|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Minder blast maar wel lekker, soms een bietsie te rock n'roll wie heeft em al? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Is nog niet uit toch Tjabkes, baskes en roffels |
|
Nein, maar ik heb em al geluisterd hierboven, zeer nette schijf rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Zeker weten!,,Dat zit wel goed,,Vader meestal wel lekker,,Lekker disco enzo Tjabkes, baskes en roffels |
|
Ik vind die nieuwe nou niet zo denderend |
|
Ik vind em een stuk minder eentoniger dan die andere schijven rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Ehhhh juh! BEUKE Tjabkes, baskes en roffels |
|
Ja jammer dat de discobass weg is.. den triggers staan wat minder in den mix helaas rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Het schijnt dat de drummer op Litany de triggers van Koert gebruikte, maar dat Koert niet langer wilde dat z'n sound gebruikt werd. Zonde man!! |
|
Ja klopt MJA, Koert heeft een nieuwe demo opgenomen daar hangt de bass er lekker in. Blijft jammer dat Koert zo eigenwijs is en z'n sound niet wil delen met anderen rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Ik heb hem nog niet gehoord, maar ben wel erg benieuwd. the only pleasure is pain |
|
Rock n roll ?? Ho is....@! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ken alleen het nummer 'whisper', die vind ik wel lekker klinken. Het geluid is alleen een beetje vreemd, weer ens wat anders dan lithany.. Trieste gast |
|
Ze hadden toch de triggers van Koert moeten gebruiken, had het allemaal sutk vetter erop komen staan..Maar ja, hij is nu ook wel ok Tjabkes, baskes en roffels |
|
hmm... ja, ik mis die bees van litany eigenlijk wel... Koert heeft trouwens een tegekke sound! Trieste gast |
|
Torch of war stond op Death Campaign vol 2 wat ik bij No Mercy kreeg, maar om de een of andere rede stond dat liedje wel op de hoes, maar niet op de CD. Ben nu ff de complete CD aan het neerladen, ben benieuwd. |
|
het drumgeluid is idd minder dan litany (of reign forever world ) 11.45: restate my assumptions |
|
Koerts nieuwe plaat (samen met folkert, sipke en hendrik) is echt zwaar tegek, de litany bass is weer helemaal tot z'n recht gekomen rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
quote: misschien een domme vraag, maar wie of wat is Koert ??? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Een legende... Frankeehm zal het je wel haarfijn uitleggen. sebinsagoil |
|
Donderdag avond. Ik vrij. Ik nieuwe Vader kopen. Vader heerscht Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Koert is america's snelste drummer, hij woont sinds een paar jaar in Friesland samen met z'n vrouw. Hij heeft in een aantal zeer gewaardeerde Death-Grind bands gespeeld.. zonder poespas rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
quote: hahaha, ja ja, snelste drummer, dat valt nog wel mee, maar hij weet inderdaad wel hoe hij met een paar drumstokken om moet gaan. Nee, Koert is vooral bekend om zijn triggers, hij heeft een tijd lang bij DDRUM gezeten. Daar verzorgde hij het geluid voor de triggers. En hij woont tegenwoordig inderdaad in Friesland! |
|
Heeft koert vroeger ook bij het korps gezeten? Want ik had gehoord at zijn selheid vooral aan het korps te danken was? Trieste gast |
|
ok dan om ff weer ontopic te zijn...ik vin em ruk....al een~s eerder gehoord van vader...doet u mijn maar litany of de profundis! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 11-06-2002 17:22] Suck my piss |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |