden zit in mijn bloed, en daarom is de winer klote; niet omdat ik nie van sneeuw houd, integendeel


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-11-2002 21:58 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 4 november 2002 21:56 schreef mislyd het volgende:
Waarom niet?


Omdat lang slapen niet gezond is. Te kort slapen is ook niet gezond, maar 9 uur is wel erg lang, en 11



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-11-2002 22:03 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

geen last van


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-11-2002 22:04 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 november 2002 21:58 schreef elessar het volgende:
Omdat lang slapen niet gezond is. Te kort slapen is ook niet gezond, maar 9 uur is wel erg lang, en 11

Hmm.. Ik heb gewoon een heel traag metabolisme en ben een zombie als ik elke nacht maar 7 of 8 uur slaap. Dat hangt af van individu tot individu en ..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 04-11-2002 22:11 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2002 22:04 schreef mislyd het volgende:
Hmm.. Ik heb gewoon een heel traag metabolisme en ben een zombie als ik elke nacht maar 7 of 8 uur slaap. Dat hangt af van individu tot individu en ..



Same here ik slaap ook ongelofelijk lang
mmm slapen...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 04-11-2002 22:25 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Ik voel me nu net goed
Zo'n najaarsdip kan volgens mij ook goede dingen met zich meebrengen , perfect om je doom cd's boven te halen en je erdoor laten meeslepen (tot op een bepaald punt maar natuurlijk)heerlijk



true disco chick


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-11-2002 22:27 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik krijg in de zomer juist altijd een dip.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-11-2002 22:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik denk dat een dip ligt aan welke gebeurtenissen in die periode gebeuren.
niet aan of het winter of zomer is.


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 04-11-2002 22:31 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Ik ken iemand die t heeft, op zich eenaardige meid hoor, maar niet in deze tijd van t jaar. Ze heeft al verschillende therapieen geprobeert maar t heeft nog niet geholpen


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 04-11-2002 22:37 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

It's all in your mind. Ik kan dus echt niks met dit soort onzin. Als je je klote voelt dan voel je je klote. Ik voel me in de zomer wel es klote en ik voel me in de herfst wel es klote. In de zomer is er niks aan de hand en in de herfst lijdt ik aan een najaarsdip.......Yeah right, fuck off.


Drink met matuh............., nooit alleen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-11-2002 22:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik lijd aan lente-erectie. In maart, april, mei is m'n piemel vijftien cm. langer hetgeen tot frequent flauwvallen leidt.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen