|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Schandalig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
TJOKKEFOLL!!!! No meat is sweater |
|
TJOKKEEEEEEEFOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het was gister echt vet! We hadden dus niet voor nix 3 uur in de trein gezeten vanuit Katwijk! Ik moet zeggen dat de sfeer veel beter is dan bij veel concerten in onze buurt en de mensen een stuk socialer. Eindelijk een x Inhume gezien!! Helaas hebben we Vile gemist, maar anders konden we onze gevonden slaapplek mooi vergeten... Trouwens ook erg gaaf dat we daar een gozer tegenkwamen met een trui van Scum in katwijk! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Collision-Tammi was zo zat als een oorlogschip! Ik ben benieuwd hoe en OF hij thuis is gekomen, hehe. Ghoullietje rende er ook nog rond. Tijdje niet meer gesproken, dus dat was wel gezellie |
|
quote:Was het weer zover met Tammi Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hey jij ging met vincent meee!!!!!!! (ik was dat andere meisje, die met de andere trein mee ging) |
|
De kerel die t-shirts stond te verkopen vroeg of mijmn shirt te koop was (Cynic). Ik zie em dat ie em mocht hebben als ie me een nachtje met Jenna Jameson regelde, maar dat kreeg ie niet voor elkaar |
|
quote: wat een heartbreaker ik heb miranderijntje trouwens helemaal niet gezien. Wel waren er ontzettend veeeeeeeel meisjes, was er stiekem ook een mattel(=barbie fabrikant) bijeenkomst? |
|
Ik heb Mier ook niet gezien en ook niks van haar gehoord verder Aantal dames was inderdaad groot ten opzichte van 'normaal'. |
|
ik kan me mangled nog net herrineren, die hele plee onder gekost. na wat water en een cola en een kauwgom natuurlijk vrolijk verder! de taxi chauffeur heeft me vrolijk thuis gebracht! ik heb de hele tour nog even gemoond!! eindelijk nieuwe inhume nummers! ik ga ook naar de 013!! mosh it up. |
|
zaate schup! |
|
gewoon een geslaagd feestje, alaaf!! |
|
wij izjn nog tot 6 uur smorgens in desplinter geweest |
|
De tour is alweer bijna over! Dus hop omhoog voor foto's en ervaringen, mijn foto's komen binnenkort! (van Venlo) |
|
Wij hebben dit keer geen foto's gemaakt |
|
en heeft men ook gehoord dat de complete line-up in duitsland op een vrije dag in de polonaise heeft gelopen en carnaval heeft gevierd? hoe on true |
|
Wat een homeaux! |
|
wie komt er vandaag eigenlik? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |