|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ja ik weet het, ik ben de enige met humor signature |
|
Hier een liefhebber van alle Netflix-populaire-standup. Denk Joe Rogan, Kevin Hart, Hassan Minhaj, Trevor Noah en nog wat namen waar ik niet op kan komen. Louis CK en Ricky Gervais hebben me al zo veel buikkrampen gegeven dat pasta er jaloers op wordt. Al vallen die laatste twee niet in die eerste categorie. Het is ook wel traditie geworden om met de ouders minstens een keer per jaar live te gaan kijken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Al zappend blijf ik regelmatig op de BBC hangen met een Live at the Apollo, waar ik altijd hard mee moet lachen, maar namen onthouden doe ik (alsnog) niet. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik vond Lebbis erg goed gisteren. Goed geïnformeerd, slim en erg moralistisch. Maar dat stoorde me geen moment. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dit topic is niet compleet zonder Bill Burr. |
|
Bill Burr! Ik heb I'm Sorry You Feel That Way in drie delen moeten kijken omdat ik door de tranen van het lachen niet meer kon volgen wat er gebeurde. Wat een held. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Over helden gesproken trouwens, Bill Bailey vind ik ook machtig als het om stand-up gaat: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Er is maar 1 Bill die er echt toe doet: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nooit echt een liefhebber geweest van Hicks, maar deze is nog wel grappig ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Another dead hero. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Best genoten van de (laatste) eindejaarsconference van Michael Van Peel. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Was inderdaad zeer de moeite, maar eerder perfect geserveerde maatschappelijke verontwaardiging dan echt grappig-grappig. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Heb hem nog niet bekeken (heb tickets om op 12 januari in Gent te gaan zien, en wil hem vooraf niet bekijken), maar beschrijft wel goed waar Van Peel voor stond in zijn voorgaande shows. |
|
Nieuwe netflix stand-up series "Comedians of the world" is aan te raden. Verder is persoonlijke favoriet toch wel Sebastian Maniscalco. Net zo'n hekel aan mensen als ik Titels van zijn shows spreken al boekdelen: - What's Wrong with People? (2012) - Aren't You Embarrassed? (2014) - Why Would You Do That? (2016) iig een van deze is op Youtube te zien. Zenial |
|
Ali Wong Daniel Sloss Bert Kreischer Jim Jefferies Tom Segura Allemaal dankzij Netflix, fantastisch George Carlin en Louis C.K. gouwe ouwe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Volmondig ja. Zij is hilarisch. Ik dacht dat er binnenkort een nieuwe show van haar uitkwam op Netflix. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
haha, is ze weer zwanger? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Doug Stanhope is ook gaaf. Amerikaanse stand-up die bijdrages leverde aan Charlie Brooker's briljante 'Newswipe' and 'Weekly Wipe' tv shows, waar hij de "voice of America" was. Met zijn standaard intro: "I'm Doug Stanhope, and that's why I drink." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik hoop het I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: ik viel bijna flauw bij Martijn Koning, Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
de meest recente show van Anthony Jeselnick is best goed weer Jim Norton ook gekeken, was amusant. En Daniel Sloss, show genaamd Jigsaw. Jong mannetje, Schots, goed. Had ik al gezegd. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-11-2019 19:01] signature |
|
De nieuwe show van Daniel Sloss gezien - irl. vettig gelachen, was goed. signature |
|
Godver wat goed dit Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Verschrikkelijk ongrappig. De hele tijd die geforceerde domme bekken en dan dat domme gelach bij elke zin. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |