|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:sttt dat moet je niet zeggen. zo gaat onze reputatie naar de knoppen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: er is op zich niks mis met de eo jongeren dag, maar dat ze onschuldige mensen (zoals een vroegere vriendin van me) zo brainwashen dat ze van totaal antichrist naar het christendom laten bekeren vind ik wel een beetje ver gaan. Dus eo jongeren dag |
|
Als je zo makkelijk te brainwashen bent, dan hoor je daar waarschijlijk thuis. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik kan daar eigenlijk niet mee lachen, daar is het gewoon te triest voor. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
niet te geloven dat ze heuze bewijsen achter stellen voor een vaag broodje aap verhaal.. discovery heerscht Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Al is DC erg goed in het overdrijven. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ach joh; die triestheid is niet meer serieus te nemen zo erg... Voor mensen die hun handen boven de lakens moeten houden hebben ze het verdacht vaak over de hand van god... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:LOL à la Maradona 1986 zeker. Ik vind die 'verlossing' enzo ook altijd wel cool, dan. |
|
quote: idd al die rokjes Ik krijg gelijk inspiratie voor een nieuwe song text. "SPUIT OP DIE RUIT" Wiegen Meister ! |
|
quote: Muahhahahahah Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dat is ook weer waar. Door wetenschap zo dom populair te maken (veel te snelle conclusies steeds in die natuurprogramma's), krijgen vele mensen er een afkeer van. Maar toch blijft het verontrustend dat een 17-jarige westerling in de 21ste eeuw nog gelooft in het koekenbak verhaaltje van Adam en Eva. Niet te geloven.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jaja, het is weer zo ver. Wat dachten we van: volgend jaar een ZM-knokploeg erheen? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
K vind het fantastisch om naar te kijken. Ieder jaar weer. Overigens ken ik nog wel wat mensen die erheen gaan ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Je zegt het alsof dat niet zo erg is Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Neu, moeten zij voor zich weten, als zij er plezier aan beleven om en masse de heer te prijzen moeten ze dat zeker doen. Ik wil er trouwens ook een keer heen, om precies te weten wat ik nou afzeik. K meen me ook te herrineren dat Bintmeister met een groep mensen er ieder jaar aanwezig is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Langs galg en rad die mensen! |
|
Juist. Het is gewoon kut met een grote K. En er dienen haatvolle liederen over geschreven te worden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Belachelijk dat er zo een dag bestaat. |
|
Want? Bazzio Attacks!!! |
|
Ik denk dat ik het toch wel een keer wil meemaken, net zoals trance valley of hoe dat ook mag heten And my marlboro light |
|
Hmm.. het is gewoon zoiets als de reichspartijdagen eind jaren dertig in Duitsland. Gelukkig is er geen Leni Riefenstahl aanwezig om de propaganda goed in beeld te brengen en geen Albert Speer om de Arena te veranderen in een kerk. Wat me overigens veel meer beangstigd dan EO Jongerendag is de HOUR OF POWER! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-06-2003 21:48] |
|
Gelukkig is er in de bm geen sprake van propaganda! Daarbij komt ook nog eens het feit dat bm fans altijd zelf na blijven denken en nooit de hele meute volgen. Wat dat betreft zijn er nogal wat verschillen tussen bm fans en eo jongerendag-gangers. [Dit bericht is gewijzigd door Nuclearwarcommander op 14-06-2003 22:28] |
|
quote: Eh.. ja.. dat is het ideaalbeeld wat blijkbaar vrij veel mensen van BM fans hebben... maar feit is dat er tussen de BM fans ook genoeg mensen zitten die achter de meute aanlopen .. het is alleen een andere en kleinere meute.. |
|
quote: ...dat MEEN je niet |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |