![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=KbnpVLxO3Qs https://open.spotify.com/album/7B7yIosIYV8DuxrRKlUOtO?si=uBPYZT-pQ_arScbk_bpH4A [Dit bericht is gewijzigd door asteroth op 15-10-2019 16:45] ![]() |
|
Nee. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Nog een paar weken. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 15-10-2019 19:05] ![]() |
|
Robert Pater met eenzaam en alleen. Ja, logisch. "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
Willem Barth vindt het moeilijk. Ik waarschijnlijk ook. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
"Fluisterend hoor ik de wind." Zou dit letterlijk bedoeld zijn door Aukje? Of fluistert de wind? smoeilijk [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 15-10-2019 19:55] "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
Tering, ik sta ook niet echt florisant op foto's, maar wat er op die cover staat komt bijna allemaal uit Opsporing Verzocht of het Pieter Baan Centrum als je dat zo ziet... ![]() |
|
De 'Sinti-uitvoering' van 'Het is weer weekend' is ook moeilijk. Zoals het al treffend op 'Spegetti Western' werd gezegd: 'Funny thing about weekends - when you're unemployed, they don't mean quite so much...'. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Die songtitels rechts van onder naar boven... :') Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Robert Psychopater, zegt mijn eega nu net. ![]() "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
Aukje Fijn staat in het telefoonboek als A.Fijn. ![]() "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
He had spoken himself into boldness. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |