|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ohoe....nou dan moet ik toch maar snel even ontzettend gewelddadig worden want ik heb een piercing en een tattoo.....oh jee wat zal er nu toch van me worden????De hoop is bij deze opgegeven..... luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: een tattoo, hebben ze daar tegenwoordig geen minimum leeftijd meer voor, belachelijk zie steeds meer koters met zo'n plakkaat. (no offence doelde hiermee niet perse op jou) |
|
quote: maar je moet toch nog wel toestemming hebben van ouder/voogd hoop ik? |
|
Ja. Normaalgezien wel, als je geen 18 bent. |
|
quote: Idd, als ze tegenwoordig hun veterstrik- diploma gehaald hebben gaan ze gelijk door naar de tattooshop. Don't blush when I rip you open |
|
quote: het diploma laten tattoeren op de rug ofzo ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Bijdehand Don't blush when I rip you open |
|
Oei...Ik heb een tepelpiercing en dan nog wel kado gekregen voor mijn verjaardag van Gunman...uitkijken voor ons beide dan? buiten het feit dat ik Erszébet's ijzeren maagd wel eens op mijn vijanden zou willen gebruiken;heb ik géén rare gedachten;zeker geen zelfmoordneigingen! typisch amerikaanse flauwekul!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Mijn tante herkent mij niet en negeert mij sinds ik zwart draag en lang haar heb... Good for her, never liked the bitch anyway |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |