|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Netherlands Deathfest 2019 3 t/ 5 mei 2019 Eerste bands zijn bekend: 7 H.TARGET Anaal Nathrakh Bethlehem Butcher ABC Cryptopsy Encoffination Extinction of Mankind Father Befouled Graveyard (Sp) GUTALAX Pestilence Prostitute Disfigurement VISCERA INFEST Vomitory https://nl-nl.facebook.com/NetherlandsDeathfest/ Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ben erbij. |
|
quote: Neen, hoor. |
|
quote: Wel kaartje gekocht....... |
|
niet super bijzonder maar wel een aardige begin, heb mijn early bird wel al in iedergeval. |
|
quote: De doom is met Encoffination en Bethlehem anders al prima vertegenwoordigd.. |
|
Goed begin. Kaartje is alweer binnen. |
|
Nieuwe namen: Electric Wizard (eerste headliner) Naglfar Intestine Baalism (exclusieve EU show) Morta Skuld (eerste keer in EU) Grave Miasma Rippikoulu Cenotaph (MX) Holocausto Canibal Krypts Jupiterian Possession Phlebotomized Auroch Ik moet zeggen dat ik Electric Wizard toch wel een vreemde keuze voor een headliner vind op NDF. |
|
quote: Eens, zeker omdat het vier weken na Roadburn is. Ben benieuwd of het werkt! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Was ik drie jaar geleden al ‘bang’ voor: quote: Al lijkt Roadburn tegenwoordig niet echt meer op Roadburn |
|
Maar zitten weer toffe namen tussen. |
|
quote: *hijg* Vox Clamatis in Deserto |
|
Misschien speel Electric Wizard wel hun snelle doomnummers. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
tegen het eine van de avond is iedereen murw en willen ze enkel nog slomospul signature |
|
paar mooie echte cult namen er tussen met cenotaph, intestine baalism en vooral RIPPIKOULU ook al ga ik die laatste al zien op killtown, musta seremonia is voor mij een van de beste demos in de metal geschiedenis. |
|
Leuke start.. Ticket, hotel en goed gezelschap uiteraard al geregeld. |
|
Nieuwe namen: Deicide Unleashed Revenge Incantation Mgła Severe Torture |
|
quote: Toch weer drie vette namen erbij en drie kutbands |
|
Is er ook al meteen een vervanger voor Deicide geboekt? |
|
|
|
Zou wel verstandig zijn. Mgla wil ik zeker een keer zien, maar het ligt er allemaal een beetje aan wat de dagindeling wordt. Ben over de gehele line-up tot nu toe namelijk niet heel erg enthousiast. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 08-11-2018 14:04] |
|
word toch wel duidelijk weer een mindere editie dan de vorige. Ik ga wel nog gewoon maar als de aftakeling zo door zet weet ik dat nog niet zo over een paar jaar. |
|
Mannen, mannen, dit is nog niet de gehele line-up. Houdt moed! Wie weet wat voor leuks er nog geboekt wordt. |
|
Zojuist de laatste update. Nu hopen dat CARPATHIAN FOREST een beter optreden geeft dan op EMM 2017, want dat was echt om te janken... We’re proud to announce the last 5 bands to the Netherlands Deathfest IV line-up. We’ve got the first ever Dutch show by the mighty Tormentor (official), the Norwegian blackmetal band CARPATHIAN FOREST, Mexican grindcore troupe Brujeria and the Dutch crushers of CLITEATER (Official) and Fubar. Day tickets will go on sale at 4 PM CET via: https://www.eventbrite.com/e/netherlands-deathfest-2019-tic… Let us know if you’ll be making the trip to Poppodium 013 by attending here: Netherlands Deathfest IV More news about the campsite will be revealed in the coming weeks. The daily line-ups are as follows: Friday May 3rd: 7H Target | Anaal Nathrakh | Auroch | Brujeria | Cryptopsy | Electric Wizard | Extinction of Mankind | FUBAR | Morta Skuld | Rippikoulu Saturday May 4th: Bethlehem | Butcher ABC | Carpathian Forest | Cenotaph | Cliteater | Father Befouled | Grave Miasma | Graveyard (MX) | Gutalax | Jupiterian | Krypts | Pestilence | Tormentor | Unleashed Sunday May 5th: Deicide | Encoffination | Holocausto Canibal | Incantation | Intestine Baalism | Mgla | Naglfar | Phlebotomized | Possession | Prostitute Disfigurement | Revenge | Severe Torture | Viscera Infest | Vomitory an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik heb de indruk dat het nog maar 2 podia zullen zijn (slechts max 14 namen per dag in vergelijking met 20 vorig jaar) met gevolg dat de kleine zaal iedere keer propvol gaat staan. Denk dat ik ga passen deze keer. [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 10-12-2018 16:10] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |