|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
geweldige plaat! |
|
Vanavond beluisteren, erg benieuwd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Solide album. Zeker muzikaal, ik hoor veel gave riffs. Zanglijnen zijn me soms net wat te voorspelbaar/gemakzuchtig. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 30-03-2019 20:10] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dit is een zeer sterke plaat geworden, zeg. Dat diabolus nummer vond ik al niet zo, blijkt het minste nummer te zijn. Geweldig gitaarwerk, maar ook het drumwerk is erg goed. Imo allemaal. Ik heb nog niet echt op de basgitaar gelet. Benieuwd welke plaat beter zal zijn, deze of de nieuwe Possessed. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Deze.... gok ik |
|
goeie Mayhem vibes signature |
|
Morgen eens luisteren tijdens het code-kloppen. Ben wel benieuwd. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Chimera deel twee. Jammer van de matige zanger anders was het echt een topper geweest. |
|
Zang is kut. Songwriting is best prima, maar is ook best wat Illud-ellende ingeslopen. Over alles wel leuk, maar geen echte topper. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat 2e gedeelte ben ik het helemaal mee eens. |
|
En onze eigen Nederlandse Ype van Dodecahedron gaat bij Vltimas bassen |
|
quote: Oh verrassend, ging er vanuit dat David Vincent dat wel zou doen. Het album blijkt geen blijvertje trouwens, alleen een paar keer geluisterd toen ie uitkwam. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik ga techen voor Flo trouwens, wel zin in |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |