|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik maak er een verdriedubbelactie van (ook binnen grenzen enzo). Tof When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou, het was leuk zolang het duurde, maar met deze extensie zijn mijn waardevolle bijdragen aan dit forum waarschijnlijk ten einde gekomen. |
|
quote: Of de Crypt_666 setting, random posts stelen van een ander forum Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik hoef niemand te blocken. Komt wel weer als OWW's vakantie weg is. Wel zit ik er nu stevig aan te denken bij iedereen alles te laten vervangen door Chuck Norris quotes en daar gewoon op te reageren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hahahaha |
|
quote: Bam! En zo buigen wij op een volwassen manier een conflict om in een liefdadigheidsactie. Grote klasse Fusion! |
|
Dik hulde voor het initiatief om er nog zo'n draai aan te geven. Verder lopen jullie nu allebei te pochen met jullie salaris. quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 17-08-2017 15:24] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zegt Ralph iets? quote: |
|
Je kan jezelf ook blocken, dus dan hoef ik die onzin van mezelf ook niet terug te lezen. |
|
Haha, Fusion wenst God iets erg nasty toe hier signature |
|
quote:De eer is aan jouw When your people matter, menstrual health matters |
|
Aan zijn cola? Ik heb ook een centje gedoneerd, voor de lieve vrede |
|
quote: Hij blijft leuk When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bill Gates doneerde recentelijk 4.6 miljard, dus. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-08-2017 16:24] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Iets met een 4 en een 6 lijkt mij ook wel, bigi doekoe joe sabi toch, de hele dag hosselen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind het tof dat jullie er zo'n lol mee hebben mensen! Nog 2 donaties binnen btw. Super bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-08-2017 17:12] |
|
Ik heb hem niet gebruikt, maar niets anders dan de meeste hulde hiervoor; ik ga stuk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
twee users geblocked. jullie mogen raden wie doneren doe ik later wel ff. zit nu even een beetje krap TUFKAM |
|
Wordt er eerst verdubbeld en dan verdriedubbeld of andersom? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Mayo en OWW. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
nee. Wmp en fusion hehe TUFKAM |
|
quote:niet meer van asice dan, dat is dood TUFKAM |
|
Ik ben ook met een extension bezig, maar die is een stuk lastiger (met all respect Snaack). Die berekent per user een IQ en filtert alles beneden n bepaalde threshold eruit. Wat heerlijk rustig zo zonder bedreigingen over opwachten, gejankt over internet anonimiteit, klappen geven etc. Beetje saai eigenlijk ook wel. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |