|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik ga dr nog eens hard over nadenken gezien de tyfus drukte en (daardoor) vervelende mensen dit jaar :| Eikel |
|
quote: .. en dan te bedenken dat ik er niet eens bij was! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Volgend jaar gewoon weer Totenmond in de kleine zaak. Is het zo een stuk leger. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat zou vet zijn. Misschien heb ik mijn 'Gott ist Krieg' shirt nog wel ergens. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ik ben voor! |
|
quote: Ik vond het nog wel meevallen. Ik ben gewoon bij de bands die ik echt wou zien altijd op tijd in de balkonzone gaan staan. Helemaal geen geduw & drukte daar. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ik lees net op fb dat er minder kaarten in de verkoop gaan voor volgend jaar |
|
quote: Tja als je alleen op het balkon bent gaan staan, dan heb je daar inderdaad minder last mee gehad. Maar ik sta graag in een zaal op de begane grond, zonder vastgeplakt te worden aan mijn voor, achter, zij buurman of buurvrouw. Mooi dat ze volgend jaar in ieder geval wat minder kaarten gaan verkopen, hopelijk dan ook minder drukte. |
|
Miss btje azijnzeiken maar: Waarsch minder early birds verkocht. Erg toevallig dat dit nieuws in het zelfde bericht staat als "early bird uitverkocht". Eikel |
|
quote:Ik zal volgend jaar wat minder tegen je aan rijden.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je bent al aardig ingeburgerd in Grunn. Het enige wat nog mist in je beschrijving is bezweet en ontbloot bovenlichaam. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wie zegt dat dat niet het geval is? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Niemand, er zegt enkel iemand dat het mist in de beschrijving. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kijk er nu al naar uit! quote: Misschien volgend jaar. |
|
uiteindelijk besloten om alleen bij de preparty te zijn afgelopen keer en kwam ook vrij snel achter dat het waarschijnlijk niet zo erg is om voortaan misschien maar niet meer te gaan. Man wat is het geluid vaak slecht in de effenaar. |
|
|
Acrostichon. Dat is wel mooi. Met Knorrine op zang? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dying Fetus, eerste vette act aldaar sinds Totenmond. [/chargeer] [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-01-2019 20:02] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Corinne helpt ze idd uit de brand. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The Ruins Of Beverast is ook wel een vette toevoeging! |
|
+ CANDLEMASS + OFFICIUM TRISTE + BLOODBATH + MALOKARPATAN Hopelijk op dezelfde dag en op een normale tijd dat er nog treinen naar de naast gelegen stad rijden.. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 04-03-2019 11:18] |
|
En Nocturnal Breed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Na wat mindere jaren (imo) vind ik het nu een toffe line-up aan het worden. Misschien wel weer eens beide dagen aanwezig. Hotel is al gereserveerd. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-03-2019 20:16] |
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |