![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Het is me wat allemaal. :') ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:het was een flauwe grap over de user blokker suggereren de dat je had geblockt hier. Probeer anders mysticnetherlands apekruldinges en dan yahoo commercieel? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
dude.. dat is het mailadres [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-11-2021 12:54] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hmmmm anders mystictheband en dan de rest hetzelfde Heel raar, je staat uiteraard niet in spam en ik krijg verder wel email op dat adres enzo, ik ga zo nog even kijken krijg je je emails gebounced terug? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ja, ik krijg ze terug quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dat kan niet, want dat zou ik de "laatst niet geblokkeerde user die in dit topic gepost heeft" op moeten halen. Ik heb alleen de platte, gerenderde content tot mijn beschikking. Topics verbergen waarin de laatste post is gedaan door iemand die jij geblokkeerd hebt lijkt het enige dat mogelijk is. Ik kan wellicht wat fuzzy logic voor bouwen die de active topics index cached maar of dat echt lekker werkt.. ![]() |
|
en gewoon de Username weghalen, is dat een optie? ![]() Stel, ik blok jou, dat ik dit zie in Active Topics Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Die User blocker heeft wel parallelen met het 2G beleid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
was dat maar zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Is het niet makkelijker om de extensie zo te maken dat Spectre automatisch uitlogt als er een user die hij geblokt heeft als laatste heeft gepost? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik trap maar eens een open deur in. Ik het geen mogelijkheid dat Spectre gewoon niet reageert? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Maar goed dat de extensie niet in het dagelijks leven te gebruiken is. Dan zou je een tweedeli... O, wacht. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Dat kan wel, maar triggert dat jou dan nog steeds niet? Als ik het ga bouwen, maak ik het wel zo dat je zelf een tekst op kunt geven ter vervanging. ![]() |
|
Dat zou echt gaaf zijn. Nou, ik denk dat 'die domme lul' me een stuk minder triggert, want ik kan dan meerdere users onder dat synoniem plaatsen ![]() Vind het sowieso tof dat je door wilt ontwikkelen aan dit stukje software ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Voelt het niet raar dat jij de enige bent die hier om jankt, Ton? ![]() |
|
quote:Nee, ik vind jou ook een zielepoot. Lichtelijk irritant. Letterlijk lichtelijk, want je bent net niet interessant genoeg om écht irritant te zijn. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Dat was aan Ton gericht. ![]() |
|
quote: Dat dus. Weten jullie wat, ik maak ook wel een username replacer. Van Slechthyd maak ik dan "dat kutje". [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-11-2021 10:55] ![]() |
|
Sorry dat ik grappen maakte over het feit dat je vegan rebound je kleddur niet wilt slikken. ![]() ![]() |
|
quote:Dat qas aan jou gericht. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Maargoed, als je je plan doorzet zie ik geen reden meer om actief te zijn op dit forum. Dergelijke rancuneuze kinderachtigheid is werkelijk beneden me. ![]() |
|
quote:Nee, ik heet niet Ton. ![]() |
|
quote:Q.E.D.. Niet interessant genoeg. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |