|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
alweer een dode, echter niet muziek gerelateerd. zonde voor hem natuurlijk maar het was wel een idioot. |
|
Echt ? Hmm... was het op het nieuws ofzo ? Ik, Wil Schuurman |
|
Verdomd ja, dood. quote: http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.janmaat.oud.overleden.html quote: hmmz... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 09-06-2002 12:13] |
|
Ik wilde het ook net posten. Van Fok: quote: Wat erg nou. Tijd voor een feestje |
|
pfffffff next |
|
Jezus! Wat zijn jullie voor een Mods! Er is toch een: Meld hier de doden-topic? |
|
Mjah, hijs dood jah Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hmmz als je'm nu dichtgooit komt er zo weer een druif die net gehoord heeft dat Janmaat dood is en meteen een nieuw topic opent... |
|
quote: Das wel een heel slecht argument Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
dat maakt ook geen reet uit. we hebben met de mods besloten dat deze open blijft. tja meer kan ik er niet aan toevoegen on topic dus maar. |
|
kapot? nou en.... Suck my piss |
|
Ik vind,om mezelf maar te verdedigen, dat speciale mensen een eigen topic verdienen. vooral als er flink over gediscusieerd kan worden. |
|
tja hartkwaal, tjee is maar goed dat ik de hartstichting niet sponsor jan maat tja als ie zijn broek liet zakken had hij nog maar 1 aanhanger en dat was nog een lul ook |
|
quote: oja hoe speciaal een van de vele neonazi's er is echt niets speciaal aan jan maat. echt hij heeft een beetje leuzen lopen schreeuwen en is daardoor dankzij een gros imbicile stemgerechtigden in de tweede kamer gekomen. hij is niet speciaal kon gewoon hard domme dingen roepen. |
|
Eigenlijk mogen we Janmaat best dankbaar zijn. Als hij nou niet zo'n onsympathieke lul was geweest dan zou de politiek er heel anders hebben uitgezien . |
|
quote: hij raakte toch in de kamer?????? hij heeft zeker een invloed in de nederlandse politiek achter gelaten. En als je speciaal zegt wil niet zeggen dat je hem steunt!!!!! als saddam hoessein of george bush zou sterven zou er ook een topic overkomen. |
|
Hehehe... we mogen JanMaat inderdaad dankbaar zijn, hij was zo'n retard dat het CD nooit ver is gekomen... als ze destijds een idioot met de plannen van Janmaat en het charisma van Fortuyn hadden gehad zag het er nu heel anders uit hier .. ANyway.. er was al een 'meld hier de doden' topic... |
|
quote: hoe moet ik het woord "weer" hier interpreteren?????? oftewel ,ben ik een druif? |
|
hmm, ik stop ook maar eens met politieke uitspraken denk ik . voor de mens vind ik het jammer, maar ach het was op politiek gebied maar een extreem linkse lul. rouwen?? ik heb voor de verandering weer eens zwarte kledij uit kast getrokken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Extreem rechts niet links. En ik zal er ook niet om treuren. the only pleasure is pain |
|
wel links niet rechts. zoek maar op. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ehm jan maat is genegeerd in de tweede kamer, heeft totaal geen inspraak gehad, heeft ook helemaal niets voor mekaar gekregen, was niets deed niets beinvloede niets. |
|
quote: beschouw het maar als een compliment He maar jammer voor Erik van Muiswinkel... |
|
quote: nou, bedankt dan maar |
|
quote: wat janmaat verkondigde is helaas gemeengoed geworden bij veel partijen. VVD,LPF etc. hij was dus een voorloper. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |