|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hier een klein overzichtje... NOVEMBER Donderdag 7 november (concert / metal) Darkane (swe), Outburst, Fuelblooded (let op! veranderd: dit is de nieuwe naam van Sachramental Sachem) Open 20:00 uur Entree / Voorverkoop EUR 8.00 Zaterdag 16 november (festival / metal) Death / Grind Fest met Severe Torture, Inhume, Deifecation, extreem eczeem, Helltrucker + support Open: 17:30 uur Entree: EUR 9.00 DECEMBER Zondag 8 december (concert / blackmetal) Thyrfing (swe), Cruachan (ire), Shadowbreed Open 17:30 Entree / Voorverkoop EUR 10,00 Dinsdag 24 december (concert / blackmetal) Waking The Dead Fest 4 met: Morrigan (ger), Fluisterwoud, Anael (ger), Slaughtercult (ger), Dimensional Psychosis, Darkened Nocturn Open 18:30 entree/voorverkoop EUR 7,00 met corpsepaint EUR 6,66 JANUARI Vrijdag 10 januari (concert/trashmetal) Tankard (ger), Mortal Form, Blood Red Angel (ger) Open 20:00 Entrée EUR 8.50 allemaal in de Goudvishal te Arnhem www.goudvishal.nl [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 06-11-2002 16:24] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
. *edit* arg eerst stond er niks ! *edit* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-11-2002 16:24] |
|
nou.. er zit toch nu wel wat leuks bij? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
" Ik gaat de concertjes wel ergens anders bekijken..." owja... omdat de nummers tussen de bands neit evallen ga je je concerten ergens anders bekijken... nee... echt een goede reden!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
de GVH heerst... ben de'r altijd met de Hardcore shows |
|
quote: Yup, je wil niet weten hoe ik me heb lopen irriteren aan die hoere(n)muziek. Kijk als die gast 1 of 2 van die nummertjes wil draaien, prima. Dit was de hele tyfus avond door. Dan gaat de lol d'r wel een beetje af. Meestal komen de bandjes ook wel in Baroeg, en dat is nog dichter bij ook. dussss..... Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Ik vind de goudvishal een prima zaal, ook een fijne backstage ruimte hebben ze. 24 december ben ik vermoedelijk wel van de partij. [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 06-11-2002 16:55] |
|
quote: Deze drie kom ik zeker hmm...Tankard...misschien ook |
|
Heeeersch!! 10 Januari ben ik daar zonder twijfel !! |
|
HEUY!!!! Schijnt dat TANKARD een aardige reputatie hebben Zal me maar eens gaan misdragen daar |
|
De Goudvishal heeft inderdaad een goede backstage.Maar hoe wil iemand nou fatsoenlijk naar boven of beneden lopen op zo'n steile tyfustrap.Een beetje bezopen muzikant dondert meteen omlaag!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je vergeet er wel een paar oh duister heerschap. Hier ben ik waarschijnlijk aanwezig: NOVEMBER Zaterdag 16 november (festival / metal) Death / Grind Fest met Severe Torture, Inhume, Aborted, Deifecation, Helltrucker Open: 17:30 uur Entree: EUR 9.00 Vrijdag 22 november (concert / hardcore) Reaching Forward (afscheidsconcert!), Running Like Thieves (USA), No Denial, No Turning Back Open 19:00 uur Entree: EUR 7.00 DECEMBER Vrijdag 6 december (concert / hardcore) Bane (usa), Cataract (ch), Deadstop (b), Paint The Town Red (ger) Open 19:00 Entrée EUR 8,00 Zondag 29 december (concert/hardcore) Count Me Out (usa), Uppercut, Heaven Shall Burn (ger), Soul Emigre (nl / usa), + more! Distro market, vegan food available Open 15:30 entree EUR n.t.b. Verwacht: Zondag 26 januari LOVE & HATED, MAYPOLE e.a. (concert / hardcore) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
als Tankard komt dan kom ik ook !! 1 december!! Tankard 013~!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zondag 8 december ben ik aanwezig, samen met wat vriendjes van het HM-forum! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
[quote]Op 6 november 2002 20:06 schreef XnegativeX het volgende: Je vergeet er wel een paar oh duister heerschap. Hier ben ik waarschijnlijk aanwezig: NOVEMBER Vrijdag 22 november (concert / hardcore) Reaching Forward (afscheidsconcert!), Running Like Thieves (USA), No Denial, No Turning Back Open 19:00 uur Entree: EUR 7.00 DECEMBER Vrijdag 6 december (concert / hardcore) Bane (usa), Cataract (ch), Deadstop (b), Paint The Town Red (ger) Open 19:00 Entrée EUR 8,00 Zondag 29 december (concert/hardcore) Count Me Out (usa), Uppercut, Heaven Shall Burn (ger), Soul Emigre (nl / usa), + more! Distro market, vegan food available Open 15:30 entree EUR n.t.b. count me in! |
|
HEUY!!!! De Goudvishal heeft inderdaad een goede backstage.Maar hoe wil iemand nou fatsoenlijk naar boven of beneden lopen op zo'n steile tyfustrap.Een beetje bezopen muzikant dondert meteen omlaag!!! Hub: dat is Willemeen |
|
Niet waar Heuy.De Willemeen heeft een normale trap( en die is naar de zaal) en de Goudvishal heeft een steile trap naar de backstage ruimte.Ik ben tenslotte niet altijd bezopen!!! TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja vooral de "pleur van de trap af" trap is erg nice goudvis is wel oke, maar podium is niet optimaal, het geluid vaak ook niet. progammering vind ik dan wel weer bnovengemiddeld, en gezellig is het altijd! |
|
Ik ga in ieder geval op 16 december. Tenminste als ik nog kan reserveren. |
|
quote:Vast wel, dan speelt er nog niks... |
|
ik zou november proberen als ik jou was Je moeder. |
|
Oeps...Ik was ein beetje in de WAR! |
|
maarre geen aborted maar de 16e (november) !!!??? zit echt niet mee vandaag, extreem exzeem heb ik laatst nog gezien |
|
Geen Aborted? |
|
aborted heeft op eht laatste moment toch besloten neit te komen omdat ze wilde oefenen voor de cd opname... net zo dom dus Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |