IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : EO-jongerendag Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-06-2003 22:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 22:33 schreef Nuclearwarcommander het volgende:
...dat MEEN je niet


Ahum... had niet helemaal door dat je vorige opmerking sarcastisch bedoeld was. (niet zo raar, aangezien er dus best veel metalheads zijn die metalheads wat ruimdenkendheid en dergelijke nogal ver boven de rest van de maatschappij plaatsten)


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-06-2003 13:24 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Mensen mogen van mij lol hebben, zelfs als hierbij de Hond aanbeden wordt.

Dat ik het persoonlijk misselijkmakende propaganda vind in de stijl van "Prinsen en Prinsessen" (voor de mensen die het niet kennen: het is een door de eo opgezette kindershow waarin kinderen massaal prochristelijke liedjes van het meest gruwelijke soort ten gehore brengen, met teksten als naar de hel met de zondaars en vecht tegene de ongelovigen en de straffe gods e.d.) moet ik dan maar even naast me neer leggen...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-06-2003 13:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 20:25 schreef Rasputin het volgende:
K meen me ook te herrineren dat Bintmeister met een groep mensen er ieder jaar aanwezig is.


Ja, met Schijtvriendjes

Ik wil er trouwens ook wel een keer naartoe, met een UZI


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-06-2003 13:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik lach me elke keer weer kapot om hoe mensen zich toch zo debiel kunnen vertonen op die dag en de liedjes de gespeeld worden, echt om te huilen! Dat dit nog kan in 2003


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-06-2003 13:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 13:30 schreef 0Tolerence het volgende:
ik lach me elke keer weer kapot om hoe mensen zich toch zo debiel kunnen vertonen op die dag en de liedjes de gespeeld worden, echt om te huilen! Dat dit nog kan in 2003


Ja, ernstig heh.. So passé

Er staat hier in R'dam ook wekelijks zo'n 'Jezus Redt' bus met van die flitsende kreten als 'Naar house' erop


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-06-2003 13:38 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 13:30 schreef 0Tolerence het volgende:
ik lach me elke keer weer kapot om hoe mensen zich toch zo debiel kunnen vertonen op die dag en de liedjes de gespeeld worden, echt om te huilen! Dat dit nog kan in 2003


*kuch*
Sorry maar als je een beetje objectief bent zie hetzelfde op metal festivals daar staan mensen de hele dag bezopen slayer te schreeuwen en een beetje headbangen, stagediven en op elkaar in te rossen.
Het is niet met dezelfde gedachte of iets dergelijks maar als je een beetje goed naar kijkt zijn beide partijen niet goed wijs.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-06-2003 14:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik heb zoiets van, laat die lui.
Als ze mij maar niet lastig vallen.
Als iedereen nou hetzelfde is, is het ook zo saai.
Je zou toch ook niet willen dat iedereen van metal houdt?
Dat zou saai zijn...
Ik heb er wel ff naar gekeken, maar ik vind het maar niets, maar ik respecteer het wel, zolang ze mij ook maar respecteren.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-06-2003 14:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

gisteren weer goed gelachen toen er op het nieuws wat stukjes werden vertoond.. Jezus wat wemelde het er weer van de inteeltfiguren..



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 14:34 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Als iedereen nou hetzelfde is, is het ook zo saai.
Je zou toch ook niet willen dat iedereen van metal houdt?
Dat zou saai zijn...

Vind ik ook, al die gekke lui geven kleur aan de maatschappij.


mvg wk10


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-06-2003 14:40 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

ja, waar zouden we anders op moeten kankeren!!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-06-2003 16:01 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Precies... laat ons nou maar van metal houden.... dan laten we hun ook met rust...



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 15-06-2003 16:14 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ik zag een stukje op het nieuws en ik vond het eng!! Best wel sekte-achtig, met zijn allen bidden...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-06-2003 16:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 13:24 schreef Phriar het volgende:
Mensen mogen van mij lol hebben, zelfs als hierbij de Hond aanbeden wordt.

Dat ik het persoonlijk misselijkmakende propaganda vind in de stijl van "Prinsen en Prinsessen" (voor de mensen die het niet kennen: het is een door de eo opgezette kindershow waarin kinderen massaal prochristelijke liedjes van het meest gruwelijke soort ten gehore brengen, met teksten als naar de hel met de zondaars en vecht tegene de ongelovigen en de straffe gods e.d.) moet ik dan maar even naast me neer leggen...




ja, dat is ook best ziek, dat is gewoon regelrecht het hersenspoelen van tere kinderzieltjes. Beetje die kinderen opstoken tegen alles wat niet Gristelijk is, gatverdamme dat maakt me misselijk


GREENSKiN
steel mijn icoon :)
Usericon van GREENSKiN
Posted 15-06-2003 16:17 by GREENSKiN Wijzig reactieProfiel van GREENSKiNQuote dit berichthttp://www.endymaeria.nl

Christenfundamentalisme, heerlijk toch?


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 15-06-2003 16:17 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 16:15 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
ja, dat is ook best ziek, dat is gewoon regelrecht het hersenspoelen van tere kinderzieltjes. Beetje die kinderen opstoken tegen alles wat niet Gristelijk is, gatverdamme dat maakt me misselijk


Same here...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 15-06-2003 16:46 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 13:28 schreef Snaack het volgende:
Ja, met Schijtvriendjes

Ik wil er trouwens ook wel een keer naartoe, met een UZI


Klopt
Helaas kon ik dit jaar zelf niet mee, maar uiteraard waren de Schijtvriendjes weer alom aanwezig


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-06-2003 17:01 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 16:46 schreef Bintmeister het volgende:
Klopt
Helaas kon ik dit jaar zelf niet mee, maar uiteraard waren de Schijtvriendjes weer alom aanwezig




"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 17-06-2003 9:16 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Beetje late reactie maar ik zag de dag erna op het nieuws van SBS6 een kort interview met een van die gospelzangers die in dat wereldje de absolute top is. Vroegen ze hem of hij na het optreden nog in Amsterdam op de wallen ging kijken. Zegt die lul: "Nou, ik wil er inderdaad wel eens gaan kijken om te zien of het echt zo erg is als dat ik gehoord heb. Zo triest en verdorven.."
Flikker toch een eind op, zeg, vuile schijnheil. Die gaat er alleen maar heen om dezelfde reden waarom iedereen erheen gaat.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 9:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 9:16 schreef DMTR het volgende:
Die gaat er alleen maar heen om dezelfde reden waarom iedereen erheen gaat.


Frisse neus halen ?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-06-2003 9:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-06-2003 9:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 9:16 schreef DMTR het volgende:
Beetje late reactie maar ik zag de dag erna op het nieuws van SBS6 een kort interview met een van die gospelzangers die in dat wereldje de absolute top is. Vroegen ze hem of hij na het optreden nog in Amsterdam op de wallen ging kijken. Zegt die lul: "Nou, ik wil er inderdaad wel eens gaan kijken om te zien of het echt zo erg is als dat ik gehoord heb. Zo triest en verdorven.."
Flikker toch een eind op, zeg, vuile schijnheil. Die gaat er alleen maar heen om dezelfde reden waarom iedereen erheen gaat.

Haha dat doet me denken aan een streng gereformeerde collega op mn vorige werk, die gingen ook al met zn allen kijken hoe dat er daar nu allemaal aan toeging. "dat is wel lachen" vermeldde die knakker best wel jammer.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 17-06-2003 9:27 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ja jezus man....wat een bende...
Net als 1 van die boegbeelden in Amerika in die hele christensekte, Billy Graham. Gozer werd zo'n beetje gezien als de rechterhand van God. Bleek later dattie jarenlang diverse minderjarige meisjes op een hele andere manier met het geloof liet kennismaken...
En maar elke zondag in de kerk bidden en met de handjes de lucht in enzo...hou toch op zeg...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2003 20:07 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

geweldig altijd al een keer naartoe gewild!



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-06-2003 20:28 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Nu live on ned2, check it out


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-06-2003 23:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat was dus niet live.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen