IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Netherlands Deathfest 2019 Vorige pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-12-2018 17:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Klopt, er zijn maar 2 zalen volgend jaar. Geen Patronaat. Goed punt derhalve van een veel te drukke kleine zaal. Denk dat ik het ook ga skippen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 10-12-2018 17:18 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Goed om te zien dat dit kwantiteitsfeestje na twee geflopte edities al volop op z'n retour is.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 10-12-2018 19:09 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ook precies de bands die ik zou willen zien ook lekker over de drie verschillende dagen gesmeerd. Ik sla deze ook over.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-12-2018 19:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Kleine zaal propvol? Was altijd al het geval. Kwestie van op tijd komen Hopelijk wel minder overlap, zo zonder Patronaat.

Vrijdag de minst boeiende dag, voor de rest prima.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-12-2018 11:05 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2018 19:34 schreef MetalJan het volgende:
Kleine zaal propvol? Was altijd al het geval. Kwestie van op tijd komen


Ja, maar het ding in mijn geval was dat daar bij de voorgaande edities vaak de genres stonden die me geen zak interesseerden (slamdeath & moderne grind) en ik dus op mijn gemak naar het patronaat kon afzakken (gezien 2/3de van het volk sowieso geen weet had van het bestaan van die zaal). Gaat dus nu niet meer het geval zijn...



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-12-2018 11:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2018 19:09 schreef HierIsMike het volgende:
Ook precies de bands die ik zou willen zien ook lekker over de drie verschillende dagen gesmeerd. Ik sla deze ook over.


Net even gekeken en inderdaad zeg. Jammer. Want dat zijn dan wel weer vette bands. Benieuwd of dat dezelfde zijn als die waar jij het over hebt, maar grote kans dat dat niet zo is natuurlijk. Jij kent meer :p

Friday May 3rd:
Anaal Nathrakh | Electric Wizard |
Saturday May 4th:
Bethlehem | Grave Miasma | Graveyard (MX) | Krypts
Sunday May 5th:
Mgla |

Het is niet veel, maar dan wel met de kanttekening dat er veel meer bands zijn waar ik wel gewoon benieuwd naar ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 11-12-2018 11:19]



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 11-12-2018 12:24 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Graveyard (MX)? Dit is toch echt Graveyard uit Spanje, gezien het logo.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 11-12-2018 15:13 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 11 december 2018 11:17 schreef Dirge for november het volgende:
Net even gekeken en inderdaad zeg. Jammer. Want dat zijn dan wel weer vette bands. Benieuwd of dat dezelfde zijn als die waar jij het over hebt, maar grote kans dat dat niet zo is natuurlijk. Jij kent meer :p



Bij mij zou het dit zijn, dikgedrukt wat ik echt graag zou willen zien:

Vrijdag: Auroch - Cryptopsy - Electric Wizard - Rippikoulu
Zaterdag: Bethlehem - Father Befouled - Grave Miasma - Krypts - Pestilence
Zondag: Deicide - Incantation - Mgla - Phlebotomized - Possession

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 11-12-2018 15:16]



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-03-2019 21:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-04-2019 0:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Even een vergrootglas pakken!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 04-04-2019 22:17 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

rippikoulu als eerste band is wel iets waar ik me van afvraag van waarom ze het doen.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-04-2019 13:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Misschien hebben ze nog andere verplichtingen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-05-2019 19:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zo, dat was me het weekendje wel weer zeg!

Goeie optredens gezien van oa Rippikoulu, Auroch, Cryptopsy, Cliteater, Father Befouled, Grave Miasma, Gutalax, Krypts, Pestilence, Unleashed, Deicide, Incantation, Mgla, Phlebotomized, Prostitute Disfigurement, Severe Torture, Viscera Infest en Vomitory.

Daarnaast een hoop lol gehad en het nodige bier genuttigd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2019 21:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vond Anaal Nathrakh, ondanks dat de bassdrums klonken als natte pantoffels, ook erg goed. En natuurlijk Tormentor. Bethlehem beviel me ook. Morta Skuld vond ik een van de tofste bands, die hadden zo op het hoofdpodium gemogen wat mij betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-05-2019 21:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Northward
Usericon van Northward
Posted 09-05-2019 0:07 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik lees best wat namen hierboven maar geen Electric Wizard en Mgla? Die waren neem ik aan ook goed?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2019 10:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vrijdag waren Rippikoulu, Cryptopsy en Morta Skuld voor mij het meest interessant en Anaal Nathrakh heeft wat mij betreft de band van de dag award gewonnen. Jammer van het geluid in de grote zaal. Electric Wizard was gaaf, maar de combinatie van moe en bier maakte dat ik halverwege bijna in slaap viel.

Zaterdag waren Krypts en Gutalax een feestje. Ook Grave Miasma en Unleashed vielen niet tegen. Tormentor was gaaf en lachwekkend tegelijk, flink over de top allemaal.

Zondagse start met Encoffination, lekker loom wakker worden. Verder mooie optredens van Mgla, Naglfar, Vomitory en Viscera Infest. Holocausto Canibal en Intestine Baalism waren wel vermakelijk. Incantation vond ik tegenvallen deze keer en Deicide stond veel te hard qua geluid, geluid klonk heel kut en daarna heb ik het voor gezien gehouden.

Het festival alleen in 013 houden is voor mij wel goed bevallen, geen tot weinig overlap aan bands. Wel vond ik de line-up dit jaar tegenvallen, aantal bands is behoorlijk verminderd, wel dezelfde entreeprijs aanhouden maar niet echt uitschieters qua bands. Het was naar mijn mening te zien aan de bezoekersaantallen, die lagen wat aan de lage kant.

Helaas nog geen datum voor 2020, wel een toezegging dat het festival doorgaat. Geruchten gaan dat dit in Eindhoven gaat zijn. Ik hoop het niet. Effenaar is niet te vergelijken met de 013 en Tilburg blijft een gezellige stad met al die terrasjes straat en leuke kroegjes.

Al met al een mooi weekendje herrie en ongein



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-05-2019 10:57]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2019 17:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 mei 2019 0:07 schreef Northward het volgende:
Ik lees best wat namen hierboven maar geen Electric Wizard en Mgla? Die waren neem ik aan ook goed?


Electric Wizard vond ik geen klap aan en hier wat over MGLA:

http://wp.livereviewer.com/live-report-netherlands-deathfest-013-tilburg-05-05-2019/

Verder eens dat de line up, wel wat beter kon, qua publiekstrekkers dan. Dit jaar lag de nadruk meer op cultbands.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-05-2019 19:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2019 0:07 schreef Northward het volgende:
Ik lees best wat namen hierboven maar geen Electric Wizard en Mgla? Die waren neem ik aan ook goed?


Ik heb Mgla wel genoemd hoor Speelden goed!


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-05-2019 17:47 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Vette shows gezien van F.U.B.A.R., Brujeria, Gutalax etc.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 11-05-2019 21:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ben blij dat Cenotaph weer bij elkaar was maar ze hadden echt nog een half jaar langer moeten oefenen ofzo. Misschien als ze doorgaan komt het en keer wel echt uit.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen