IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Stonehenge 2018 Volgende pagina
Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 31-07-2017 13:45 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

De eerste namen zijn er al voor 28 juli 2018:

Grave
Carnifex
Melechesh
Rectal Smegma
Cliteater
Firespawn
Man Must Die


Hakuna matata


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-07-2017 14:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Komen hier nog ongeveer 20 namen bij?

Dan hoef ik namelijk niet weer voor Jan Lul een ticket te kopen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-07-2017 19:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Goed begin!



[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-07-2017 19:22]


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 31-07-2017 20:04 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Hmm, nog niks leuks. Er moet wat Black bij


Hafgufa


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-07-2017 20:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Melechesh komt toch aardig in de buurt?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-07-2017 21:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hoe zit het met de overlap?


Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 31-07-2017 21:27 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2017 14:25 schreef XXL het volgende:
Komen hier nog ongeveer 20 namen bij?

Dan hoef ik namelijk niet weer voor Jan Lul een ticket te kopen.


Als je pech hebt maar 19, dus ik zou nog maar even wachten.


Hakuna matata


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-07-2017 21:36 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Of je laat Jan Lul z'n eigen ticket regelen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-07-2017 21:37 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gaan tickets niet op naam?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-07-2017 21:45 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

nee, op barcode.
Een beetje als de recreatiekampen van '40-'45. Alleen krijg je tegenwoordig vaak een polsbandje ipv een ster.


lampje


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-07-2017 21:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

lol

Een fideel gebaar!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-07-2017 21:51 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Tja, eigenlijk een veel te foute opmerking, maar ik kon het niet laten....

Mea maxima culpa. Ik ga me nu zitten schamen in een hoekje.
Foei Paul, foei !


lampje


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-07-2017 22:05 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik lolde iig, hehehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 31-07-2017 22:11 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2017 22:05 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik lolde iig, hehehe.



Hier nog een!


Hakuna matata


Bloedarend
Usericon van Bloedarend
Posted 31-07-2017 23:02 by Bloedarend Wijzig reactieProfiel van BloedarendQuote dit bericht

Volgens FB gaat Grave alleen werk van voor 1992 spelen. Leuk wel.


Hakuna matata


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-08-2017 21:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-08-2017 21:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik las ook iets over Man Must Die.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2017 20:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2017 21:45 schreef Lampje het volgende:
nee, op barcode.
Een beetje als de recreatiekampen van '40-'45. Alleen krijg je tegenwoordig vaak een polsbandje ipv een ster.


FOEI!

Hehehe.. ik lolde echt niet hoor!
Maar wel even snel alvast een ticket geregeld.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-09-2017 21:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tot nu toe:

Hate Eternal
Pestilence
Grave
Gruesome
Melechesh
Thanatos
Carnifex
Firespawn
Man Must Die
Voltumna
Mordbrand
Avulsed
Sodomized Cadaver
Sepiroth
Pestlegion
Skinned
Cliteater
Rectal Smegma
Faal
Yoatzin




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2017 22:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik sla een keer over.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2017 22:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tenzij Autopsy nog op de bill komt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2017 12:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Of een andere band die niet alleen maar snelle timmermuziek maakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 21-09-2017 12:30 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2017 12:13 schreef bastianus het volgende:
Of een andere band die niet alleen maar snelle timmermuziek maakt.


Faal staat er tussen. Vreemde eend in de bijt trouwens in die line-up.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2017 13:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2017 12:30 schreef Buiksmurf het volgende:
Faal staat er tussen. Vreemde eend in de bijt trouwens in die line-up.
Ik vond afgelopen keer de programmering al erg eenzijdig op Stonehenge, langzamerhand krijg ik het idee dat de programmeurs daar vooral hun eigen muzieksmaak laten prevaleren. Aan de andere kant: het publiek vreet het blijkbaar toch wel allemaal, bezoekers zat. Voor mezelf vind ik het wel jammer dat ik af moet haken, het is wel één van de gezelligste festivals.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-09-2017 14:41 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Grave is ook niet echt snel te noemen, juist typische midtempo metal.

[edit]Hetzelfde geldt eigenlijk voor Gruesome.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 21-09-2017 14:42]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2017 19:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2017 14:41 schreef WMP het volgende:
Grave is ook niet echt snel te noemen, juist typische midtempo metal.

[edit]Hetzelfde geldt eigenlijk voor Gruesome.
Ik heb ooit in het voorprogramma van Grave gestaan, maar ik vond het aardig snel allemaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen