IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : LBUUU (beatdown hardcore) Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2021 16:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

deze doet het wel

ferme teksten ook ....












[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-08-2021 16:54]


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-08-2021 14:57 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Brojob is er wel wat over hè.

Dit lijkt me live wel leuk. Niet te moeilijk doen, en af en toe een luie-mannen two step er doorheen. Fijn zo:




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2021 15:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lompe stamppot mag zekerst


dit gaat er nog verderder over, best gekend.









signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-08-2021 15:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vette band, ik had geen idee dat ze zulke leuke clips maken.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-08-2021 16:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Kennelijk mag je dat in Europa niet meer zomaar bekijken en moet je eerst je leeftijd in je YouTube-account valideren. Lekker dan. De Willem Engels van deze wereld mogen de grootst mogelijke onzin uitkramen op dit medium, een beetje bijdehante cryptofascist mag er gewoon zijn gang gaan, voor influencers (sic) is er al helemaal geen ondergrens... maar een muziekvideootje, daar moet een leeftijdslintje omheen. Gelukkig hoef je alleen maar een kopie van een identiteitsbewijs of creditcard aan YouTube te verstrekken om weer mee te mogen doen - zelfs als je een YouTube-account hebt dat langer bestaat dan dat de leeftijdsgrens hoog is. Manmanman.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-08-2021 16:16]



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-08-2021 16:50 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Misschien troost het je als ik zeg dat al die teksten gaan over kinderverkrachtingen. Wel echt vette muziek trouwens.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-08-2021 16:53 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 19 augustus 2021 16:15 schreef Negatieveling het volgende:
Kennelijk mag je dat in Europa niet meer zomaar bekijken en moet je eerst je leeftijd in je YouTube-account valideren. Lekker dan. De Willem Engels van deze wereld mogen de grootst mogelijke onzin uitkramen op dit medium, een beetje bijdehante cryptofascist mag er gewoon zijn gang gaan, voor influencers (sic) is er al helemaal geen ondergrens... maar een muziekvideootje, daar moet een leeftijdslintje omheen. Gelukkig hoef je alleen maar een kopie van een identiteitsbewijs of creditcard aan YouTube te verstrekken om weer mee te mogen doen - zelfs als je een YouTube-account hebt dat langer bestaat dan dat de leeftijdsgrens hoog is. Manmanman.


Kanaliseer deze energie in een beatdown-EP.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-08-2021 17:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2021 16:53 schreef HierIsMike het volgende:
Kanaliseer deze energie in een beatdown-EP.


Met liefde! Is in je eentje alleen lang niet zo leuk als in een oefenruimte met 4 zwetende mannen. Klinkt raar, maar is echt waar.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-08-2021 17:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2021 16:50 schreef Dypfrys het volgende:
Misschien troost het je als ik zeg dat al die teksten gaan over kinderverkrachtingen. Wel echt vette muziek trouwens.


De eerste twee albums staan hier in de kast dus vertel mij wat...



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 20-08-2021 19:54 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Die laatste niet? Die vind ik persoonlijk juist het vetst.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-08-2021 20:04 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2021 19:54 schreef Dypfrys het volgende:
Die laatste niet? Die vind ik persoonlijk juist het vetst.


Nog niet. Meestal koop ik mijn album in batches en deze is nog niet aan de beurt gekomen.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-02-2022 11:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Rechtstreeks uit een ghetto in Zwitserland. Of zo.




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-05-2022 23:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2019 15:27 schreef BenKnuckles het volgende:
Kruelty, Japanse beatdown hardcore. Megavet! Helemaal over the top. Een zieke versie van No Zodiac.

Gisteren bovenstaande live mogen meemaken in een kleine zaal hier in de buurt. Was net zo vet als verwacht. Oude school death metal met heel lompe stukken voor de moshkids. Ernstig dansbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-05-2022 23:03]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


kuiling
Usericon van kuiling
Posted 10-05-2022 7:53 by kuiling Profiel van kuilingQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door iPim op 10-05-2022 11:28]


kuiling
Usericon van kuiling
Posted 10-05-2022 7:54 by kuiling Profiel van kuilingQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door iPim op 10-05-2022 11:28]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-05-2022 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

O.G. Schitterende band. Nog meer Bulldoze dan Bulldoze.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2022 20:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




baja


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-05-2022 20:46 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Cliché riffs, cliché opbouw, cliché teksten, nèt te veel gang vocals, over de top machogedoe inclusief pistoolgeluiden en een Obituary-shirt voor de metal credibility: douze points!



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-07-2022 22:22 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Wat is dit nu, Nasty aan de zevensnarige gitaar? Of was dat al?



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-07-2022 22:22]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2022 17:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

toch maar hier




prima nummer.


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-09-2022 18:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Niks mis mee, maar een breakdown links of rechts maakt het geen beatdown. Wel bonuspunten voor de oude-mannen two step rond 2:30.

Nee, dan vorige week vrijdag in Dynamo. Dat was beatdown. Nasty, First Blood en vooral Paleface. Lekker angstyook, op het karikaturale af. Ik ging er goed op.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2022 10:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

POIDH


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-09-2022 11:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Sorry man, ik ben geen ZM (foto)redacteur.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2022 11:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

*sad*


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-09-2022 14:24 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Mijn sollicitatie komt er.... niet aan.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen