IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : ProgPower 2019 Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 10:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Van 4 t/m 6 Oktober 2019 zal in Baarlo wederom het jaarlijkse ProgPower Europe fevtival plaats vinden.
De eerste namen staan inmiddels vast:

-Psychotic Waltz (1e headliner)
-Voices From The Fuselage
-Teramaze
-Persefone

Info en tickets:

https://www.progpowereurope.com/

Tickets zijn binnen en B&B is geboekt.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-11-2018 10:53 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Psychotic na de eerste 2 tours in NL (jaren 90?) nooit meer gezien tijdens reunie tours etc. Hou t in gedachten!


When your people matter, menstrual health matters


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-11-2018 13:01 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

PW gezien in 013 2011, erg gaaf. Misschien hier wel bij.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-11-2018 13:11 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik in de Melkweg ergens begin jaren 90, dat was echt magie.


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 14:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

WOW.

Op het ticket de text:

quote:

Talking during performances
------------------------------------------------------------
We are aware that ProgPower is also about meeting friends and catching up with people one year later. But most
of all ProgPower is about music and enjoying bands play live. Therefore we would like to stress that in the venue
during performances, no talking please. If you do need to chat: please find a bench and table outside or in the
basement.




Helemaal mee eens. Dit graag ook handhaven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-11-2018 14:28 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Jeezes gast, niet praten tijdens optredens Het gedrag van metalfans wordt inderdaad met de dag extremer. Wat gaan ze dan doen met praters? Er eens vies naar kijken? Of moet je je vinger opsteken als je iets wil zeggen of vragen?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2018 15:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Bij de gemiddelde blekkie muziek maakt dat uiteraard geen fuck uit. Daar valt toch niets van te maken. Bij rustige muziek vind ik dat permanente geroezemoes pleuris irritant.

Owja, gelijk een verbod op het omhooghouden van al die hoerige telefoontjes om te filmen graag.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-11-2018 16:02]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-11-2018 16:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die telefoontjes worden omhooggehouden speciaal om die ergernis op te wekken bij anderen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-11-2018 23:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 november 2018 15:59 schreef XXL het volgende:
Bij de gemiddelde blekkie muziek maakt dat uiteraard geen fuck uit. Daar valt toch niets van te maken. Bij rustige muziek vind ik dat permanente geroezemoes pleuris irritant.

Owja, gelijk een verbod op het omhooghouden van al die hoerige telefoontjes om te filmen graag.


+24. Even een fotootje maken oké, maar sommige gasten staan de hele fucking show te filmen. Rot op, en houd idd eens je smoel. Even een praatje over de muziek, soit, maar ik heb vaker dichtbij mensen gestaan die tijdens de rustige stukken rustig hun hele vakantie even doornamen. Doe dat goddomme aan de bar of in de foyer.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 14-11-2018 13:26 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ben er ook weer bij in 2019!

Mond houden en genieten: helemaal mee eens. Met de (niet al te lang durende) uitzondering als het echt over de muziek/band gaat.

En leuk joh: het optreden vanaf je kleine schermpje meemaken de hele tijd. Dan heb je wel echt de sfeer geproefd...

Ik werd dit jaar trouwens idd door een zeer zure pruim (geitenwollensok type) aangesproken dat ik mijn mond moest houden tijdens het optreden.
Wel 2 'maren':

1. Het was aan het begin van het optreden, ik kende de band niet en vroeg dus wat aan mijn buurvrouw over de muziek en de band.
2. Er stonden 2 kerels naast haar die de hele tijd praten en daar zei ze dan weer niets tegen...



"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-11-2018 21:42 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:


Talking during performances
------------------------------------------------------------
We are aware that ProgPower is also about meeting friends and catching up with people one year later. But most
of all ProgPower is about music and enjoying bands play live. Therefore we would like to stress that in the venue
during performances, no talking please. If you do need to chat: please find a bench and table outside or in the
basement.
------------------------------------------------------------

Ja, ik snap het. Maar toch hè… van dit soort microfascisme word ik recalcitrant. Ik zou bijna een kaartje voor ProgPower kopen om dan de hele tijd ontzettend stille maar des te smeriger ruikende bierscheetjes te laten tussen dat gedweeë publiek.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2018 23:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ze hebben een keer gedreigd mij met wat maten de Pul uit te zetten. Omdat ik door het voorprogramma van Fischer Z heen zat te ouwehoeren. Heb ze uit staan lachen, en verordonneerd om op zijn minst een fatsoenlijk voorprogramma te regelen, geen akoestisch geneuzel van John Watts. De muziek moet zorgen dat ik stil word. Moet je maar geen achtergrondmuziek maken, eigen schuld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 15-11-2018 16:38 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

psychotic waltz gezien in 2012 en toen ze vorig jaar in Nederland speelden, was erg erg goed beide keren.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-11-2018 19:10 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 14 november 2018 23:12 schreef bastianus het volgende:
Ze hebben een keer gedreigd mij met wat maten de Pul uit te zetten. Omdat ik door het voorprogramma van Fischer Z heen zat te ouwehoeren. Heb ze uit staan lachen, en verordonneerd om op zijn minst een fatsoenlijk voorprogramma te regelen, geen akoestisch geneuzel van John Watts. De muziek moet zorgen dat ik stil word. Moet je maar geen achtergrondmuziek maken, eigen schuld.
Kleuter.


When your people matter, menstrual health matters


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 16-11-2018 12:06 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 14 november 2018 23:12 schreef bastianus het volgende:
Ze hebben een keer gedreigd mij met wat maten de Pul uit te zetten. Omdat ik door het voorprogramma van Fischer Z heen zat te ouwehoeren. Heb ze uit staan lachen, en verordonneerd om op zijn minst een fatsoenlijk voorprogramma te regelen, geen akoestisch geneuzel van John Watts. De muziek moet zorgen dat ik stil word. Moet je maar geen achtergrondmuziek maken, eigen schuld.


Niet mee eens. Je hoeft niet de hele avond ademloos staan kijken zonder maar een woord te zeggen, maar er staan ook anderen in de zaal die wel van de muziek proberen te genieten. Even een praatje maken moet kunnen, maar als je zo nodig wil ouwehoeren en de muziek niks vindt, dan ga je toch ff aan de bar hangen of in de foyer staan? Ik betaal geld om een band te horen spelen, niet om iemands vakantieverhalen te horen. Dat jij het niet leuk vindt is jouw probleem, hoef je niet andermans probleem van te maken.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-11-2018 13:33 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2018 23:12 schreef bastianus het volgende:
Ze hebben een keer gedreigd mij met wat maten de Pul uit te zetten. Omdat ik door het voorprogramma van Fischer Z heen zat te ouwehoeren. Heb ze uit staan lachen, en verordonneerd om op zijn minst een fatsoenlijk voorprogramma te regelen, geen akoestisch geneuzel van John Watts. De muziek moet zorgen dat ik stil word. Moet je maar geen achtergrondmuziek maken, eigen schuld.
Ouwe opruiert met je opgeklopte fantasieverhalen Jouw leerlingen mogen zeker ook allemaal door elkaar heen kletsen in je les -> moet je maar interessantere lessen maken waarvan ze stil worden.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-11-2018 13:41 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Kleine nuancering, er is nogal een verschil tussen af en toe wat zeggen tegen je buurman of een uur lang luid staan te ouwehoeren. Daar hebben we een bar, een buitenterras en een groot keldercafé voor.

Wij hebben ook een hekel aan regeltjes als deze. Het is een vriendelijk doch beleefd verzoek omdat het de spuigaten uitliep. Bij ons komen mensen uit de wereld overgevlogen om bepaalde bands te zien. Niet om dat onbeschofte typische Nederlands doorheen-geleuter aan te horen. Trek je dat niet, gewoon lekker wegblijven


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2018 14:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2018 13:33 schreef Daops het volgende:
Ouwe opruiert met je opgeklopte fantasieverhalen Jouw leerlingen mogen zeker ook allemaal door elkaar heen kletsen in je les -> moet je maar interessantere lessen maken waarvan ze stil worden.
stik, je hebt me door.

Maar je hebt wel een goed punt. Ik vind, serieus, dat het aan mezelf en de interessantheid van mijn lessen ligt als er door elkaar geluld of niet gewerkt wordt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2018 14:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2018 13:41 schreef Daops het volgende:
Kleine nuancering, er is nogal een verschil tussen af en toe wat zeggen tegen je buurman of een uur lang luid staan te ouwehoeren. Daar hebben we een bar, een buitenterras en een groot keldercafé voor.

Wij hebben ook een hekel aan regeltjes als deze. Het is een vriendelijk doch beleefd verzoek omdat het de spuigaten uitliep. Bij ons komen mensen uit de wereld overgevlogen om bepaalde bands te zien. Niet om dat onbeschofte typische Nederlands doorheen-geleuter aan te horen. Trek je dat niet, gewoon lekker wegblijven
Wat jullie in elk geval goed doen, is dat alvast in de regels van tevoren uitleggen. En ik ben vaak te obstinaat om een heel progfestival uit te zitten/staan. Psychotic Waltz is wel gaaf, trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-11-2018 14:53]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-11-2018 15:02 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 november 2018 12:06 schreef Ethereal het volgende:
Ik betaal geld om een band te horen spelen, niet om iemands vakantieverhalen te horen. Dat jij het niet leuk vindt is jouw probleem, hoef je niet andermans probleem van te maken.


Spijker met kop dit inderdaad.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-11-2018 15:18 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2018 12:06 schreef Ethereal het volgende:
Ik betaal geld om een band te horen spelen, niet om iemands vakantieverhalen te horen. Dat jij het niet leuk vindt is jouw probleem, hoef je niet andermans probleem van te maken.



Geldt net zo hard voor een ieder die keihard nummers mee staat te schreeuwen.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 16-11-2018 15:44 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

En ook voor die figuren die het nodig vinden om te pas en te onpas "SLAYOR" of "SPEULUH" blehren.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2018 16:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Of nog erger:

Mensen die zo graag willen laten horen dat ze de solo's kennen dat ze die mee gaan lopen jengelen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2018 16:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hm. Ik ben bang dat een hoop posts hier over mij gaan. Wat moet ik nu als uitlaatklep gaan gebruiken dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2018 16:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ter compensatie: ik neem vrijwel nergens een telefoon mee naartoe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-11-2018 18:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

PP is idd ook wel een keuvelfestival waar ze staantafeltjes tussen het publiek hebben staan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen