|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*ook aanwezig in Perron55* |
|
Aanwezig in Chillburg.. De rest is me iets te ver weg.. Maar hoe heet die avond in de Baroeg dan weer, met Brutus? (in april dacht ik) [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 19-02-2003 20:34] |
|
quote: |
|
hoeoeoeoe vile en spawn of posession slapen bij mij op de straat ... woeoeoeo |
|
Tammi Das knap lullig zeg, midden op straat? |
|
gisteren heb ik me prima vermaakt in anrhem, vette bands, allemaal relaxte lui.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
TNightmare Collision-Tammi Mirandarijntje Shredhead Triple-Dan Hollie gaat misschien ook mee als ie mag van zijn vriendin! |
|
quote: Bedankt dat je mij geschrapt hebt hehe |
|
oops, sorry, ik had T's lijstje gecopuleerd! |
|
maakt niet uut jong |
|
Ben er gister geweest vond Disavowed en Mangled het beste vile en spawn of possesion vond ik nogal tegenvallend had ik meer van verwacht maar was leuke avond paar cd's erbij + tour shirt het was wel gezellig |
|
Mangled heerst ook! Drummer Floris |
|
ik ben echt benieuwd naar die tour, lekker beuken |
|
quote: Hadden ze "Stench of the Deceased" bij zich? (Vile) |
|
quote: ben, snap je het dan niet? ik ben aan t opscheppen |
|
Joow Tammi, Tuurlik snap ik het niet maar als je toch bezig bent, schep mij dan ook wat op? kheb best honger... he he he |
|
HEUY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moniekske en ik zijn er ook. |
|
gezellie! |
|
quote: oke, ik wil opvallen omdat schroef bijna bij mij in de straat woont, anders ben ik toch nooit metal?! |
|
Ik vond Spawn of Possession het beste van de avond! Jammer dat ze als eerste moesten spelen. Die cd ga ik zeker een keertje beluisteren en waarschijnlijk gewoon aanschaffen (ben alleen de laatste tijd niet zo in een koop-mood, which is quite a good thing!). Schattige gympen had die zanger trouwens aan! Vile viel me live tegen. Al was het geluid ook niet optimaal, de boxen konden het niet aan. Ze speelden veel "oud" materiaal. Mangled is altijd leuk. Inhume en Disavowed zijn niet zo mijn bands. De grunt gaat me te diep. Bij Disavowed hoorde ik zelfs constant "tuut tuut tuut tuut tuut" gegrunt . En tja, over de Kinderarbeit zal ik niks zeggen... Hij is er vroeg bij iig! |
|
Spawn Of Possesion vond ik helemaal nergens over gaan. Hak op de tak steeds, kon me dus niet boeien. Inhume was erg gaaf, alweer een jaar of 6 geleden denk ik dat ik ze voor hte laatst gezien had. Vile was wel ok en Mangled was wederom Was erg gezellig in ieder geval! Alleen jammer dat die homo die ons 4 pils uit de poten sloeg geen nieuwe wilde halen waardoor we nog bijna ruzie hadden |
|
quote: Waaaaaaaaaaat,4 pils omstoten en dan geen nieuw bier halen.Wat een eikel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ook goeiemiddag Shreddie, hahahahaha dus t was wel gezellie... |
|
darana nog de stad in, om 6 uur was ik thuis! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |