|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste namen zijn er al voor 28 juli 2018: Grave Carnifex Melechesh Rectal Smegma Cliteater Firespawn Man Must Die Hakuna matata |
|
Goed begin! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-07-2017 19:22] |
|
Hmm, nog niks leuks. Er moet wat Black bij Hafgufa |
|
Melechesh komt toch aardig in de buurt? |
|
Hoe zit het met de overlap? |
|
quote: Als je pech hebt maar 19, dus ik zou nog maar even wachten. Hakuna matata |
|
Of je laat Jan Lul z'n eigen ticket regelen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gaan tickets niet op naam? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
nee, op barcode. Een beetje als de recreatiekampen van '40-'45. Alleen krijg je tegenwoordig vaak een polsbandje ipv een ster. lampje |
|
lol Een fideel gebaar! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tja, eigenlijk een veel te foute opmerking, maar ik kon het niet laten.... Mea maxima culpa. Ik ga me nu zitten schamen in een hoekje. Foei Paul, foei ! lampje |
|
Ik lolde iig, hehehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hier nog een! Hakuna matata |
|
Volgens FB gaat Grave alleen werk van voor 1992 spelen. Leuk wel. Hakuna matata |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik las ook iets over Man Must Die. |
|
quote: FOEI! Hehehe.. ik lolde echt niet hoor! Maar wel even snel alvast een ticket geregeld. |
|
Tot nu toe: Hate Eternal Pestilence Grave Gruesome Melechesh Thanatos Carnifex Firespawn Man Must Die Voltumna Mordbrand Avulsed Sodomized Cadaver Sepiroth Pestlegion Skinned Cliteater Rectal Smegma Faal Yoatzin |
|
Ik sla een keer over. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tenzij Autopsy nog op de bill komt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Of een andere band die niet alleen maar snelle timmermuziek maakt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Faal staat er tussen. Vreemde eend in de bijt trouwens in die line-up. |
|
quote:Ik vond afgelopen keer de programmering al erg eenzijdig op Stonehenge, langzamerhand krijg ik het idee dat de programmeurs daar vooral hun eigen muzieksmaak laten prevaleren. Aan de andere kant: het publiek vreet het blijkbaar toch wel allemaal, bezoekers zat. Voor mezelf vind ik het wel jammer dat ik af moet haken, het is wel één van de gezelligste festivals. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Grave is ook niet echt snel te noemen, juist typische midtempo metal. [edit]Hetzelfde geldt eigenlijk voor Gruesome. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 21-09-2017 14:42] |
|
quote:Ik heb ooit in het voorprogramma van Grave gestaan, maar ik vond het aardig snel allemaal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |