|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Early bird ticket binnen. bub |
|
Hier ook Early Bird binnen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Geen Black Metal? Voor het eerst in jaren niet aanwezig. Zin an. Pure Holocaust |
|
quote: Line-up is nog niet compleet he. Komen nog zeker 20 bands bij... |
|
Abbath maakte er afgelopen zomer een dermate wanvertoning van, dat ze wellicht het black metal gehalte heroverwegen? Of misschien loopt er te weinig niet eerder geboekt BM talent meer rond, dat overeind kan blijven op zo'n festival overdag? Tot nu toe is de line up weer in orde. Het zou me ook niets verbazen als Autopsy er bij zou komen, aangezien die volgend jaar toch al weer gigs gaan doen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Abbath was top, wat praat je nou. Black Metal spelen op een Death Metal festival. Pure Holocaust |
|
Black metal is op Stonehenge altijd een vreemde eend in de bijt geweest. Wat een treurnis die laatste keer dat ik daar voor Absu en Marduk was. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Geluid bij Abbath was anders poep. Abbath was daar ook zichtbaar boos over. Stonehenge is per difinitie niet perse een death metal festival. Er zijn in het verleden ook diverse andere stromingen geboekt. Black Metal, Doom Metal, Grindcore, Gothic Metal en zelfs elektronische muziek. Laat we het maar op een underground festival of extreme metal festival houden. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen Origin maar Suffocation |
|
quote: Ja, beter. bub |
|
quote: Nou dacht het niet. Suffocation is vergaande glorie. |
|
Is de boel intussen uitverkocht? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Wauwie, wat een ...aparte zin. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het schijnt inderdaad uitverkocht te zijn. bub |
|
Zijn ze niet erg duidelijk over. Maar ik kan via de site in ieder geval geen tickets meer krijgen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Op facebook staat dat het uitverkocht is |
|
Da's ferm kut. Als iemand nog een kaartje/kaartjes heeft dan houd ik me warm aanbevolen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Al op ticketswap gekeken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ben druk bezig. Nog geen succes. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kaartje is geregeld. Tot over een paar weken I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Om 10 uur in de pit met een halve liter koffie |
|
Tijdschema is aangepast met het uitvallen van Neocaesar. Eerste band pas om 10:20 uur |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |