|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, dat kunnen ze toch ook tijdens een optreden? kun je daarna nog lekker ff een tje of tig nuttigen he he!!! |
|
dat leek mij ook.. maarja.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Fluisterwoud schijnt tijdens dit concert ook zijn 1ste cd te releasen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
oja? dat zal VUIG wel weten, of niet? anders vraag ik het wel aan de Zwolse delegatie |
|
HEUY!!!! Waar kan je nu beter oefenen dan op het podium met een paar potten bier???? |
|
= Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
de cd moet er dan zijn.... en de shirts ook.. dus neem je duitenzakje maar mee... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Fluisterwoud heeft wel mooie shirts! Zon gozer van mn school heeft en daar staat gewoon een klasse citaat op! (Hij mocht niet met dit shirt naar godsdienst!) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: dat wordt zeker geld mee nemen |
|
VUIG!: Is inmiddels al een definitieve line-up bekend? sorry dat we met Bile niet spelen b.t.w.! (andere keer wellicht?) INHUME |
|
quote: waar en wanneer is dat? |
|
quote:Vooral doen. |
|
|
|
ja.. definitieve lineup is eigenlijk rond.. post hem morgen emt de neiuwe flyer... over bile: maakt neit uit... ben al bezig met deel 2... als het neit te duur wordt, moet Bile wel te regelen zijn... we hebben eht er de 16e anders wel even over.. maar ik heb nu al 3 NL bands ingedachten (en je kan zelf wel raden welke (in alle 3 speelt/speelde Joel hahaha)... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
het was gaaf gisteren "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
hahaha.. ja.. was wel ok.. joost, je was behoorlijk van de kaart gisteren... wel tot de 16e! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Wat een stelletje fuck-ups! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |