IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : LBUUU (beatdown hardcore) Vorige pagina | Volgende pagina
Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 22-07-2018 15:08 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

https://www.facebook.com/PSYCHOENHANCER/

psycho enhancer is vet. met teksten die enkel over zuipen en tough guy shit gaan. shit zoals het hoort dus.

en nog een van mijn persoonlijke faves : 38 Snub.

https://www.facebook.com/thirtyeightsnubatlanta/




Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 22-07-2018 15:10 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2018 15:07 schreef Negatieveling het volgende:
Ja, Gunishment. Met die AK47-gitaar.


geweldig man.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 22-07-2018 15:11 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Het valt me wel best tegen dat je in ons landje weinig van dit soort lompe shit hebt. Fists of Time is wel heel vet en Stab by Stab ook maar dan heb je het wel weer gehad


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 22-07-2018 15:14 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

Check die link. 38 snub euro tour docu.

https://www.youtube.com/watch?v=9sdYkeFtugA

we compiled all the funniest and most entertaining footage we caught on our tour over the pond. i didnt realize how consistently drunk we were.

alles kapot !!! baal nog steeds dat ik ze niet kon zien tijdens deze tour.



[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 22-07-2018 15:16]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-07-2018 15:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2018 15:04 schreef Doodskop het volgende:
LBU betekent trouwens volgens rick ta life Little Boys Underwear, maar dat even terzijde.



Die man

Hier een nieuwe. Dirty Sanchez. Lijkt helemaal nergens naar. Zo hoort het.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-07-2018 15:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2018 15:11 schreef Doodskop het volgende:
Het valt me wel best tegen dat je in ons landje weinig van dit soort lompe shit hebt.


Zoals al ooit geschreven, ik zie mezelf wel zulke kutmuziek maken. Moet je alleen wel een drummer hebben



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 22-07-2018 15:58 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 22 juli 2018 15:43 schreef Negatieveling het volgende:
Moet je alleen wel een drummer hebben


Correctie: "Drummer"




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-07-2018 16:06 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2018 15:58 schreef HierIsMike het volgende:
Correctie: "Drummer"




Onze vereisten waren altijd: "moet grofweg tot 4 kunnen tellen, stokken vast kunnen houden en niet van zijn kruk lazeren". Spot on, toch?



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 22-07-2018 16:15 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 22 juli 2018 16:06 schreef Negatieveling het volgende:
Onze vereisten waren altijd: "moet grofweg tot 4 kunnen tellen, stokken vast kunnen houden en niet van zijn kruk lazeren". Spot on, toch?


Perfect!



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-07-2018 21:28 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht




Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-07-2018 21:45 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht




Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 23-07-2018 22:34 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

NO ZODIAC is lekker. schijnen wel straight edge homos te zijn maar goed who cares als de muziek maar bruut is.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-07-2018 22:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2018 22:34 schreef Doodskop het volgende:
NO ZODIAC is lekker. schijnen wel straight edge homos te zijn maar goed who cares als de muziek maar bruut is.


Meer drank, drugs en vlees voor ons. Win/win! EDIT: en als het ook nog eens homo's zijn: meer vrouwen! En omdat ik daar ook al tijden mee gestopt ben zijn ze allemaal voor jou. Win/win/win!

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-07-2018 22:47]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-07-2018 23:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

No Zodiac is best goed, maar met de nieuwe zanger is het iets te veel Cannibal Corpse. De zanger op Eternal Misery (toch echt hun topper) fronteert nu Bodybag. Klinkt als No Zodiac.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-07-2018 21:46 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja. Dit.



Het heeft alles. Brak geluid, zo onstrak als de tering, veel te macho voor een stel Zwitsers (jaja), cliché samples die ook heerlijk slecht getimed zijn, zinloze bass drops... toppertje.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-07-2018 21:56]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-07-2018 21:56 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Kut. Dubbelpost.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 30-07-2018 21:56]



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-07-2018 0:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Goeie targeting op de YouTube marketing in ieder geval :')


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2018 7:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-07-2018 21:46 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2018 0:41 schreef iPim het volgende:


Goeie targeting op de YouTube marketing in ieder geval :')


Voor jou misschien. hier komt steeds reclame langs voor een site waar 'alternatieve mensen' kunnen daten. Er is bij mijn weten niets in mijn cookies te vinden dat er op duidt dat ik zou willen daten. Goed, het is vrij eenvoudig te deduceren dat ik vrijgezel ben en een rare snuiter, maar dan nog. Met mijn historie verwacht ik eerder reclame voor onzin in je mancave, garage of wat dan ook.

Goed, on topic:



Aangezien het uit Mother Russia komt heeft het bij mij wel instant streetcred. Denk dat het er daar best woest aan toe zou kunnen gaan live.

In Soviet Russia, the mosh brings you.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 31-07-2018 21:46]



Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 31-07-2018 21:53 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2018 15:43 schreef Negatieveling het volgende:
Zoals al ooit geschreven, ik zie mezelf wel zulke kutmuziek maken. Moet je alleen wel een drummer hebben


Ik heb het je vaker aangeboden he


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-07-2018 21:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2018 21:46 schreef Negatieveling het volgende:
Voor jou misschien. hier komt steeds reclame langs voor een site waar 'alternatieve mensen' kunnen daten. Er is bij mijn weten niets in mijn cookies te vinden dat er op duidt dat ik zou willen daten. Goed, het is vrij eenvoudig te deduceren dat ik vrijgezel ben en een rare snuiter, maar dan nog. Met mijn historie verwacht ik eerder reclame voor onzin in je mancave, garage of wat dan ook.



Noem je mij nou dik?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-07-2018 21:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2018 21:53 schreef Deceptikoen het volgende:
Ik heb het je vaker aangeboden he


I know. En op een dag ga ik je er aan houden ook.



Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 31-07-2018 22:00 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Moet je wel opschieten, ik ga het op band gebed vrij druk krijgen

Of je moet het niet te serieus willen nemen, en alleen maar van zulke clips maken, en maar een, hooguit twee shows doen met bijbehorend tokkie gedrag, dan ben ik helemaal je man, naam heb ik al: White Thrash Anonymous.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-07-2018 22:02 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2018 22:00 schreef Deceptikoen het volgende:
Moet je wel opschieten, ik ga het op band gebed vrij druk krijgen

Of je moet het niet te serieus willen nemen, en alleen maar van zulke clips maken, en maar een, hooguit twee shows doen met bijbehorend tokkie gedrag, dan ben ik helemaal je man, naam heb ik al: White Thrash Anonymous.


Wij dachten zelf aan een Brabantse tint voor de bandnaam: Kutjanus. Weet je meteen hoe serieus we het zouden nemen.

quote:
Op 31 juli 2018 21:57 schreef iPim het volgende:
Noem je mij nou dik?


Nee, volgens mij noemt Youtube je dik.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 31-07-2018 22:03]



Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 31-07-2018 22:07 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Nog beter, ik ga ervanuit alle teksten in gewoon onvervalst Eindhovens?


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen