IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 2019 Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-03-2019 10:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2019 20:15 schreef MetalJan het volgende:
Na wat mindere jaren (imo) vind ik het nu een toffe line-up aan het worden. Misschien wel weer eens beide dagen aanwezig. Hotel is al gereserveerd.


+1, dit is de eerste keer dat ik overweeg te gaan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-03-2019 19:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-03-2019 19:58]


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 16-03-2019 5:45 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Leuk dat Bodyfarm er nog op staat, maar gezien de huidige situatie betwijfel ik of ze toch nog gaan spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 16-03-2019 13:46]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2019 19:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-03-2019 20:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Oew!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-09-2019 19:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-09-2019 23:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zaterdag de beste dag zo te zien. Maar beide dagen aanwezig, word mooi feestje


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 02-09-2019 11:00 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Toch maar weer overstag...beide dagen aanwezig!


Eikel


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-11-2019 16:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tijdschema's:





Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-12-2019 13:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De zaterdag vond ik zeer geslaagd!

Het geluid was lang niet altijd even goed, maar zeker wel acceptabel. De drukte viel ook erg mee.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 16-12-2019 15:17 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Drukte was idd beter dan vorig jaar, maar je blijft je afvragen wat sommige mensen daar eigenlijk lopen te doen. Soit, mijn early bird voor volgend jaar ook al gekocht na de eerste aankondigingen.



smallie
Usericon van smallie
Posted 16-12-2019 18:34 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2019 15:17 schreef williamblake het volgende:
Drukte was idd beter dan vorig jaar, maar je blijft je afvragen wat sommige mensen daar eigenlijk lopen te doen. Soit, mijn early bird voor volgend jaar ook al gekocht na de eerste aankondigingen.

Idem.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-12-2019 21:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2019 15:17 schreef williamblake het volgende:
Drukte was idd beter dan vorig jaar, maar je blijft je afvragen wat sommige mensen daar eigenlijk lopen te doen. Soit, mijn early bird voor volgend jaar ook al gekocht na de eerste aankondigingen.


Vooral groepjes die in die gang naar de kleine zaal blijven staan en zo de doorgang versperren. Maargoed, was een fijn feestje


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 18-12-2019 9:15 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2019 15:17 schreef williamblake het volgende:
Drukte was idd beter dan vorig jaar, maar je blijft je afvragen wat sommige mensen daar eigenlijk lopen te doen. Soit, mijn early bird voor volgend jaar ook al gekocht na de eerste aankondigingen.


Yup was echt beter, heb me zeker vermaakt.
En early bird vor volgend jaar natuurlijk in de pocket.


Eikel


Northward
Usericon van Northward
Posted 18-12-2019 20:42 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Minder drukte klinkt goed.

Dit jaar niet geweest, maar de eerste namen voor 2020 vallen niet tegen.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen