|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nvt [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 10-06-2002 0:23] |
|
De band ken ik niet maar de gelijknamige plaat van Behemoth vind ik wel heersch Ik, Wil Schuurman |
|
wat een kut band. |
|
Ken ze niet. Heb je wat meer info? |
|
pff Tum podem extulit horridulum... |
|
Pagan troep is het! |
|
Het klinkt goed en lekker snel af en toe. De intro van "Heathen blood" is volgens mij van Breavehart, want Nachtvorst gebruikt die ook in zijn intro op de 2002 demo. |
|
|
|
een kut band is het.. de moeite van de muisklik niet eens waard! Doe trouwens wat aan die undersign van je want "WE SHALL ENSLAVE THE WEAK, CRUSH OUR ENEMIES, STAND SHOULDER TO SHOULDER, HAND IN HAND, AND BE AS ONE TOGETHER UNTIL THE END OF DAYS!" komt nogal ongeloofwaardig en gay over als er "I LOVE YOU HANNA (BLACK_BLASPHEMY)" achter staat. |
|
quote: Was me niet eens opgevallen. |
|
Wie On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
Kent hier iemand ABBA? Heeft iemand hier meer info over? Ik heb net een mp3 gedownload en dat klonk heel vet! Leve audiogaylaxy!! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Grrr! |
|
Ontopic dan maar weer. the only pleasure is pain |
|
nou.. ik kan iedereen The Dubliners aanraden.. erg ruige Iersche folk!!! heersende shit.. bij de weg,.... ik heb ze nu zelfs opstaan! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Het gaat hier over Grom. Als je over The Dubliners wil praten dan open je maar een nieuw topic. the only pleasure is pain |
|
als er iets kut is dan is het grom.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 11-06-2002 17:38] |
|
Mijn interpretatie van hierboven: quote: OK, tryin' to get this thread is like nailing Jell-O to the wall. Is de muziek nou goed of vind men die 88-teksten zo geweldig O ja en die opmerking van poep vond ik wel lache!! ('k heb undersign en sig uitstaan duss..) |
|
Ik snap dat anti-pagan bandjes gelul niet helemaal. Ik word ook een beetje moe van die sociaal gemankeerde black metal fans. In de ene pagan-front hoek noemt men mensen die het over Satan hebben 'untermensch', Havohej is opeens Havojew en alle pagans zijn f4gg0ts of andere breiende miepen. Volgens mij mist men hier een punt, en dat punt is: de muziek. Ik word steeds moeier van die black metal scene... over de hele lengte maakt men elkaar uit voor rotte vis, en alleen maar omdat men zich associeert met 'satanisme' of omdat men zich associeert met 'paganisme' of omdat er iemand een 'f4gg0t' is. Ik ben 100% VOOR 'true metal' maar wel voor true METAL graag. Stelletje kutpubers!!! |
|
hmmmm is wel aardig die Grom mcd, Spear of longinus is echter de beste band op Vinnland winds |
|
quote: 200% mee eens |
|
Ik dacht dat heidense ideeen zich wel leuk zouden ontwikkelen binnen de BM, maar nu beginnen ze al zonder na te denken steeds meer met 88 en dat soort onzin te gooien. Zeer jammer...(de media zal de BM-scene compleet vernietigen als dit zo doorgaat) En dat gezeik onder elkaar slaat idd nergens op! Maar dat was eigenlijk al sinds het begin van de BM. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: denk het ook ja. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |