|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: huh???piama nl black?huh? Suck my piss |
|
Ow leuk! |
|
quote: Knakker van de baroeg vind schijnbaar van wel. |
|
quote: dan is ie zeker met zn kop tegen een paal gelopen ofzo... ff weer ontopic leuk ja! Suck my piss |
|
quote: WHHAAHHAHAHAHAHA, wat weer een geweldige lading kut bands bij elkaar!!!!! Wat doet in godsnaam Fluisterwoud (ook een bout band) met zulke enorme homopijpende kutbands?? WHAHAHAHAHA Nederlandse BM??? Yeah right!! Nederlanders kunnen geen BM maken!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
dan ga je toch niet Je moeder. |
|
Precies!Als je het allemaal homo pijpende bands vind dan kom je of omdat je homo bent of je komt helemaal niet! Ik wil echt dolgraag komen Fluisterwoud ruled alleen ik ben op vakantie |
|
Kunnen we het alstublieft een beetje vriendelijk houden? Dead things grow from deep inside... |
|
hmmmz.. ik denk dat ik wel ga... beetje bier zuipen.. zou kakker ook moeten doen... hij krijgt nog bier van me vanwege het record aan delay van tapes sturen en shit... hehehe Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Pyaemia? Serieus? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Onder voorbehoud. |
|
P. is wel een vette band, maar heeft er niks te zoeken lijkt me... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: leek mij ook.. 11.45: restate my assumptions |
|
ik ga... Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik wil hier ook wel graag naar toe. Maar kan het nog niet met zekerheid zeggen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ehhh, Pyaemia is zeg maar zeer brute death metal. |
|
Ik kom ook wel ff kijken denk ik zo. Weet nog niet zeker (even kijken wanneer ik vertrek naar Wacken). Hebben ze nog steeds Oranjeboom in de Baroeg (zo lang niet meer geweest daar...)? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-06-2002 11:37] |
|
Wie gaan er: -Rammoth samen met Rafnagud(Hrafngud) Don't touch me. I'm evil. |
|
Mits ik tuus ben ben ik daar.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Oranjeboom in de Baroeg, Heineken in de 013... Snappen ze niet dat metalfans BIER willen drinken? (en andere mensen ook). |
|
Gewoon de HJ fleskes eise!!!!!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Avondmist en ik on a special date. |
|
ICH BIN DABEI!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
kut dan moet ik mn vakantie naar het super-true Sverige maar een paar daagjes uitstellen wat jammer nou ik ga iig zorgen dat ik er bij ben! roarghraa! |
|
afgelopen zondag waren de hj flesjes uitverkocht, grr en moets toen noodgedwongen overstappen op oranjeboom ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |