IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Stand-upcomedy (stand up comedy standup comedy) Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-12-2018 19:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ja, ik vond geen algemeen topic. Enkel over Engelsen, en de wereld is groter.


Mijn favorieten zijn talrijk.

e laatste keer erg genoten van Daniel Sloss (Jigsaw) - staat op Netflix. Over de debiliteit van de meeste relaties. En haar. En religie.


En Anthony Jeselnick <3







2:10 ... heerlijk











[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-12-2018 19:59]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2018 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja ik weet het, ik ben de enige met humor


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-12-2018 15:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hier een liefhebber van alle Netflix-populaire-standup. Denk Joe Rogan, Kevin Hart, Hassan Minhaj, Trevor Noah en nog wat namen waar ik niet op kan komen. Louis CK en Ricky Gervais hebben me al zo veel buikkrampen gegeven dat pasta er jaloers op wordt. Al vallen die laatste twee niet in die eerste categorie.

Het is ook wel traditie geworden om met de ouders minstens een keer per jaar live te gaan kijken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-12-2018 11:48 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Al zappend blijf ik regelmatig op de BBC hangen met een Live at the Apollo, waar ik altijd hard mee moet lachen, maar namen onthouden doe ik (alsnog) niet.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-12-2018 14:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vond Lebbis erg goed gisteren. Goed geïnformeerd, slim en erg moralistisch. Maar dat stoorde me geen moment.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 29-12-2018 16:23 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Dit topic is niet compleet zonder Bill Burr.







Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-12-2018 11:50 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Bill Burr!

Ik heb I'm Sorry You Feel That Way in drie delen moeten kijken omdat ik door de tranen van het lachen niet meer kon volgen wat er gebeurde. Wat een held.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-12-2018 11:50 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Over helden gesproken trouwens, Bill Bailey vind ik ook machtig als het om stand-up gaat:



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-12-2018 12:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Er is maar 1 Bill die er echt toe doet:





... hoe de hazen lopen ...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-12-2018 13:40 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Nooit echt een liefhebber geweest van Hicks, maar deze is nog wel grappig ja.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-12-2018 13:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Another dead hero.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-01-2019 8:44 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Best genoten van de (laatste) eindejaarsconference van Michael Van Peel.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-01-2019 16:42 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Was inderdaad zeer de moeite, maar eerder perfect geserveerde maatschappelijke verontwaardiging dan echt grappig-grappig.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-01-2019 17:34 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2019 16:42 schreef PandroidJack het volgende:
Was inderdaad zeer de moeite, maar eerder perfect geserveerde maatschappelijke verontwaardiging dan echt grappig-grappig.

Heb hem nog niet bekeken (heb tickets om op 12 januari in Gent te gaan zien, en wil hem vooraf niet bekijken), maar beschrijft wel goed waar Van Peel voor stond in zijn voorgaande shows.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-01-2019 14:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nieuwe netflix stand-up series "Comedians of the world" is aan te raden.

Verder is persoonlijke favoriet toch wel Sebastian Maniscalco. Net zo'n hekel aan mensen als ik
Titels van zijn shows spreken al boekdelen:
- What's Wrong with People? (2012)
- Aren't You Embarrassed? (2014)
- Why Would You Do That? (2016)

iig een van deze is op Youtube te zien.



Zenial


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-01-2019 15:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ali Wong
Daniel Sloss
Bert Kreischer
Jim Jefferies
Tom Segura

Allemaal dankzij Netflix, fantastisch

George Carlin en Louis C.K. gouwe ouwe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-01-2019 15:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2019 15:26 schreef spectre het volgende:
Ali Wong


Volmondig ja. Zij is hilarisch. Ik dacht dat er binnenkort een nieuwe show van haar uitkwam op Netflix.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-01-2019 15:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

haha, is ze weer zwanger?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-01-2019 15:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Doug Stanhope is ook gaaf. Amerikaanse stand-up die bijdrages leverde aan Charlie Brooker's briljante 'Newswipe' and 'Weekly Wipe' tv shows, waar hij de "voice of America" was. Met zijn standaard intro: "I'm Doug Stanhope, and that's why I drink."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-01-2019 15:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2019 15:47 schreef spectre het volgende:
haha, is ze weer zwanger?

Ik hoop het


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-01-2019 9:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2019 14:29 schreef Zenial het volgende:
Nieuwe netflix stand-up series "Comedians of the world" is aan te raden.



ik viel bijna flauw bij Martijn Koning,


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-01-2019 9:53 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-11-2019 19:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de meest recente show van Anthony Jeselnick is best goed weer


Jim Norton ook gekeken, was amusant.

En Daniel Sloss, show genaamd Jigsaw. Jong mannetje, Schots, goed. Had ik al gezegd.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-11-2019 19:01]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2021 9:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De nieuwe show van Daniel Sloss gezien - irl.


vettig gelachen, was goed.


signature


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-11-2022 18:06 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Godver wat goed dit



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 29-11-2022 18:20 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Verschrikkelijk ongrappig. De hele tijd die geforceerde domme bekken en dan dat domme gelach bij elke zin.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen