![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Statafels nodigen wel erg uit tot gezellig praten en hangen. ![]() |
|
Kong is toegevoegd aan de line-up ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
ugh je bent pas metal als je meezingt met de riffs ![]() |
|
quote:Hm. De line-up wordt steeds beter. Maar ik durf niet meer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ben overigens wel fan van zulke grensverhalen, ga vooral door ![]() Sta zelf ook voor de klas, kan zeker een factor zijn. Hoewel in mijn geval (HBO) katers en verlaat puberale fratsen ook nog wel eens aan de orde zijn ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Daar gaat het al mis. ![]() |
|
Inmiddels bevestigd: - Animo Tempo - City Of Souls - Diablo Swing Orchestra (Headliner Vrijdag) - Kingcrow - Kong - Persefone - Prehistoric Animals - Psychotic Waltz (Headliner Zaterdag) - Redemption (Headliner Zondag) Ben benieuwd met Tom Englund ipv Ray Alder. - Rendevous Point - Scarlet Stories - Teramaz - Twelve Foot Ninja - Voices From The Fuselage Preparty: Ragnar Zolberg [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-05-2019 11:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Diablo Swing.... wow die bestaan nog.... When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ben er dit jaar helaas niet bij... Andere prioriteiten en dan moet de keuze toch gemaakt worden. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Ik had DSO, Psychotic Waltz en Kong wel willen zien. Maar om nou voor drie bands naar een heel festival te gaan... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
De 2020 editie is zojuist afgelast om de bekende redenen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Helaas, ook wij hadden geen keus. We hebben gelukkig wel de hele line up naar 2021 mee kunnen nemen: ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Hebben we iig alvast tickets voor 2021. We laten onze B&B boeking gewoon staan en gaan eens kijken wat er in de omgeving of net over de grens aan toerisme zoal te beleven is. Daar kom je normaal eigenlijk nooit aan toe. Gewoon ff lekker een weekendje weg. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Had geen tickets voor 2020: tegelijk met Cosmic Void in Londen. Denk niet dat ik voor 2021 een ticket ga halen, of misschien voor 1 dag. Voor degenen die er een weekendje weg van maken: De Hertog Jan Brouwerij is in de buurt en prima bereikbaar met de bus (of de e-bike, hahaha). Ben je wel een middagje zoet mee. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Nou, Daops.... Ik heb hij het openen van mijn mailbox om half 5 's morgens wel eens beter nieuws gelezen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-03-2021 4:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Sorry, uiteraard ook niet mooi om weer zo'n bericht te moeten sturen ![]() Volgend jaar ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |