IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Stonehenge 2018 Vorige pagina
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-06-2018 15:05 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 19 juni 2018 10:47 schreef zodiac lung het volgende:
Spelen jullie één nummer?





spectre
Usericon van spectre
Posted 19-06-2018 15:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2018 1:24 schreef XXL het volgende:
Da's al een paar jaar toch?

De reden dat ik niet meer ga.


geen idee, als jij het zegt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 19-06-2018 19:12 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2018 10:47 schreef zodiac lung het volgende:
Spelen jullie één nummer?


Jep.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 25-07-2018 20:10 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Zaterdag alweer!! De vraag is houden we het droog, haha. Altijd ieder jaar een twijfelgeval.


an evil incarnation of DEATH!


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 25-07-2018 21:06 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Tuurlijk niet, wel even realistisch blijven.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-07-2018 19:45 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Blijft Stonehenge idd.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 29-07-2018 13:39 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2018 20:10 schreef Dark incarnation het volgende:
Zaterdag alweer!! De vraag is houden we het droog, haha. Altijd ieder jaar een twijfelgeval.


Een dikke bui tijdens Rectal Smegma. Daarna bleef het droog en was het prima weer.


Het was weer gezellig.

Mooie optredens van o.a. Asphyx, D.R.I., Pestilence, Grave, Thanatos (waar van Drunen nog een Hail Of Bullets nummer meebrulde) en als terechte afsluiter Suffocation!





bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 29-07-2018 13:51 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2018 20:10 schreef Dark incarnation het volgende:
Zaterdag alweer!! De vraag is houden we het droog, haha. Altijd ieder jaar een twijfelgeval.


Een dikke bui tijdens Rectal Smegma. Daarna bleef het droog en was het prima weer.


Het was weer gezellig.

Mooie optredens van o.a. Asphyx, D.R.I., Pestilence, Grave, Thanatos (waar van Drunen nog een Hail Of Bullets nummer meebrulde) en als terechte afsluiter Suffocation!





bub


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 29-07-2018 15:13 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ja Suffocation was wel weer overduidelijk de winnaar. Ook gewoon zo goed als meteen een prima geluid.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 29-07-2018 18:29 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

DRI was ook zeer vermakelijk.

Was mijn eerste Stonehenge,eerst achter de bar gestaan en vanaf 17 uur bandjes kijken en kut roepen.

Erg leuk festival en al is het voor mij een kut-eind rijden vanuit Limboland, ik ga er een traditie van maken.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 29-07-2018 21:05 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Was wederom een topeditie van Stonehenge en deze keer met goed weer op een enkele regenbui na dan.

Vanaf laatste 15 min.Pestlegion binnen, onbekend met het materiaal van deze band, maar van wat ik zo hoorde klonk het zeker niet verkeerd.

Daarna was het tijd voor Skinned, maar die bleken omgewisseld te zijn met Martyrium en hoewel deze zeker ook een goede show neer wisten te zetten had ik toch liever Skinned gezien. Enigszins teleurgesteld, maar het schema is natuurlijk altijd onder voorbehoud.

Daarna Mordbrand, goed degelijk en heel erg Zweeds gebrachte death metal.

Man must die! was pure waanzin, geweldig goed en strak gespeeld.

Daarna nog Firespawn, Skeletonwitch, Rectal Smegma (de tering wat blijft dat lachen), Avulsed (super Dave Rotten in de pit!), Thanatos, Gruesome (afsluitend met Pull the Plug van Death!), DRI (respect voor wat ze doen, maar met de muziek kan ik zelf niets), Grave (in het begin leuk, daarna meer van hetzelfde), Asphyx, Pestilence (heerlijk!), Carnifex (mooie afwisseling tussen al het old-school geweld) en tot slot het geweldige Suffocation.

Op voorhand waren mijn verwachtingen hoog van deze line-up en het komt dan maar zelden voor dat deze geheel worden ingelost, maar tijdens Stonehenge 2018 is dit wat mij betreft wel gelukt, op het missen van Skinned na.

Verder respect voor al die hardwerkende vrijwilligers, alle vriendelijke bezoekers (al was er in het begin een klein "opstootje" ??), fantastisch spelende bands. En niet te vergeten Weizen!! Al was het soms wat lastig tappen
O ja en ik heb nog een aantal keer ontzettend moeten lachen om de rare fratsen van enkele bezoekers o.a. een "stelletje" ? die elkaar tijdens het spelen van een band (welke weet ik niet meer) helemaal af stonden te lebberen en verder gekke mensen in de pit, crowdsurfende idioten die wonder boven wonder niets gebroken hebben (?)
Kortom mooiste festival van Nederland, over 2 weken maar eens kijken bij Into the Grave.




an evil incarnation of DEATH!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-07-2018 20:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vond het wel weer een geslaagd dagje, misschien dit jaar muzikaal wat minder, maar dat deed niks af aan de gezelligheid.

Kwamen binnen bij Sepiroth. Zijn bekenden van me en ze speelden prima. Natuurlijk veels te kort (dat is ook wel een dingetje; klinkt natuurlijk erg stoer om 25 bands op 1 dag te zetten, maar geef ze dan een fatsoenlijke speeltijd. Of zet gewoon wat minder bands neer).

Daarna Saille (niet heel erg boeiend), Sodomized Cadaver (best aardig), Yaotzin (mwah), Skinned (vet) aanschouwd.

Cliteater was als vanouds erg lekker. Leuk intro, haha.

Martyrium vond ik niks.

Mordbrand verraste me wel een beetje. Ik dacht namelijk dat het een blackmetal band was gezien de naam, de old school dm klonk best aardig.

Pestlegion uit Duitsland was ook een verassing. Niet qua muziek (hoewel die wel goed was, maar niet echt mijn ding), maar meer omdat de zanger Nederlands sprak.

Man Must Die (klonk wel aardig) en Skeletonwitch (viel een beetje tegen) van een afstandje bekeken. Inmiddels waren er al veel bekenden op het terrein, dus lekker staan ouwehoeren en gebierd.

Rectal Smegma al veel keer gezien, maar was wel weer een leuke show.

Firespawn niet heel boeiend eigenlijk. Zie liever Entombed AD.

Avulsed ook niet echt boeiend.

Thanatos is niet echt mijn band, toch zetten ze wel een goede show neer.

Gruesome was gaaf.

D.R.I. was idd een welkome afwisseling, speelden prima.

Grave en Asphyx waren prima.

Pestilence viel een beetje tegen, geluid was te schel en geen nummers van de laatste plaat, geloof ik.

Carnifex vond ik niet zo boeiend.

Suffocation was een mooie afsluiter.

Verder vond ik de IPA ook prima :D

Volgend jaar vast wel weer van de partij.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 31-07-2018 21:48 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 31 juli 2018 20:07 schreef MetalJan het volgende:


Kwamen binnen bij Sepiroth. Zijn bekenden van me en ze speelden prima. Natuurlijk veels te kort (dat is ook wel een dingetje; klinkt natuurlijk erg stoer om 25 bands op 1 dag te zetten, maar geef ze dan een fatsoenlijke speeltijd. Of zet gewoon wat minder bands neer).

Dit is ook mijn grootste bezwaar.

Ben niet lang gebleven, had het na half 2 het wel gezien. Was zowiezo niet fit naar het festival gekomen. Ik mis heel erg de oude sfeer. Misschien dat ik volgend jaar wel weer kom. Maar dat wordt wel na zessen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-08-2018 23:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

We hebben er weer een verslag van gebakken, wat tevens verklaart waarom MetalJan Pestilence wat schel vond klinken + over het opstootje.

http://wp.livereviewer.com/stonehenge2018/

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-08-2018 18:20]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen