|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga juist helemaal stuk Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Robin Williams is dan ook wel wat voor je. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Omdat ie ook een rare bek kan trekken ofzo? Het gaat me bij Jim Breuer meer om de inhoud. Zoals het belachelijk maken van dat idiote wokisme bijvoorbeeld. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Ja, zelfde type humor "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Nee. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Eind jaren 70 mocht ik van mijn moeder de gekke bek van andré van duin met z'n hit willempie niet meer nadoen, omdat m'n gezicht er scheef van werd. Zoals bij bijna elk jongetje van die leeftijd. Doch dit terzijde. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Je hebt gelijk. Het lijkt totaal nirt op elkaar. Ik zat fout. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Is het daarna wel weer goed gekomen? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Nee, kijk maar eens goed naar de gezichten van Nederlandse mannen van 50+, allemaal scheefgroei. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ha, is wel zo. Ik dacht altijd dat het zwaartekracht was. Maar eigenlijk is het de schuld van André. Ik leer hier weer een hoop "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik was trouwens tijdje terug naar die dubbele show van Daniël Arends geweest. Dat vond ik nou mooi. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Lol. Ik ben een tijdje geleden naar mijn neef geweest, Ronald Snijders. Heerlijke absurde idioterie. Maar niet echt stand up, he? Vorige week naar Steven Kazan geweest. Was blijkbaar een kindershow, maar ach, heel volwassen ben ik nooit geworden. Maar ook niet echt stand-up nee. Ok, doei. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja, had je het laatst al over toch? Steven Kazan is wel een mooie gozer. Die Snijders kende ik niet. Kan ik ook goed hebben. Kaboutertendens "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ooow, mijn geheugen is heel slecht en ik kan nog wel eens zoveel blaten dat ik het ook allemaal niet meer weet hoe of wat. Ik weet ook pas weer sinds een paar jaar dat hij mijn neef is, m'n moeder zag hem op tv en zei dat is je neef. Ik ken hem van heel vroeger. Maar tig jaar uit het oog verloren. We houden wel van dezelfde humor. Van kooten en de bie, monty python. Maar dat heb ik vast wel eens al alhier verteld. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Daniël is geniaal ja! Ik blijf stuk gaan uit het echolied uit deze show: Vanaf 5:10. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Die wilde ik je net aanraden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik héb er wel eens van gehoord, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Goud, die Gerard Cox. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-11-2022 18:20] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Haha ja ik heb van de week Groot Succes 2 gezien, ik herinner me nog dat het jouw neef is. Absurd, vreemd en soms weet je niet wat je ermee aan moet maar ook vaak heel grappig. Hij was me al opgevallen vanaf zn programma de Staat van Verwarring zon 15 jaar geleden. Door hem zit nog altijd het woord Diareeruggetje in mn hoofd, ik vind het zelf wel grappig maar heb vaak het idee dat andere n het niet zo snappen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik vond dus laatst deze https://archive.org/details/mpfc-remastered_20210305_1553 Jij hebt ze vast zelf al, maar mocht je ze een keer zoeken... "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |