IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 14 - 15 sept: Bloodshed Fest @ Eindhoven Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-06-2018 13:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Ook al is het een met zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik niet ga: wat een line-up

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-06-2018 13:33]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 04-06-2018 18:55 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik ben zeker geïnteresseerd in de vrijdag. Vette line-up!



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-06-2018 19:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Behoorlijk jammer dat ze het een maand eerder houden, want het valt nu samen met Baroeg Open Air.

Line-up is wel erg gaaf.


smallie
Usericon van smallie
Posted 10-07-2018 23:28 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Heb kaartje gekocht om vooral Ultha en Malthusian nog eens te zien. Helaas heeft Malthusian hun shows op het vasteland van Europa gecanceld. Heel erg balen! Hoop dat de nieuwe plaat (eerste full lengt) wel gewoon begin september uitkomt.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-07-2018 21:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Meest recente versie van de poster, met Zware Metalen erbij


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-07-2018 21:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Wacht even. Catharsis als in 'Samsara'?

EDIT

Holy. Hell. Yes. Moet ik godverdomme naar Bloodshedfest.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 31-07-2018 22:00]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-07-2018 23:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2018 21:58 schreef Negatieveling het volgende:
Holy. Hell. Yes. Moet ik godverdomme naar Bloodshedfest.


Top, dan kan je tegen m'n gezicht zeggen dat ik dik ben


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-08-2018 6:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2018 23:55 schreef iPim het volgende:
Top, dan kan je tegen m'n gezicht zeggen dat ik dik ben


Misschien laat ik wel een shirt maken waar 'iPim is dik' op staat.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-08-2018 10:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zou tof zijn!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-08-2018 11:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2018 10:43 schreef iPim het volgende:
Zou tof zijn!


Misschien wordt het wel net zo'n hit als het Zware Metalen-shirt!



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-08-2018 19:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Bob Wayne speelt de 15e.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-09-2018 20:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2018 6:19 schreef Negatieveling het volgende:
Misschien laat ik wel een shirt maken waar 'iPim is dik' op staat.


Oh, kut. Was dit een beetje vergeten, wordt krap nu.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-09-2018 21:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Smoesjes.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-09-2018 21:40 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Krap =/= onmogelijk.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-09-2018 20:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Nou, het hele feest gaat sowieso niet meer door voor mij.

Shout out naar De Effenaar!

Zojuist kwam ik thuis en dacht ik: laat ik maar eens naar De Effenaar wandelen en een kaartje kopen voor morgen. Zo gedacht, zo gewandeld. Aangekomen bij de Effenaar zat er een mevrouw achter de kassa vrolijk te telefoneren met haar mobiele telefoon, maar ik dacht in mijn naïviteit dat ze vast wel zou ophangen of tenminste het gesprek zou onderbreken om, nou ja, haar werk te doen. De potentiële klant (ik) stond immers pontificaal voor het ruitje, maakte oogcontact en wilde overduidelijk zakendoen. Na een minuutje of drie was ik het aanhoren van één kant van een ontzettend triviaal telefoongesprek wel weer beu en ben ik maar weer naar huis gewandeld. Toen ik nog eens over mijn schouder keek stond er inmiddels iemand anders voor het loketje te wachten en naar de telefonerende mevrouw te staren.

Lang verhaal kort: geen eurocent meer van deze jongen naar De Effenaar.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-09-2018 21:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zo maken we het kapitalisme kapot!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 14-09-2018 22:37 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2018 20:20 schreef Negatieveling het volgende:
Nou, het hele feest gaat sowieso niet meer door voor mij.

Shout out naar De Effenaar!

Zojuist kwam ik thuis en dacht ik: laat ik maar eens naar De Effenaar wandelen en een kaartje kopen voor morgen. Zo gedacht, zo gewandeld. Aangekomen bij de Effenaar zat er een mevrouw achter de kassa vrolijk te telefoneren met haar mobiele telefoon, maar ik dacht in mijn naïviteit dat ze vast wel zou ophangen of tenminste het gesprek zou onderbreken om, nou ja, haar werk te doen. De potentiële klant (ik) stond immers pontificaal voor het ruitje, maakte oogcontact en wilde overduidelijk zakendoen. Na een minuutje of drie was ik het aanhoren van één kant van een ontzettend triviaal telefoongesprek wel weer beu en ben ik maar weer naar huis gewandeld. Toen ik nog eens over mijn schouder keek stond er inmiddels iemand anders voor het loketje te wachten en naar de telefonerende mevrouw te staren.

Lang verhaal kort: geen eurocent meer van deze jongen naar De Effenaar.


je had ook het ruitje kunnen inbeuken


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-09-2018 22:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het lijkt wel een slechte sketch.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-09-2018 13:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hoogtepuntjes van dag 1: Palm, Ultha, Fredag Den 13:E.

Tegenvallers: Spectral Voice, Une Misère, Like Rats.

Randgebeuren: fijne cuisine, fijn bier van de Natte Gijt.

Ik heb het gevoel dat de Effenaar toch wat te groot is voor dit festijn, ook al zijn er qua opzet zeker een aantal voordelen ten opzichte van Dynamo. Het 'echte' Bloodshed Fest speelt zich vooral af in de kleine zaal.

Daarnaast: dronken crusties zijn echt hele waardeloze mensen. Continu zwabberend door het publiek, op de grond vallen, shirts kwijtraken, mensen lastigvallen. Mateloos irritant.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-09-2018 13:26]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 15-09-2018 13:28 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Dronken crusties zijn zwaar kut volk ja. skip om die reden ook baroeg open air vandaag. Al dat irritante kansloze volk wat op een gratis fest afkomt... Volgend jaar toch eens proberen om af te komen naar Bloodshed want de bands die ze booken zijn elk jaar moker hard

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 15-09-2018 13:29]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-09-2018 13:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Vond (en vind) het inderdaad wel opmerkelijk dat dit kennelijk groot genoeg zou zijn voor de Effenaar, zeker gezien het typische biets-crusty-publiek. Maar ach, wat weet ik er ook van.



smallie
Usericon van smallie
Posted 15-09-2018 13:45 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2018 13:25 schreef iPim het volgende:
Hoogtepuntjes van dag 1: Palm, Ultha, Fredag Den 13:E.

Tegenvallers: Spectral Voice, Une Misère, Like Rats.

Randgebeuren: fijne cuisine, fijn bier van de Natte Gijt.

Ik heb het gevoel dat de Effenaar toch wat te groot is voor dit festijn, ook al zijn er qua opzet zeker een aantal voordelen ten opzichte van Dynamo. Het 'echte' Bloodshed Fest speelt zich vooral af in de kleine zaal.

Daarnaast: dronken crusties zijn echt hele waardeloze mensen. Continu zwabberend door het publiek, op de grond vallen, shirts kwijtraken, mensen lastigvallen. Mateloos irritant.


Had andere ervaringen. Vond Like Rats en Spectral Voice prima.
Ultha absoluut hoogtepunt en Friendship en Demilich (ik hou ook van mans humor) gewoon goed.
Crusties wegdenken en het was een mooi feestje die vrijdag de 14e.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-09-2018 15:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2018 13:39 schreef Negatieveling het volgende:
Vond (en vind) het inderdaad wel opmerkelijk dat dit kennelijk groot genoeg zou zijn voor de Effenaar, zeker gezien het typische biets-crusty-publiek. Maar ach, wat weet ik er ook van.


Je ziet voldoende metalheads hier op af komen door bands als Spectral Voice, Demilich en Ultha. Dat is wel een andere subcultuur dan de crusties.

quote:
Op 15 september 2018 13:45 schreef smallie het volgende:
Had andere ervaringen. Vond Like Rats en Spectral Voice prima.
Ultha absoluut hoogtepunt en Friendship en Demilich (ik hou ook van mans humor) gewoon goed.
Crusties wegdenken en het was een mooi feestje die vrijdag de 14e.


Ik ben erg fan van Spectral Voice, maar ik vond het geluid bagger (sowieso in de grote zaal de hele dag, behalve bij Agoraphobic Nosebleed). Leuk dat je zoveel rook de zaal in spuit dat je elkaar niet meer kan zien, maar zorg dan ook dat je volledig op elkaar ingespeeld bent. Nu waren de overgangen verschrikkelijk onstrak, met een drummer die al een blastbeat inzette terwijl de gitarist nog een Bell Witch-aanslag deed. Maar goed, heb wel Eroded Corridors Of Unbeing op LP gescoord, dus ben alsnog blij. Van Like Rats had ik op basis van het studiomateriaal hogere verwachtingen. Schoot toch wat tekort.

Nu in de trein voor dag 2. Zin in Primitive Man, Catharsis, -(16)- en Pissgrave.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-09-2018 15:34]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-09-2018 15:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ga zeker ook Tragedy, Keitzer en Enemy Soil checken, baas.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-09-2018 15:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ben er wel een beetje misselijk van dat ik Catharsis niet ga zien.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-09-2018 15:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ga naar het loket in een kanarie-onesie. Dan zullen ze misschien opkijken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen