|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://nu.nl/document?n=57915 Dit soort berichten....... Het wordt geplubliceerd (zonder GEDEGEN onderzoek te doen) en dan kunnen ouders, leraren, opvoeders en weet ik wat voor een gespuis lekker al hun vooroordelen de vrije loop laten gaan. Heel erg: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
haha LOL ... het onderzoek is beperkt.. Weer een één of andere gast die wat denkt en het ff de pers in flopt... |
|
kansloos! Suck my piss |
|
dat meer te buiten gaan aan sex.. haha misschien toch een kern van waarheid |
|
Ik geloof het niet, maar "normale" mensen denken waarschijnlijk bij het lezen van zoiets: "Zie je wel!" en dat irriteert me toch wel. Ik probeer mensen op mijn werk (vroeger op mijn studie en stage) juist duidelijk te maken dat best "normaal" ben ookal heb ik tattoos en piercings ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Jij ?? Normaal ?? Ach .. men komt er vanzelf wel achter .. |
|
quote: das soms moeilijk..en dat is kut! volgens mij is dat bericht gemaakt door een paar luitjes van de EO ofzo...achterlijk! Suck my piss |
|
Wat ze wel niet onderzoeken ??? zonde van het geld, geef het dan aan een goed doel !!! Als je er toch nix nuttig mee doet Wiegen Meister ! |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik ben gestopt om me druk te maken om te laten zien dat metalheads normale mensen zijn. Heeft geen zin, de burgerlul heeft toch zijn vooroordelen. |
|
Muhahhaah ja jongens en meisjes blijf uit de buurt van jongens met tatoes en meisjes met piercings, want die zijn echt overdreven aggresief, maar niet gevreesd want ze plegen toch binnen de korste keren zelfmoord Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
kewl! als ik nu een piercing neem heb ik meer kans op sex!!! ik ben ff weg, ciao! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Vooral één die al je oogleden aan mekaar niet is een garantie voor een stevige wip met het cheerleader team van de Admirals! |
|
Ik heb een tattootje, en een tiet piercing,................. Maar de laaste 7 maanden heb ik toch niet zo veel sex. Dan dat ik nodig zou moeten hebben. Het onderzoek is zeker door een EO psychologe gedaan,..... dat verklaart een hoop Wiegen Meister ! |
|
hmm 2 tattoo's 1 piercing en ja natuurlijk veel sex Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik vond het wel tof dat steeds meer mensen tatoos en peircings dragen, want dan wordt het wat "normaler" en dan kan ik ook een leuke baan vinden zonder dat mensen denken dat ik crimineel ben. Maar als dit soort van zogenaamde onderzoeksresultaten gepubliceerd worden, wordt het vinden van een baan niet makkelijker. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
,,Wij wilden artsen en verpleegkundigen duidelijk maken dat als ze een kind met een of meerdere 'tatoo's' en piercings onder ogen krijgen, zij beseffen dat dit iemand zou kunnen zijn met een verhoogd risico'', aldus een van de onderzoekers tegen de Post. |
|
het is een amerikaans bericht, dus idd niet echt van toepassing hier. |
|
Dit is een goed voorbeeld van hoe het mis kan gaan met statistieken in de handen van incompetente onderzoekers.. Als je je best doet is er altijd wel ergens een verband te vinden Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Het is Amerika het land van de belachende dingen!!! Kijk naar Bush die heeft geen piercingen en tatoos (althans geen zichtbare) en die wil ook alleen maar oorlog voeren en Irakezen de kop afschieten. Ik lach om dit belachelijke bericht! Maar alle vooroordelen worden zo wel versterkt. Laat die onderzoekers wat nuttigs gaan doen zoals iets tegen tumoren vinden of zoiets!!!!!!! On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
quote:Je zou toch denken dat je mensen waar je op regelmatige basis mee omgaat (zoals op je stage, werk, etc.) eigenlijk niet hoeft te overtuigen van hoe 'normaal' je al dan niet bent. Daarvan kan je toch een redelijke indruk krijgen middels dagelijkse omgang met elkaar? Touché, pussycat! |
|
Ik snap trouwens nog steeds niet wat tattoos en piercings met treinen te maken hebben ... |
|
Hebben die lui niks beters te doen?... Maar goed...*kijkt naar vliegbeestje op arm....HELP is ik ontspoord?* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Euhm .. ja, maar dat wisten we allang |
|
Ontsporen... Sinds 11 September zijn de Amies nogal bang van alles wat niet zijn normale traject volgt. Tum podem extulit horridulum... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |