|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vox Clamatis in Deserto |
|
Oeh ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dus een soort Nader Sadek, waar nu Dave Vincent de plaats van Steve Trucker overneemt in plaats van andersom? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De term 'supergroup' is er al eentje om met een flinke korrel zout te nemen, maar nu helemaal. De laatste keer dat Vincent iets van kwaliteit heeft afgeleverd is alweer een paar decennia geleden. |
|
Nou, dat fragment hierboven vind ik anders aardig goed klinken. Maar ik heb ook weinig verstand van die dingen. |
|
quote: Klopt. Maar afgaande op bovenstaand fragment zou daar nu wel eens verandering in kunnen komen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
ik vond het niet heel bijzonder maar ik moet zeggen dat ik van die lineup alleen vertrouwen heb in blasphemer. |
|
Nou, kom maar op ! Ik ben benieuwd lampje |
|
Hatseflats! sjeezzz, wat goed! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Not bad at all. En de soms rollende R doet me wat denken aan Peter Steele live. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Wat klinkt dit heerlijk bruut en zoveel beter dan huidige Morbid Angel. Had ik niet meer verwacht van heer Vincent eigenlijk.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klinkt goed. Die pak ik op Wacken zeker even mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: had meer vertrouwen in Vincent dat hij geeft waar de fans op zitten te wachten dan Trey. |
|
Die gast schreef bij morbid angel zo goed als geen muziek dus hoezo zou je dat zo vergelijken? |
|
Mike Portnoy schreef ook niks bij DT en nu die weg is, lijkt het nergens meer op. Iets met visie en zo. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 17-12-2018 18:14] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Onzin. Ok, Azagthoth schrijft over het algemeen dan wel de meeste riffs, maar qua arrangementen en idd visie zou ik de rol van Vincent niet onderschatten. En voor Illud Divinum Insanus schreven ze beide ongeveer evenveel muziek trouwens: 1. "Omni Potens" David Vincent 2. "Too Extreme!" Azagthoth, Vincent 3. "Existo Vulgoré" Azagthoth, Vincent 4. "Blades for Baal" Destructhor 5. "I Am Morbid" Vincent 6. "10 More Dead" Destructhor 7. "Destructos vs. the Earth / Attack" Azagthoth, Vincent 8. "Nevermore" Azagthoth, Vincent 9. "Beauty Meets Beast" Azagthoth, Vincent 10. "Radikult" Vincent 11. "Profundis - Mea Culpa" Azagthoth, Vincent En er staat op youtube materiaal dat ze in een garagebox bezig zijn met het uitwerken van songs, daar zie je ook heel duidelijk de dominantie van Vincent. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 17-12-2018 19:51] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vincent is de man die de lijnen kan uitzetten. Trey zijn gang laten gaan, levert op Formulas na weinig plezants op. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik hoop dat die garagebox niet dezelfde is als waar hij met Genitorurers repeteerde. Zal geen beste lucht hangen anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daar staat Vincent om bekend: een sterke zelfverzekerde persoonlijkheid. Wat betreft zijn platenlabel uit 1987, waar hij materiaal van Massacre zou op gaan uitbrengen heeft hij de boel laten zitten. |
|
Klinkt wederom weer veelbelovend in mijn optiek..... eeeh, 'oortiek'. Erg benieuwd naar een compleet album ! lampje |
|
quote: Beetje jammer om dit album als voorbeeld te nemen, kutter kan niet. Blades for Baal is het vetste nummer en die is van Destructhor. Maar hij zal ongetwijfeld invloed op de sound van MA gehad hebben. Persoonlijk denk ik dat dat Vltimas nummer vet is omdat Blasphemer supervette riffs schrijft icm met Flo Mounier op drums, niet per definitie omdat Vincent erbij zit. Ik vind zijn zang hier vet hoor, begrijp me niet helemaal verkeerd. |
|
quote: Ik persoonlijk vind het wel een intrigerend album. Het is alleen geen klassieker als bijv. Blessed. Maar goed dat is weer een andere discussie. Het is iig wel een plaat die ik af en toe nog eens opzet, dit in tegenstelling tot de Tucker periode. quote: Mee eens. quote: En juist daarom mag de vergelijking ook best gemaakt worden. quote: Ik zie dat dus anders. Een goed voorbeeld zijn de MA platen met Tucker. Er komen genoeg gave riffs en drumpartijen voorbij maar toch zijn die platen geen doorkomen aan. Alles verzandt in een dodelijk saaie brei met die Tucker. Vincent weet de boel naar een hoger plan te tillen. En dat komt niet alleen door zijn vette stem, hij weet wat een nummer nodig heeft, komt met hele gave zanglijnen en overziet het grotere plaatje. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 18-12-2018 12:46] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik ben juist meer een voorstander van Gateways en Formulas |
|
Jammer van de zang die ook nog eens veel te hard staat. |
|
quote: Hoezo komt Blasphemer in jouw verhaal niet een keer aan bod? Als ik die riffs hoor lijkt me het overduidelijk waarom dit vet is. En aangezien de heer Vincent hier alleen zang doet en geen bas vraag ik me ook direct af hoeveel invloed hij op de arrangementen gehad heeft. Iets wat niemand met zekerheid kan zeggen lijkt me. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |