|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel erg benieuwd naar die Waste of Space Orchestra! |
|
Compleet andere Roadburn voor mij dan vorig jaar qua line up. Toen was het vooraf al echt hoogtepunt na hoogtepunt. Dit wordt weer een ouderwets verhaal van bandjes ontdekken. Zin in! Blij met de Absolutego set en siked voor Worship en Godflesh. |
|
Het zal best een heel tof festival zijn, maar ik ben elke editie blij als ik 5 bands uit de lineup ken. Waarvan de helft (ja, twee en een half) alleen van naam ook nog. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
mooi dat de crust punk moshpit in de patronaat echt een traditie aan het worden is, is altijd iets dat roadburn echt nodig heeft. |
|
Ik zie net dat Uada met Zuriaake en Alda in Brussel speelt de dag na Roadburn. Ik denk dat de kans dus groot is dat Uada ook aan de bill zal toegevoegd worden. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Voor jou zijn er altijd nog festivals, zoals deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4253662 Op de donderdag na, maar een matig programma voor mij. Gaat waarschijnlijk een dagkaart worden. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 20-12-2017 14:02] |
|
Niet zo'n liefhebber van (de nieuwe) Bell Witch? Verbaasde me al een beetje over hun afwezigheid in je jaarlijst. |
|
quote: Klopt, het lukt me niet om dat nummer af te luisteren. Ik heb sowieso niet heel veel met die band, draai het zelden tot nooit. |
|
Ook maar weer kaartje gekocht na lang twijfelen. Inmiddels ziet de line-up er toch wel erg goed uit. Pim, doen we daar eens een biertje? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Cassssh me oussssiiide how bout dat? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ga ook maar eens naar Roadburn. 5 dagen kamperen in Tilburg..... Dat ik dat nog eens zou doen..... |
|
ik sla over. mij een te dure grap. |
|
Nieuwe toevoegingen: Vánagandr (leden van Misþyrming, Naðra, Svartidauði & Wormlust) Wear Your Wounds All Pigs Must Die Stomach Earth Hieros Gamos (NYIÞ & Wormlust) Scatterwound & Justin K. Broadrick Gallops Spotlights Supersonic Blues |
|
Gelukkig, eindelijk een aantal bands die ik niet hoef te zien. |
|
Nooit van gehoord ook, op All Pigs Must Die na. |
|
Idem. Supersonic Blues is wel gaaf geloof ik. Heb door een klassieke Ekko-garderobewachtrij het laatste kwartier van hun optreden daar vanaf de trap gehoord. Dat klonk alsof ik iets miste. |
|
Als ze alle bands van de bill flikkerden, en alleen Wolfbrigade lieten optreden, en tien euro entree vroegen, dan zou ik wel gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Spotlights is een überdromerige, maar tegelijkertijd loodzware post-metal/shoegazeband. Denk ISIS en Deftones. Is de Mirror Reaper-performance van Bell Witch trouwens ineens verplaatst naar de zaterdag? Die zou toch op zondag plaatsvinden? [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 17-01-2018 14:18] |
|
Hm, lijkt er wel op. Zou jammer zijn, wil vooral graag de set met Moggridge zien maar ben er op zondag niet bij. Achja. |
|
quote: Uit m'n e-mailinterview met Bell Witch: quote: |
|
Had je reactie even gemist, maarre, thanks. Veel zin in zeg. |
|
Gelukkig nog op tijd een driedagenkaart bemachtigd, die zijn namelijk uitverkocht. Hetzelfde geldt voor de donderdagdagkaart. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dit jaar alleen op zaterdag aanwezig. Ook dan nog flink puzzelen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |