![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
yeah ik snap je wel. Toch vertrouw ik zelfs dat bejaarde oma-tje in die ouwe daf nog niet ![]() ![]() |
|
lol, maar die vertrouwt 'ons' ook niet ![]() ![]() |
|
Heej, heeft er iemand van jullie ervaring met Eurostop??? http://www.taxistop.be/1/1eurostop.htm Please? Ik en mn vriendin zoeken een goedkopere manier van reizen... ![]() |
|
Ik denk dat je als man toch minder risico loopt dan als vrouw, ik neem het risico maar niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Nee, heb een eigen lift. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Woon je in een flat? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
LOL ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Liften .. nee dank je ... ![]() |
|
Niemand ervaring met Eurostop??? ![]() |
|
Ik niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
ik heb zelf nog nooit gelift, maar een vriend van mij lift wel eens, XpositiveX kent ze wel.....aap signature ![]() |
|
quote: ![]() vroomshoop in de meerderheid zowat? ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Heb nog nooit gelift maar is zeker wel een goedkope oplossing alleen moet je er wel op letten bij wie je in de auto stapt ![]() |
|
liften kun je beter doen als je een jongen bent, en zelfs dan gaat het nogwelleens een beetje fout "ja ik ga naar zwolle" en dan rijdt die gast naar utrecht bijvoorbeeld. Maar is idd veel goedkoper dan de NS ![]() |
|
vroomshoop taking over ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: vroomshoop is saai ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Vorige week naar Schwung gelift, dus ikke op de fiets naar een goede liftplaats om naar Roeselare, toch zeker veertig km van waar ik woon, en één van de eerste wagens die passeerde stopte, vroeg waar ik moest zijn, ikke, in de richting van Roeselare, en hij moest net een beetje verder zijn ![]() ![]() Dan het terugkeren, stond ,door de verwarrende signalisatieborden, drie maal op de verkeerde plaats te liften ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hey XPositiveX lift zelf ook manx ![]() shjiiiiiit, wat is het lang geleden dat ik hier wat poste ![]() hows it goin people? EXTREEM veel nieuw volluk hier zeg.... on topic: deze zomer *weer* lang en aan-een-stuk-ve'dah--rondliften door Europa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Asherah, eurostop, dunno... liften is het goedkoopst en het gaafst!!! ![]() bye ![]() |
|
niet alleen..... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ik heb zelf een paar keer gelift, maar niet alleen. Een keer met een aantal vrienden vanuit Hereveen naar Groningen na een metalconcert. Werden we door een burgelijk stel van middelbare leeftijd aanvankelijk meegenomen. Stopt die kerel ineens en begint zijn vrouw te roepen dat ze alcohol ruikt en dat we er uit moeten. Konden we uitstappen en teruglopen naar de liftplaats.... ![]() Enkele jaren geleden (in 1993) ben ik met een vriendin naar Hamburg gelift. Eerst met de trein naar Nieuweschans, en vandaar gelift. Dat was heen en terug geweldig. We werden aldoor door vrachtwagens meegenomen. En in zo'n vrachtwagen zit je relaxed en kun je veel zien. Op de terugweg mochten we zelfs vanuit die vrachtwagen bellen naar huis! (voor de jongeren onder ons: toen waren mobieltjes nog niet wijdverspreid). Als twee meiden hebben we geen problemen gehad. Wel zijn we op de terugweg samen in één vrachtwagen gaan zitten hoewel er twee vrachtwagens stopten voor ons. Zolang je samen bent kan er niet veel gebeuren en is het een prima en avontuurlijke manier van vervoer! ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
he 1i1ith, heb je een mail adres? (of msn?) [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 02-06-2003 20:10] ![]() |
|
Ja, check mijn profiel! ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
laten we niet off topic gaan maar naar dat onzin blasfemische bla bla topic. [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 02-06-2003 20:14] ![]() |
|
Net gechecked en ik zie ook geen mail van je.... Vreemd annekatrien666@hotmail.com is toch echt het adres... genoeg offtopic geneuzel... ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |