![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik maak er een verdriedubbelactie van (ook binnen grenzen enzo). Tof ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nou, het was leuk zolang het duurde, maar met deze extensie zijn mijn waardevolle bijdragen aan dit forum waarschijnlijk ten einde gekomen. ![]() |
|
quote: Of de Crypt_666 setting, random posts stelen van een ander forum Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik hoef niemand te blocken. Komt wel weer als OWW's vakantie weg is. ![]() Wel zit ik er nu stevig aan te denken bij iedereen alles te laten vervangen door Chuck Norris quotes en daar gewoon op te reageren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Hahahaha ![]() ![]() |
|
quote: Bam! En zo buigen wij op een volwassen manier een conflict om in een liefdadigheidsactie. Grote klasse Fusion! ![]() |
|
Dik hulde voor het initiatief om er nog zo'n draai aan te geven. ![]() Verder lopen jullie nu allebei te pochen met jullie salaris. ![]() quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 17-08-2017 15:24] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Zegt Ralph iets? quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Je kan jezelf ook blocken, dus dan hoef ik die onzin van mezelf ook niet terug te lezen. ![]() ![]() |
|
Haha, Fusion wenst God iets erg nasty toe hier Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote:De eer is aan jouw ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Aan zijn cola? Ik heb ook een centje gedoneerd, voor de lieve vrede ![]() ![]() |
|
quote: Hij blijft leuk ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Bill Gates doneerde recentelijk 4.6 miljard, dus. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-08-2017 16:24] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Iets met een 4 en een 6 lijkt mij ook wel, bigi doekoe joe sabi toch, de hele dag hosselen. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik vind het tof dat jullie er zo'n lol mee hebben mensen! Nog 2 donaties binnen btw. Super bedankt! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-08-2017 17:12] ![]() |
|
Ik heb hem niet gebruikt, maar niets anders dan de meeste hulde hiervoor; ik ga stuk ![]() ![]() Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
twee users geblocked. jullie mogen raden wie ![]() doneren doe ik later wel ff. zit nu even een beetje krap ![]() ![]() TUFKAM ![]() |
|
Wordt er eerst verdubbeld en dan verdriedubbeld of andersom? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Mayo en OWW. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() TUFKAM ![]() |
|
quote:niet meer van asice dan, dat is dood ![]() TUFKAM ![]() |
|
Ik ben ook met een extension bezig, maar die is een stuk lastiger (met all respect Snaack). Die berekent per user een IQ en filtert alles beneden n bepaalde threshold eruit. Wat heerlijk rustig zo zonder bedreigingen over opwachten, gejankt over internet anonimiteit, klappen geven etc. ![]() Beetje saai eigenlijk ook wel. ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |