IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 2019 Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-12-2018 13:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 18-12-2018 14:28 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

ik ga dr nog eens hard over nadenken gezien de tyfus drukte en (daardoor) vervelende mensen dit jaar :|


Eikel


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-12-2018 16:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2018 14:28 schreef GinaG het volgende:
vervelende mensen dit jaar :|


.. en dan te bedenken dat ik er niet eens bij was!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-12-2018 18:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2018 14:28 schreef GinaG het volgende:
ik ga dr nog eens hard over nadenken gezien de tyfus drukte en (daardoor) vervelende mensen dit jaar :|


Was inderdaad wel bizar druk overal, kleine zaal blijft ontzettend kut wanneer Effenaar is uitverkocht. Vooral als men na afloop van een band besluit gezellig zichzelf naar voren te duwen, zonder eerst de mensen die eruit willen voor te laten gaan. Jadatwilniehee.

Veel bands gemist omdat ik geen trek had in die drukte, met van die lui die constant tegen je op lopen. Dus volgend jaar? Misschien bij een hele sterke line-up en een paar honderd man minder in de zaal.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2018 19:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Volgend jaar gewoon weer Totenmond in de kleine zaak. Is het zo een stuk leger.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-12-2018 19:12 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2018 19:03 schreef bastianus het volgende:
Volgend jaar gewoon weer Totenmond in de kleine zaak. Is het zo een stuk leger.


Dat zou vet zijn. Misschien heb ik mijn 'Gott ist Krieg' shirt nog wel ergens.



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 18-12-2018 20:03 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2018 19:03 schreef bastianus het volgende:
Volgend jaar gewoon weer Totenmond in de kleine zaak.


Ik ben voor!


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 19-12-2018 11:26 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2018 18:19 schreef MMayo het volgende:
Was inderdaad wel bizar druk overal, kleine zaal blijft ontzettend kut wanneer Effenaar is uitverkocht.


Ik vond het nog wel meevallen. Ik ben gewoon bij de bands die ik echt wou zien altijd op tijd in de balkonzone gaan staan. Helemaal geen geduw & drukte daar.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-12-2018 20:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik lees net op fb dat er minder kaarten in de verkoop gaan voor volgend jaar


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2018 10:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2018 11:26 schreef williamblake het volgende:
Ik vond het nog wel meevallen. Ik ben gewoon bij de bands die ik echt wou zien altijd op tijd in de balkonzone gaan staan. Helemaal geen geduw & drukte daar.


Tja als je alleen op het balkon bent gaan staan, dan heb je daar inderdaad minder last mee gehad. Maar ik sta graag in een zaal op de begane grond, zonder vastgeplakt te worden aan mijn voor, achter, zij buurman of buurvrouw.

Mooi dat ze volgend jaar in ieder geval wat minder kaarten gaan verkopen, hopelijk dan ook minder drukte.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 20-12-2018 14:28 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Miss btje azijnzeiken maar:
Waarsch minder early birds verkocht.
Erg toevallig dat dit nieuws in het zelfde bericht staat als "early bird uitverkocht".


Eikel


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2018 15:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2018 10:19 schreef MMayo het volgende:
Tja als je alleen op het balkon bent gaan staan, dan heb je daar inderdaad minder last mee gehad. Maar ik sta graag in een zaal op de begane grond, zonder vastgeplakt te worden aan mijn voor, achter, zij buurman of buurvrouw.

Mooi dat ze volgend jaar in ieder geval wat minder kaarten gaan verkopen, hopelijk dan ook minder drukte.
Ik zal volgend jaar wat minder tegen je aan rijden..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-12-2018 15:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 december 2018 10:19 schreef MMayo het volgende:
Maar ik sta graag in een zaal op de begane grond, zonder vastgeplakt te worden aan mijn voor, achter, zij buurman of buurvrouw.


Je bent al aardig ingeburgerd in Grunn. Het enige wat nog mist in je beschrijving is bezweet en ontbloot bovenlichaam.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-12-2018 15:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wie zegt dat dat niet het geval is?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-12-2018 15:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Niemand, er zegt enkel iemand dat het mist in de beschrijving.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-12-2018 9:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2018 15:31 schreef bastianus het volgende:
Ik zal volgend jaar wat minder tegen je aan rijden..

Kijk er nu al naar uit!


quote:
Op 20 december 2018 15:48 schreef Natural Disaster het volgende:
Je bent al aardig ingeburgerd in Grunn. Het enige wat nog mist in je beschrijving is bezweet en ontbloot bovenlichaam.


Misschien volgend jaar.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 22-12-2018 20:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

uiteindelijk besloten om alleen bij de preparty te zijn afgelopen keer en kwam ook vrij snel achter dat het waarschijnlijk niet zo erg is om voortaan misschien maar niet meer te gaan. Man wat is het geluid vaak slecht in de effenaar.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-01-2019 19:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht







Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2019 19:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Acrostichon. Dat is wel mooi. Met Knorrine op zang?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-01-2019 20:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dying Fetus, eerste vette act aldaar sinds Totenmond. [/chargeer]

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-01-2019 20:02]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2019 20:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 januari 2019 19:12 schreef bastianus het volgende:
Acrostichon. Dat is wel mooi. Met Knorrine op zang?


Corinne helpt ze idd uit de brand.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-01-2019 20:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

The Ruins Of Beverast is ook wel een vette toevoeging!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-03-2019 11:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

+ CANDLEMASS
+ OFFICIUM TRISTE
+ BLOODBATH
+ MALOKARPATAN

Hopelijk op dezelfde dag en op een normale tijd dat er nog treinen naar de naast gelegen stad rijden..

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 04-03-2019 11:18]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-03-2019 17:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En Nocturnal Breed.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-03-2019 20:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Na wat mindere jaren (imo) vind ik het nu een toffe line-up aan het worden. Misschien wel weer eens beide dagen aanwezig. Hotel is al gereserveerd.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-03-2019 20:16]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2019 7:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen