![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hey Posman, ik heb niet alles gelezen geloof ik, maar slaap je op straat dan? ![]() |
|
DMTR, wel opletten.. die grap is al gemaakt door webblaster wim ![]() Roy, op straat? fuck no! ![]() ![]() |
|
Najah, Pos! Je weet nu hoe ik er over denk! Morgen praten we verder. ![]() Misschien moet ik ook nog even met Vriend Nega praten om tot een beslissing te komen. Ik ken je per slot van rekening niet goed genoeg wellicht(net zoals jij mij). ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote:Hehe. Is er een kans dat U ook op het Goodlife Fest aanwezig bent? ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
als 't goed is komt wounded immortal toch ook? ![]() |
|
Hey pos-man, heb je al verteld over wat je woensdag allemaal gaat uitspoken? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() misschien dat McRoy meegaat zelfs.. ![]() ![]() |
|
quote: YOU DRUNK MUTHAFUCKAHHH!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Als meisje zijnde kun je best liften, doe het alleen liever niet alleen (dus met een vriendin of zo). Ik heb vaak genoeg gelift en eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad. Nou ja, 1 keer wel een beetje, maar toen was ik dus wel alleen. Wel goed afgelopen, wist niet hoe snel ik uit die auto moest komen! ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
wil er nog iemand mee (zie m'n post eerder in dit topic) ??? ![]() ik ga morgen weg (liftend) ![]() |
|
quote: Nee, heb andere plannen voor de vakantie ![]() ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: 2bad, maar oke, thanx ![]() ![]() |
|
*desperate kick* ![]() ![]() |
|
Heb ik ook wel eens gedaan. Maar op een gegeven moment betaste ze mij. Was een hele vreemde vrouw. Ze gaf me een lift naar Wacken vanuit Hamburg. [Dit bericht is gewijzigd door Joost op 22-07-2003 18:59] ![]() |
|
Liften is een beetje voor schooiers die zelf geen auto kunnen betalen imo. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
eindelijk... ik ben het met claw eens ![]() maar inderdaad liften is voor hippies en werkschuw tuig... None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: hey hey! ![]() ![]() |
|
donder dan op uit dit topic! godver! ![]() |
|
quote: Hoho. Ik gaf alleen even mijn mening. Daar zijn fora voor. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: lol, die "hey hey" was voor jou... die '...godver' was voor arson. wat hij zegt over liften is onzin. ![]() ![]() |
|
quote: als jij niet tegen de mening van iemand anders kan dan kun je beter stoppen met leven... ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: nee vindt jij onzin... ik vind liften onzin... None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
je begint ervan te kleuren ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |