IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Grom Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 10-06-2002 0:11 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Nog meer mensen hier bekend met Grom?
Goed geproduceerde NS black metal.

Ikzelf heb de cd Pagan War Machine.

Aanraders:

Pagan Flames
The tower
The shores of avalon

Graef Paerdestaert
Usericon van Graef Paerdestaert
Posted 10-06-2002 0:18 by Graef Paerdestaert Profiel van Graef PaerdestaertQuote dit bericht

nvt

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 10-06-2002 0:23]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-06-2002 9:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De band ken ik niet maar de gelijknamige plaat van Behemoth vind ik wel heersch

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 10-06-2002 10:31 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

wat een kut band.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 10-06-2002 10:33 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ken ze niet. Heb je wat meer info?

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 10-06-2002 10:37 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

pff

Tum podem extulit horridulum...

NecRomantica
Posted 10-06-2002 10:40 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Pagan troep is het!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-06-2002 11:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het klinkt goed en lekker snel af en toe.
De intro van "Heathen blood" is volgens mij van Breavehart, want Nachtvorst gebruikt die ook in zijn intro op de 2002 demo.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 10-06-2002 12:02 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

poep
Usericon van poep
Posted 10-06-2002 13:07 by poep Wijzig reactieProfiel van poepQuote dit berichthttp://www.disney.com

een kut band is het.. de moeite van de muisklik niet eens waard!

Doe trouwens wat aan die undersign van je want "WE SHALL ENSLAVE THE WEAK, CRUSH OUR ENEMIES, STAND SHOULDER TO SHOULDER, HAND IN HAND, AND BE AS ONE TOGETHER UNTIL THE END OF DAYS!" komt nogal ongeloofwaardig en gay over als er "I LOVE YOU HANNA (BLACK_BLASPHEMY)" achter staat.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-06-2002 13:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 13:07 schreef poep het volgende:
een kut band is het.. de moeite van de muisklik niet eens waard!

Doe trouwens wat aan die undersign van je want "WE SHALL ENSLAVE THE WEAK, CRUSH OUR ENEMIES, STAND SHOULDER TO SHOULDER, HAND IN HAND, AND BE AS ONE TOGETHER UNTIL THE END OF DAYS!" komt nogal ongeloofwaardig en gay over als er "I LOVE YOU HANNA (BLACK_BLASPHEMY)" achter staat.

Was me niet eens opgevallen.

Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 10-06-2002 13:40 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

Wie

On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 10-06-2002 15:53 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Kent hier iemand ABBA? Heeft iemand hier meer info over? Ik heb net een mp3 gedownload en dat klonk heel vet!

Leve audiogaylaxy!!

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-06-2002 15:54 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-06-2002 19:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Grrr!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-06-2002 20:01 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ontopic dan maar weer.

the only pleasure is pain

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 10-06-2002 22:43 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

nou.. ik kan iedereen The Dubliners aanraden..
erg ruige Iersche folk!!!

heersende shit..

bij de weg,.... ik heb ze nu zelfs opstaan!

Heaven, once so proud, look as it comes down

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-06-2002 22:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Het gaat hier over Grom. Als je over The Dubliners wil praten dan open je maar een nieuw topic.

the only pleasure is pain

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 10-06-2002 23:47 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

als er iets kut is dan is het grom..

NecRomantica
Posted 10-06-2002 23:47 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 11-06-2002 17:38]

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2002 23:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Mijn interpretatie van hierboven:
quote:

Welles.Nietes.Welles.Nietes.Welles.
Nietes.Welles.Nietes.Welles.Nietes.

OK, tryin' to get this thread is like nailing Jell-O to the wall.

Is de muziek nou goed of vind men die 88-teksten zo geweldig

O ja en die opmerking van poep vond ik wel lache!! ('k heb undersign en sig uitstaan duss..)

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2002 0:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik snap dat anti-pagan bandjes gelul niet helemaal. Ik word ook een beetje moe van die sociaal gemankeerde black metal fans.

In de ene pagan-front hoek noemt men mensen die het over Satan hebben 'untermensch', Havohej is opeens Havojew en alle pagans zijn f4gg0ts of andere breiende miepen. Volgens mij mist men hier een punt, en dat punt is: de muziek.

Ik word steeds moeier van die black metal scene... over de hele lengte maakt men elkaar uit voor rotte vis, en alleen maar omdat men zich associeert met 'satanisme' of omdat men zich associeert met 'paganisme' of omdat er iemand een 'f4gg0t' is. Ik ben 100% VOOR 'true metal' maar wel voor true METAL graag.

Stelletje kutpubers!!!

Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 11-06-2002 0:04 by Der Sturmer Wijzig reactieProfiel van Der SturmerQuote dit bericht

hmmmm is wel aardig die Grom mcd, Spear of longinus is echter de beste band op Vinnland winds

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-06-2002 1:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 juni 2002 0:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik snap dat anti-pagan bandjes gelul niet helemaal. Ik word ook een beetje moe van die sociaal gemankeerde black metal fans.

In de ene pagan-front hoek noemt men mensen die het over Satan hebben 'untermensch', Havohej is opeens Havojew en alle pagans zijn f4gg0ts of andere breiende miepen. Volgens mij mist men hier een punt, en dat punt is: de muziek.

Ik word steeds moeier van die black metal scene... over de hele lengte maakt men elkaar uit voor rotte vis, en alleen maar omdat men zich associeert met 'satanisme' of omdat men zich associeert met 'paganisme' of omdat er iemand een 'f4gg0t' is. Ik ben 100% VOOR 'true metal' maar wel voor true METAL graag.

Stelletje kutpubers!!!

200% mee eens

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-06-2002 12:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik dacht dat heidense ideeen zich wel leuk zouden ontwikkelen binnen de BM, maar nu beginnen ze al zonder na te denken steeds meer met 88 en dat soort onzin te gooien. Zeer jammer...(de media zal de BM-scene compleet vernietigen als dit zo doorgaat) En dat gezeik onder elkaar slaat idd nergens op! Maar dat was eigenlijk al sinds het begin van de BM.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 11-06-2002 12:43 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 12:27 schreef Heiden het volgende:
de media zal de BM-scene compleet vernietigen als dit zo doorgaat

denk het ook ja.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com