|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gek genoeg heb ik dus altijd het tegenover gestelde. Als ik als die vrolijke "beautyfull people" om me heen zie in de zomer stort ik in. Maar nu is het lekker donker buiten. Goed om je te verschuilen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ben absoluut geen zomer-mens. Maar ik moet zeggen toen van de week op mn werk de zon opeens doorkwam dat een positief effect had op mn humeur. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ohja, daar word ik ook niet goed van.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Geen problemen mee. Ik zie op mijn werk de hele dag geen buitenlicht behalve in de pauze, ik zit zelfs vaak in het pikkedonker daar. Het enige is dat ik juist met warm weer eerder geirriteerd raak omdat ik me dan kapot zweet bij het minste wat ik doe. Ik slaap doorgaans een uurtje of 6, of maximaal 7 uur per nacht, het hele jaar door. Nergens echt last van. Ach ja als ik maar wat bezig blijf, als ik echter ga liggen ben ik zo weg |
|
Ik heb wel dat ik in de herfst wel eens last heb van dipjes/depressies/whatever, maar dat heeft niets met lichtval of het seizoen te maken. Het komt simpelweg gewoon door het feit dat ik die vrijheid van de zomer kwijt ben en weer een lang,vervelend schooljaar voor de boeg heb. In de herfst is ook alle 'frisse moed' waarmee ik begon aan het schooljaar meestal verloren. Verder hou ik echt van de herfst, mooie natuur, sombere/doomy uitstraling... heerlijk We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: hier ben ik het compleet mee eens, als het niet sneeuwt of vriest dan is de winter gewoon kut! |
|
Winter heerscht, zolang ik binnen zit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Gaarne Die krantenberichten zijn altijd zo oppervlakkig To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Hiero. Best klote. Je leert er mee leven. |
|
bij mij hangt het al dan niet hebben van een depressie niet af van het weer maar wel van mijn emotionele gesteldheid, en die is al vaak genoeg door elkaar geschud geweest. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 08-11-2002 1:04] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb het hele jaar lang een najaarsdip, kan dan ook? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
das wel true |
|
quote: Neejjoh, het gaat toch altijd goed? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
vorig jaar had ik in deze tijd er ook last van. kwam meer door de omstandigheden van toen... die oorzaak is er nu niet meer, dus nu krijg ik hopeluk geen najaarsdip.. maar ja je weet nooit in welk gat je nu weer valt. |
|
quote: PRACHTIG gezegd!!!! |
|
ik heb geen last van winterdepressie , als ik daar wel last van had zou ik niet proberen daarvan af te komen door naar electrisch licht te kijken of zo ,maar wat meer met vrienden en vriendinnen te praten of af te spreken , leuke dingen gaan doen . |
|
Ik word wel een beetje pissig als het de hele dag regent en ik nix anders doe dan afentoe computeren en muziek luisteren, kwil er ook wel eens uit Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Dan loop je toch in de regen Winter is coming |
|
Ja maar dan krijg ik longontsteking ofzo Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |