IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Roadburn 2019 Vorige pagina | Volgende pagina
zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 01-11-2018 18:30 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke



Holy fuck...

[Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 01-11-2018 18:30]


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 01-11-2018 22:41 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Damn, dat is wel speciaal!



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-11-2018 2:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

De clashvrees begint al aardig op te borrelen...


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 02-11-2018 15:43 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Lijkt me een mooie om At the Gates tegenover te zetten. Clashvrees weer weg...


wouter023


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 02-11-2018 15:48 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Gaat nooit gebeuren. Beide acts zijn zo groot dat ze niet anders kunnen dan ze allebei in de megazaal te programmeren...



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 08-11-2018 17:32 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

afgezien van dat at the gates waarschijnlijk veel materiaal van de eerste 2 albums gaat spelen.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-12-2018 22:37 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Holy shit, die dagkaarten van zondag gingen gruwelijk snel de deur uit! Normaal heb ik midden januari/begin februari nog wel kaarten, maar deze zijn op de eerste avond van voorverkoop al weg. Ik vond dat echt met afstand de vetste dag van de komende editie. Was nog aan het wachten op een planning van de studie om te kijken of ik kan om dan in de kerstvakantie een kaart te scoren, maar dat is tevergeefs.

Ik moet nog veel bands checken in de kerstvakantie die ik niet ken, dus misschien komt er nog wel een goudmijn aan bands naar voren bij de andere dagen.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-12-2018 22:38]



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-12-2018 21:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zaterdag tickets ook al weg, nog 50 kaarten voor zowel de donderdag als de vrijdag. Gaat als een malle.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 14-12-2018 22:28 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Update: volledig uitverkocht.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-12-2018 17:04]



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-12-2018 13:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Nouja, misschien tegen die tijd ticketswap in de gaten houden.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-12-2018 12:05 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb een dagkaartje voor de donderdag. Vooral erg benieuwd naar Mono.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 07-03-2019 12:20 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Tijd voor een eerste planning.

Donderdag: Myrkur - Crippled Black Phoenix - Molasses - Hexvessel - Heilung - MONO - Crypt Trip. Ja, alles van de mainstage.

Vrijdag: Seven That Spells - Triptykon of Mythic Sunship, gvd - Seven That Spells - Anna von Hausswolff - Fauna - hopelijk nog een stukje Grails - Drab Majesty - LOOP

Zaterdag: Have A Nice Life - Wolvennest - Henrik Palm - Laster - Sleep - URAN GBG

Zondag: Have A Nice Life - Daughters - Old Man Gloom - Sleep - Cave


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-03-2019 13:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Heb dit voorlopig ingepland:

DONDERDAG:
Bismuth + Vile Creature (OF) Crippled Black Phoenix + Great Grief, Molasses, Thou (OF) Lingua Ignota, Hexvessel (OF) Slaegt, Emma Ruth Rundle (OF) Territoire, Heilung (OF) Midnight + Ovtrenoir (OF) Bliss Signal, Mono

VRIJDAG:
Gold, Triptykon & Metropole Orkest, Soft Kill, Conjurer (OF) Anna von Hausswolff, Young Widows, Svalbard, Thou & Emma Ruth Rundle, Pijn, At The Gates, Craft (OF) Messa, Bosse-de-Nage, Street Sects

ZATERDAG:
Have A Nice Life, Wolvennest + Turia (OF) Gore, Sumac, Laster (OF) Morne, Cave In, Terzij de Horde, Sleep, Maalstroom (OF) Doolhof

ZONDAG:
Have A Nice Life, Wrong, Daughters, Thou, Ulcerate, Old Man Gloom, Bossk, Sleep (OF) Coilguns, Birds In Row, Imperial Triumphant


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-03-2019 13:47 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Denk iig deze bands:
DO: Crippled Black Phoenix / Molasses / Midnight / Hexvessel / Mono
VR: Soft Kill / Fauna / Drab Majesty / Craft
ZA: Wolvennest / Hendrik Palm / Glerakur / Sleep / Maalstroom
ZO: Have a Nice Life / Stuck in Motion / Bossk / Sleep / Nusquama

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 07-03-2019 13:47]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-03-2019 22:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 28-03-2019 18:32 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

donderdag: Sherpa > Molasses(als het tegen valt rakta) > Lingua Ignota > Slaegt > Territoire > Heilung(als het tegen valt Bliss Signal > Malokarpatan

Vrijdag: Gold(misschien) > Throane(misschien) > Ome Tom > seven that spells > deaf kids met petbrick > seven that spells > Grails of Svalbard(zal aan mijn stemming liggen) > at the gates dan toch maar > Bosse-de-nage

zaterdag: föntan > Gore > Sumac > Exorcist GBG > orchestra of constant distress > dodecahedron > Maalstroom

zondag: lucy in blue > fear falls burning > daughters > stuck in motion > ulcerate > the end > birds in row > ligt dan aan mijn stemming maar wss Cave ipv imperial triumphant.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 03-04-2019 12:45 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Dat gat in het schema op vrijdag in het patronaat zal dus meer dan waarschijnlijk Dark Buddha Rising worden, gezien in een officiële mail is aangekondigd dat Wayfarer die dag in the little devil speelt en Wayfarer met DBR op tour is...



smallie
Usericon van smallie
Posted 03-04-2019 18:50 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2019 12:45 schreef williamblake het volgende:
Dat gat in het schema op vrijdag in het patronaat zal dus meer dan waarschijnlijk Dark Buddha Rising worden, gezien in een officiële mail is aangekondigd dat Wayfarer die dag in the little devil speelt en Wayfarer met DBR op tour is...

Dat is ook mijn gedachte.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-04-2019 2:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Voor wie nog met keuzestress zit, heb ik hier een clashoplosser:

https://zwaremetalen.com/overig/clashoplosser-voor-roadburn-2019



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-04-2019 19:31 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De kans dat ik via Ticketswap nog een zondagkaart scoor is zeer klein, maar gelukkig zijn de optredens van Wayfarer en Entropia op vrijdag in de Little Devil gratis. Vooral Entropia wil ik heel graag zien.

Triptykon & Metropole Orkest zal trouwens gefilmd en opgenomen worden.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-04-2019 19:37]



Northward
Usericon van Northward
Posted 16-04-2019 12:23 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

DONDERDAG
+++ Mono: prachtig, perfect gespeeld
++ Midnight: heel cool!
++ Territoire: kende ik niet - naar, ongemakkelijk maar meeslepend
+ Molasses: goede show, benieuwd naar de plaat
+ Hexvessel: prima set
+ Crypt Trip: klonkt best chill, maar te gaar aan het worden
- Crippled Black Phoenix: minste keer dat ik ze zag. kwam niet zo over, mede door de matige sound

VRIJDAG
+++ Mono: special set, climax na climax
++ Drab Majesty: erg tof weer, coole lichtshow
++ Mythic Sunship: toch wel mijn ding, lekkere trip
+ Fauna: black metal stukken vet, toneelstukjes ertussen wat lachwekkend
+ Grails: best relaxed
+ Loop: ook best relaxed
+/- Soft Kill: prima band maar geluid was niet best
+/- Throane: niet slecht, niet super, mooie paal wel
+/- Anna von Hausswolff: voor velen het hoogtepunt, niet helemaal mijn ding
- Craft: tja, geen beste liveband

ZATERDAG
+++ Glerakur: super

++ Wolvennest: sterke show
++ Uran GBG: elf man op het podium, erg tof en spacey
++ The Exorcist GBG: weer zo’n mooie verrassing, vet man
+/- Sleep: sound klonk van geen meter deze keer
- Sumac: vond er weinig aan
- Cave In: vond er weinig aan

ZONDAG
+++ Stuck in Motion: fantastisch, wat een relaxte vibe
+++ Cave: wow wat een afsluiter, geweldige trip met de nodige jonkos
+++ Sleep: veel beter dan de zaterdag en dan is het echt een moker band
++ Bossk: goede set, al vind ik Audio Noir op plaat minder dan het oudere werk

+ Have A Nice Life: zeker tof om gezien te hebben, niet alles van de plaat vind ik even sterk though
+ Old Man Gloom: moet ik eens beter checken, best hard
+ Coilguns: klapte er goed op
+/- Fear Falls Burning: mij wat te saai maar op het einde zat er toch wel even in

OVERIG
+++ Craft beer bar, hangouts, sfeer
++ Organisatie is weer super
+ Camping: koud, maar heerlijk geslapen
- Geluid in koepelhal is vaak vrij matig
- Planning is meer nodig dan vroeger ivm drukte


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2019 14:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Grappig, sommige acts hebben we allebei gezien maar daar heb ik dan een hele andere beleving bij.

Donderdag:
++ Great Grief: lekker hardcorebandje, vette presentatie, persoonlijke touch, gaaf om te zien
++ Bliss Signal: soort van black metal gabber of zo, gitaarklanken waren bijna niet als zodanig te herkennen maar ik vond het gaaf
+ Myrkur: leuk om te zien, terwijl ik normaal een allergie heb voor dit soort zogenaamd authentiek instrumentgeneuzel
+ Molasses: tof maar wist me niet echt te pakken, heeft nog wat ontwikkeling nodig denk ik
+/- Mono: ja hier viel ik dus letterlijk in slaap en dat lag heus niet alleen aan mij
+/- Heilung: speelde net als Myrkur heftig in op mijn viking draailier piratenparty allergie maar kan niet ontkennen dat het iets speciaals was
+/- Emma Ruth Rundle: vooraf hooggespannen verwachting maar viel wat tegen, en ze kwam ronduit chagrijnig over gedurende de hele set
+/- Sherpa: gewoon vrij saai, terwijl ik het op plaat echt goed te pruimen vind
Domper was het missen van Lingua Ignota door de enorme menigte die hetzelfde idee had.

Vrijdag:
+++ Anna von Hausswolff: absolute hoogtepunt, brok in mijn keel, fantastisch.
++ Mythic Sunship: een onmenselijke keuze, Triptykon+orkest of Mythic Sunship. Heb echter geen spijt.
++ Lingua Ignota: alsnog gelukt op de skatebaan. Intense, bijzondere sfeer, bijzondere zang. Huiveringwekkend en mooi.
++ Messa: prachtige afgeronde sound die het Patronaat op zijn grondvesten deed rammelen; goede band.
+ Seven That Spells: erg lekkere kraut / space rock, goeie vibe
+ Black Bombaim & Peter Brotzmann: lekker spacen met die oude baas
+/- Grails: saai, leek ‘gewoon’ een postrock band
+/- Thou+Emma Ruth Rundle: wat een zakken aardappels bij mekaar daar op het podium, vond de combi ook niet werken.

Zaterdag:
+++ Sumac: een ander hoogtepunt. Nieuwe definitie van lomp en toch, op een bepaalde manier, lichtvoetig of ‘vrij’. Heel, heel gaaf.
++ Louise Lemón: heel jammer dat zij tegenover Dodecahedron geprogrammeerd stond – ik heb 5 minuten Dodecahedron gekeken maar toch de keuze voor Louise gemaakt, geen spijt van (en dat is geen diskwalificatie van Dodecahedron). Prachtige set, gaaf om zoiets op Roadburn te zien.
++ Jaye Jayle: mooie afsluiter van mijn Roadburn.
+ Wolvennest: laatste nummer was het best, maar goede kick-off van dag 3.
+ GlerAkur: vooral fijn vanwege de imposante sound, muzikaal niet zo heel boeiend
+ Sleep: altijd leuk, maar niet opzienbarend
- Turia: dit soort rauwe black metal is voor mij vrees ik definitief een gepasseerd station, kon er niks mee

Algemeen:
+ Heel gaaf dat de vrouwen definitief hun plek opeisen op de podia. Toch weer bijzondere nieuwe benaderingen van ‘heavy muziek’ gezien.
+ Cocobänger
+ organisatie, sfeer
- geen kaartje voor dag 4
- KOUD
- drukte voor enkele concerten (o.a. Lingua Ignota, A.A. Williams gemist)

Tot volgend jaar!



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Northward
Usericon van Northward
Posted 16-04-2019 14:46 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2019 14:22 schreef M. het volgende:
Grappig, sommige acts hebben we allebei gezien maar daar heb ik dan een hele andere beleving bij.

Haha, idd zeg.
quote:
Op 16 april 2019 14:22 schreef M. het volgende:
+ Cocobänger


Al was de Lehe Pimedaim Tund Enne Koitu mijn absolute favoriet!


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 16-04-2019 17:20 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Woensdag:
++ Great Grief: enige band die ik op de preburner (of ignition zoals het tegenwoordig heet) ben gaan checken. Echt wel energieke goed gebrachte hardcore zoals ik het graag lust. Deed me een beetje aan (oude) JR Ewing denken bij momenten.

Donderdag:
++ Bliss Signal: gelukkig dat Heilung niet mijn ding was, want anders had ik maar een deel hiervan kunnen zien. Zoals al aangegeven mix van black metal en electronica/dance. Deed me bij momenten aan Darkspace denken. Vette band. Heb gezien dat ze in mei in de vooruit spelen. Vermoedelijk opnieuw meepikken.
++ Mono and string quartet: Sowieso één van mijn favoriete Mono albums. Normaliter zou ik een 3de plusje gegeven hebben, maar ik vind de nieuwe drummer niet zo goed en ik heb helaas het laatste kwartier niet kunnen zien wegens nachttrein halen.
+ Crippled Black Phoenix: ik heb ze al beter gezien en ik heb ze al slechter gezien. Degelijke set wat mij betreft. De vocals van Belinda Kordic waren bij momenten wel een beetje (veel) off tone.
+ Hexvessel: OK, maar ze konden me niet echt beroeren zoals bij hun vorige shows ondanks het feit dat ik het nieuwe album echt wel goed vind. Mogelijks was het de setting (te grote zaal), zij het dat de zang van Mat me ook zwak overkwam bij momenten.
+/- Mythic Sunship: secret gig in het skatepark. Ik ging ze normaal vrijdag bekijken, maar omdat het te druk was bij Emma Ruth Rundle ze maar even snel gaan checken op donderdag. Brachten niet wat ik verwacht had.
- Fotocrime: aangeduid om eens te checken. 2 nummers een kans gegeven. Te monotoon.
-- Heilung: Wow. Ik snap dus echt de hype hieromtrent niet. Ik had het nog nooit gehoord en wou het op basis van de vele (over)waarderingen dus een kans geven. Tsja, ik heb het 20 minuten uitgehouden. Kwam een beetje over als neofolk/dead can dance meets freggelrock/muppets. Ik snap het echt niet...

Vrijdag
++ Mono secret show: Mono staat er altijd wel live, dus ook nu weer een goeie show.
+ Fauna: Slechts 20 minuten gezien wegens Grails gaan kijken, dus vermoedelijk zou het wel nog een extra plusje gescoord hebben op basis van de hele show. Vind het sowieso een sterke band en ga op paasmaandag in Antwerpen wel een volledige show zien waar ik naar uitkijk.
+ Grails: degelijke show, maar ik miste iets te weinig uitschieters.
+/- At The Gates: had hier heel fel naar uitgekeken, om dan gewoon grotendeels dezelfde set te krijgen als op de Behemoth support tour aangevuld met een paar covers die me weinig deden & wat introotjes en outrootjes die nu eens live werden gebracht. Jammer, ik had gehoopt op nog eens wat oud materiaal live te kunnen zien...
+/- Bosse-De-Nage: Na een paar nummers besefte ik waarom ik een release die ik van hun had indertijd heb weggedaan...
+/- Craft: vond ze op netherlands deathfest al tegenvallen en dat werd nu bevestigd. Missen gewoon power live vind ik.
+/- Soft Kill: Begon degelijk, maar brachten te weinig variatie om te blijven boeien.
+/- Throane: Kon me niet overtuigen. Op zich niet slecht gedaan, maar het kwam een beetje over als een minderwaardige kopie van Blut Aus Nord.
+/- Tryptikon & Metropole orkest: Sowieso niet echt mijn ding, maar ik kon het door het zien van Mythic sunship op donderdag nu wel gaan checken. Vond het saai.

Zaterdag
+++ Cave in: Sowieso één van de dingen waar ik fel naar uitkeek. Mooi overview van hun discografie met Juggernaut als hoogtepunt (wie had gedacht dat ik dat nummer nog ooit live zou kunnen zien).
++ Agrimonia: Ondanks de matige opkomst in de koepelhal (was tijdens Sleep) toch een vette set neergezet.
++ GlerAkur: Kende het niet, maar was direct overtuigd. En gelukkig zo slim geweest om tijdens de set al snel merch te gaan scoren, want dat was dus direct uitverkocht.
++ Sumac: Ik had ze een paar weken ervoor nog in de magasin 4 gezien en daar was het net als nu ook een bom. Ik zou het 3 plusjes gegeven hebben als die samenwerking met Caspar Brötzmann er niet geweest was. Brak de set.
+ Doolhof: Bracht wat ik ervan verwacht had. Wel grappig om het volk druppelsgewijs te zien vertrekken. Blijkbaar zijn de meeste mensen niet zo bekend met dit soort werk dat Aaron Turner naast Isis en Sumac brengt.
+ Wolvennest: Niet echt mijn ding, maar omdat ik wel wat volk ken van de band toch gaan checken om te zien hoe het zou overkomen in de grote zaal en ze deden het niet slecht mijn inziens.
+/- Fontan: Wegens te lang aanschuiven aan het patronaat dit maar gaan checken. Deed me weinig.

Zondag
+ Old Man Gloom: iets te veel focus op nieuwer materiaal naar mijn goesting (ik blijft de 4 eerste fulls sowieso hun beste materiaal vinden). De Zozobra covers op het einde waren wel een leuke extra.
+ Parijs-Roubaix: de keuze gemaakt om hier naar te kijken en zo een pak bands te skippen, maar het bleek de juiste keuze te zijn want het was een goeie editie.
+/- Bossk: Hebben me in het verleden nooit weten te overtuigen (ik heb de 2 EP's gehad), maar ik wou het nog eens een nieuwe kans geven. Hier en daar wel goeie stukken, maar ze hebben mijn zieltje niet weten te winnen.
+/- Nusquama: Dan toch nog 1 van de NL black metal bands kunnen zien. Mja, het deed me weinig en ik vind de zang nogal monotoon (dus vermoedelijk zal Turia ook wel niet mijn ding zijn).

Algemeen
+ : festival op zich, sfeer en de hoeveelheid aan extra gigs. Zij het dat de kans wel groot is dat ze dat skatepodium als een testcase gebruikten om de zaal van het patronaat te gaan vervangen volgend jaar en dan vind ik het wel weer minder als dat het geval zou gaan zijn...
- : te veel volk op sommige plekken (het patronaat ben ik maar een paar keer geweest wegens te veel tijd te verliezen met aanschuiven - de Nederlandse black metal dag op zaterdag heb ik daardoor volledig geskipt)
- : het missen van een deel van Mono wegens een onlogische planning: op donderdag laten ze het tot 2u duren, terwijl nachttreinen dan maar tot 0u30 rijden. Op zaterdag laten ze het tot 0u30 duren, terwijl je dan wel nachttreinen tot 2u hebt...



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-04-2019 18:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wederom een mooie editie van Roadburn. Het kwam voor mij ontzettend langzaam op gang. Op donderdag heb ik haast geen versterkte band op het podium gezien en dat begon na verloop van tijd wat te jeuken. De eerste kennismaking met rijen bij Hall Of Fame en Het Patronaat zorgt ook altijd even voor een slecht humeur bij me. En dan sta je daarna naar een gênante poppenkast (Heilung) of een aanfluiting van een Requiem te kijken (Triptykon & Metropole Orkest). Gelukkig overtuigde Maalstroom en de samenwerking tussen Thou en Emma Ruth Rundle, want met Molasses en Triptykon leek het alsof dat samenwerkingsconcept toch niet zo geslaagd is. Gelukkig bestonden de zaterdag en zondag uit één reeks van hoogtepunten. Mentaal haast niet bij te benen, lopen van hoogtepunt naar hoogtepunt naar hoogtepunt.

De onderbouwing zal uitgebreid volgen in de festivalverslagen van Zware Metalen, maar hier mijn AsIce-beleving van Roadburn 2019:

+++
Sumac
Dodecahedron
Daughters
Ulcerate

++
Mono (Hymn To The Immortal Wind)
Thou & Emma Ruth Rundle
Street Sects
Have A Nice Life (in Koepelhal)
Cave In
Maalstroom
Thou
Old Man Gloom
Birds In Row
Imperial Triumphant

+
Vile Creature (in Het Patronaat)
Territoire
Heilung
Svalbard
Pijn
At The Gates
Bosse-de-Nage
Laster
Terzij de Horde
Have A Nice Life (Deathconsciousness)
Bossk
Sleep (The Sciences)

+/-
Molasses
Lingua Ignota (in Green Room)
Gold
Young Widows
Wolvennest
Fear Falls Burning

-
Crippled Black Phoenix
Soft Kill

--
Triptykon & Metropole Orkest
Gore


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen