IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 25 juli: Stonehenge Festival 2020 Vorige pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 26-07-2022 10:44 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2022 21:15 schreef MetalJan het volgende:
Tijdschema is aangepast met het uitvallen van Neocaesar. Eerste band pas om 10:20 uur


Dat is mooi op tijd

Wel zin in, belooft weer een mooi dagje te worden

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 26-07-2022 11:07]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


counter
Usericon van counter
Posted 31-07-2022 11:12 by counter Wijzig reactieProfiel van counterQuote dit bericht

leuk festival maar wat was het geluid hondsberoerd,
daar moeten ze volgend jaar echt wat aan doen.
ze hebben echt een paar optredens mee verkloot.
Zoals hier heb ik nog nooit eerder meegemaakt zo slecht.

ik hoop maar op beterschap.


counter


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 31-07-2022 12:29 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2022 11:12 schreef counter het volgende:
leuk festival maar wat was het geluid hondsberoerd,
daar moeten ze volgend jaar echt wat aan doen.
ze hebben echt een paar optredens mee verkloot.
Zoals hier heb ik nog nooit eerder meegemaakt zo slecht.

ik hoop maar op beterschap.



Het geluid is daar jaarlijks, helaas, kut.
Malevolent Creation en Gutalax (mooi feestje) klonken dacht ik wel het beste van de bands die ik gezien had.
Marduk klonk ook niet verkeerd. Het optreden zelf was helaas sfeerloos.

Het was verder weer gezellig.

Op naar volgend jaar: Autopsy headliner!


bub


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 31-07-2022 12:36 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het geluid stond sowieso veeeelste hard. Heb ook bijna niemand zonder oordoppen zien lopen.


Het is de lichtinval ;')


Negen_vorken
Usericon van Negen_vorken
Posted 31-07-2022 13:16 by Negen_vorken Wijzig reactieProfiel van Negen_vorkenQuote dit bericht

Beetje jammer dat er geen enkele adempauze was. Misschien wat minder bands boeken volgende keer? En het geluid was inderdaad superkut.


counter
Usericon van counter
Posted 31-07-2022 13:36 by counter Wijzig reactieProfiel van counterQuote dit bericht

wat mij betreft zou het programma ook wel iets korter kunnen, op deze manier is het een orkaan van geluid van meer dan 12 uur.


counter


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-07-2022 14:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2022 12:36 schreef Kimmey het volgende:
Het geluid stond sowieso veeeelste hard. Heb ook bijna niemand zonder oordoppen zien lopen.



Dit.




Verder een gezellig feestje met veel ‘oude’ bekenden en veel knuffels Fijn!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


counter
Usericon van counter
Posted 31-07-2022 14:18 by counter Wijzig reactieProfiel van counterQuote dit bericht

hehe idd, en dan zelfs met oordoppen was het te hard

[Dit bericht is gewijzigd door counter op 31-07-2022 14:19]


counter


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 01-08-2022 13:39 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht




En dit is Malevolent Creation want ?


Chainsmoker
Usericon van Chainsmoker
Posted 01-08-2022 14:13 by Chainsmoker Wijzig reactieProfiel van ChainsmokerQuote dit bericht

Pffooeee, het geluid stond echt teringhard ja. Volgens mij ergens tussen het station en het festivalterrein 1 van mijn opmaat gemaakte oordoppen verloren... Ik dacht direct: dit houd ik niet lang vol zo. In het centrum gelukkig een paar alpine doppen kunnen scoren want die gratis watten bieden ook niet veel soelaas.

Cytotoxin (kende het niet, maar supertof dus) en Benighted (bruut als altijd) waren voor mij de bands van de dag. Klein beetje jammer dat Benigthed 'Slut' niet speelde, m'n persoonlijke favoriet.

Kaartjes voor volgend jaar zijn alweer binnen


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 01-08-2022 19:03 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2022 13:39 schreef BongoBongo het volgende:



En dit is Malevolent Creation want ?


Want Brett hoffman daar nu neerzetten is geen optie meer....

Maar Ryan Taylor was een prima vervanger.


an evil incarnation of DEATH!


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 01-08-2022 19:10 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Stonehenge 2022 was echt top, met afstand de beste line-up die ik daar ooit heb gezien, van de laatste 7 keer dat ik ben geweest. Geluid stond inderdaad mokerhard = is gebruikelijk bij Stonehenge. Soms wat technische probleempjes, maar het is imo een prestatie om dit festival te organiseren!! Hulde voor de organisatie is dan ook op zijn plaats. En als je nu het concept van Stonehenge na al die jaren nog niet begrijpt.... dan bij deze: 2 podia, 12 uur knoeperhard headbangen, zonder pauzes. Na ieder optreden; hoofdje naar rechts of hoofdje naar links bewegen om de bands te aanschouwen.

Niet moeilijk, wel bruut...en voor mensen die continu willen praten wellicht irritant. Of een "rustig" plekje opzoeken.


an evil incarnation of DEATH!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-08-2022 19:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was wel een mooi feestje ja! Vanaf het begin erbij, maar halverwege de middag sloeg de vermoeidheid wel een beetje toe. Erg jammer dat er ook niet meer zitplekken waren. Nu moest je daarvoor eigenlijk het terrein af en dat heb ik dan ook even gedaan. Geluid stond idd erg hard, en het geluid op het Noord Podium was erg belabberd. Toch genoten van bands als Cytotoxin, Bodyfarm, Gutalax, Severe Torture, Malevolent Creation, Misery Index, Vader en Suffocation. Marduk en Samael niet meer gezien omdat we (het) zat waren en we moesten nog helemaal naar omgeving Rotterdam rijden.

Al met al een leuk en lang dagje gehad en Stonehenge blijft 1 van de meest intieme festivals. Toch zweer ik bij een festival gewoon op een grasveld, dan op zo'n sfeerloos parkeerterrein...



BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 02-08-2022 7:04 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2022 19:03 schreef Dark incarnation het volgende:
Want Brett hoffman daar nu neerzetten is geen optie meer....

Maar Ryan Taylor was een prima vervanger.


Niet levend nee

Wie zijn die andere twee ? En zou op z'n minst Phil Fasciana niet op dat podium moeten staan ?
Maargoed dit is precies de reden waarom ik de meeste festivals maar over sla, zo ook stonehenge. Ik heb dus niet eens recht van spreken.



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 02-08-2022 8:10 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2022 7:04 schreef BongoBongo het volgende:
Niet levend nee

Wie zijn die andere twee ? En zou op z'n minst Phil Fasciana niet op dat podium moeten staan ?
Maargoed dit is precies de reden waarom ik de meeste festivals maar over sla, zo ook stonehenge. Ik heb dus niet eens recht van spreken.




Drummer is tegenwoordig Ron Parmer https://www.metal-archives.com/artists/Ron_Parmer/344582

En op bas Josh Gibbs https://www.metal-archives.com/artists/Josh_Gibbs/575832

Geen idee waar Phil uithangt, maar die was er inderdaad niet bij.

Dus je hebt wel een punt als je zegt dat dit niets meer te maken heeft met de originele bezetting, desalniettemin, goed optreden! Maar Brett is als vocalist moeilijk, zo niet onmogelijk te evenaren. Gelukkig zag ik die in het verleden wel eens live een heel aantal jaren geleden op Party San.



an evil incarnation of DEATH!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-08-2022 18:55 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2022 7:04 schreef BongoBongo het volgende:
Niet levend nee

Wie zijn die andere twee ? En zou op z'n minst Phil Fasciana niet op dat podium moeten staan ?
Maargoed dit is precies de reden waarom ik de meeste festivals maar over sla, zo ook stonehenge. Ik heb dus niet eens recht van spreken.




Ik ben niet bekend met de bandleden maar volgens mij zei een van deze dat wegens familieomstandigheden iemand er niet bij kon zijn.
Dat zal denk ik dan die Phil zijn geweest.


bub


EGreven
DJ Crusher @ Metal Messiah Radio
Usericon van EGreven
Posted 29-08-2022 23:58 by EGreven Wijzig reactieProfiel van EGrevenQuote dit berichthttp://www.metalmessiahradio.com

quote:
Op 31 juli 2022 13:36 schreef counter het volgende:
wat mij betreft zou het programma ook wel iets korter kunnen, op deze manier is het een orkaan van geluid van meer dan 12 uur.

Daarom ga ik er ook al niet meer met een groot enthousiasme heen. Oude opzet was veel beter behapbaar.


DJ Crusher @ Metal Messiah Radio 24/7 Int. Di 19:00 Wo 19:00


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen