|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: richt een partij op dan stem ik op je |
|
Bush maakt veel kans. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:ik weet het er waren verschillen plekken daarin. Voor degene die een eed hadden gebroken, gemoord helemaal onderin. En je had ook mensen die niet in de strijd waren gestorven etc. Ik bedoelde het woord 'hel'. Maar ik wist niet dat het woord hel eerder bestond, waar komt dit woord vandaan dan? |
|
Hahaha mijn vriend heet Joost. Satan betekent letterlijk 'beschuldiger', Satan beschuldigde God ervan zich niet om de mensheid te bekommeren. En Lucifer betekent natuurlijk 'lichtbrenger'. Dus je bent heeel correct bezig als je die engerds die zondag aan de deur komen om het licht te brengen, "Lucifer!" naar het hoofd smijt. Toch zou ik wel willen weten wat dan de naam is en zo'n beetje het voorkomen van die tegenstander van Allah. Je weet maar nooit, toch?? Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
quote: ik religie |
|
ieder weldenkend mens is de tegenstander van elke vorm van religie! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De tegenstander van Allah is Bin Laden, omdat hij de Islam voor lul zet Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Niet alleen bin laden. Al die extremisten zetten hun eigen geloof voor lul, dus dat betekent dat Allah meerdere tegenstanders heeft. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik heb het aan een moslim gevraagt en de tegenstander van alla is! tu tu tu tutuuuuuuu "satan" Zelfde als in de bijbel dus. |
|
Shaitan en Iblis zijn de moslim demonen |
|
allah is satan zelf en van wie is satan de tegenstander ? (1+1=2) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Satan is niet zozeer een tegenstander van God, alswel een verdorven engel. Hij heeft een opstand tegen God geleid en is als straf daarvoor de diepte in geflikkerd. Leuk verhaal, als je in God enzo geloofd. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik ben tegen die zeikerd... |
|
Dus jij gaat dr van uit dat er iets bestaat als een Hemel en Hel? [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 22-11-2002 14:09] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
ik ga daar ook vanuit en de duivel is gewoon zoiets als in de clip van tenacious d iemand die een leuke solo speelt yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |