|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zoals ik al zei... (zie bovenaan) en: 150 jaar extra metallen en bieren... drank maakt over 150 jaar nog steeds meer kapot dan je l -afijn- je weet wat ik bedoel... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote: Dan ga ik even wat natuurrampen veroorzaken. Ik denk niet echt dat dat zin heeft. maar er komt toch binnenkort weer een oorlog of een ziekte en dan is het aantal mensen wat op de planeet leeft weer wat minder. |
|
nou, oorlog, of ziekte dan... wat is het wezenlijke verschil met een natuurramp.. even effectief (ja, sorry! zo zit het nou eenmaal!) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
quote:Natuur ramp kan je meestal niet tegen houden. oorlog wel. |
|
quote: ga jij amerika maar eens tegenhouden irak binnen te vallen nee, ik begrijp je punt |
|
ja, okee okee, maar praktisch komt het op hetzelfde neer... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Ja, dit is weer zoiets... Het is leuk voor de wetenschap om dat te proberen (net als muizen met een mensenoor op hun rug e.d.), maar je WILT dat eigenlijk dus helemaal niet! Het enige doel wat eraan vasthangt is prestatiedrang ("zie je wel dat we dat kunnen?! *maniacal laughter* Wij zijn geweldig, en als we willen kunnen we alles!"). De mens is al een plaag, dat zien genetici hopelijk ook in. Als we allemaal zo oud gaan worden wordt het hier ECHT te crowded... We need a new great war or some new uncureable disease... Death, get your lazy ass back to work! |
|
Dude, 250 dat kan echt nooit, houd een hart nooit vol.. anders ik niet, ik mag doodvallen na m'n 50ste... |
|
quote: Dit is grotendeels afhankelijk van subsidies en investeringen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Een voordeel is is dat als mensen geestelijk nog 'goed' blijven ze hopelijk leren van de fouten die er worden gemaakt en ze daarmee dus zoveel mogelijk kunnen voorkomen. Verder moet ik er overigens niet aan denken om zo oud te worden. Ik zou 30 al oud vinden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
"Human beings are the cancer of this world, and we are the cure" Als we nu al zoveel schade aan richten, stel je eens voor wat we in een leven van 250 jaar zouden doen? Ik geloof trouwens wel dat we op een gegeven moment het (semi)-oneindige leven ontdekken d.m.v. genen-manipulatie, overdragen van geest in synthetisch/robot lichaam, terugdraaien van de schade aan gebracht door vrije radicalen (de eigenlijke oorzaak ouder worden) Het zal vast kunnen, maar ik vind dat het nu de definitieve klap voor deze aardbol zou zijn als wij allemaal zo oud konden worden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
jij hebt te veel the matrix gezien maar zo iets zou je dan idd kunnen krijgen, zo verwoest die wereld... maar je geest aan een machine overbrengen kan niet, en je ziel al helemaal niet... sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Zeg nooit nooit Okay die geestverplaatsing zal volgens mij dan ook niet kunnen, maar dat van die vrije radicalen heb ik wel degelijk een programma op gezien op discovery en zo, en genetisch manipuleren van de menselijke genen lijkt me nou niet echt zo compleet ondenkelijk (als we eenmaal weten welke dna-codes er bij een bepaald soort schildpad voor zorgen dat het beest zo lang leeft zal men misschien kunnen onderzoeken of dit ook mogelijk is bij de mens) Tja, het is allemaal natte vinger werk, en ik ben geen wetenschapper, maar ik denk toch wel dat het zal gebeuren "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Als mijn hersenen kunnen nagebootst worden, is mijn 'geesteverplaatsing' (klinkt weer lekker mystiek ) al gebeurd. Het is dus best mogelijk. Wie weet is het zelfs makkelijker dan sommige toepassingen met gentechnologie. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
250? Vind 40 in deze shit al lang genoeg. Bovendien is het menselijk lichaam er niet op gebouwd. Tanden, huid, ingewanden... Brrr, moet er niet aan denken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het hart kan zo 300 jaar mee,maar t lichaam niet...das t kutte [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 10-11-2002 18:12] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
De mens als soort wordt ook al steeds zwakker ivm allerlei levensreddende zooi in ziekenhuizen e.d. Iederéén heeft nu een kans, zelfs baby's met een fatale hartafwijking. Hard gezegd had "de natuur" deze mensen geen kans gegeven, maar de defecte genen worden nu wél weer doorgegeven. Dus ik denk eerder dat het omgekeerde het geval zal zijn, in the end. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hee, dat heb je mooi bekenen! en ik vind ook dat je groot gelijk hebt! net als: een giraf,(bijvoorbeeld) kan na zijn geboorte vrijwel meteen lopen... bij ons duurt het 1 tot 2 jaar en dan moet je nog gaan praten... en zelf leren eten... tegen de tijd dat je alles zelf kan is die giraf al weer volwassen en dan vinden we ons zo slim sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Haha, als es van n pratende giraf gehoord ofzo...? LOL, of één die spaghettie gaat eten met lepel en vork... jouw stelling klopt dus niet maw... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 11-11-2002 15:16] |
|
quote: erfelijk matriaal kan wel gewijzigt worden mensen bijvoorbeeld cloonen is al mogelijk, en daarbij kunnen ze alle erfelijke ziektes uit het dna halen *etiket* |
|
quote: Dit is net het punt, dat we genetisch omgebouwd worden zodat ons lichaam wél meekan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Oh? En hoe wouden ze de vrije radicalen elimineren dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:de inca 's werden ook 120 en waren 2m10 |
|
quote: Vrije radicalen hebben toch niets te maken met het genetisch vermogen om 250 jaar te worden? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |