|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat de titel stom was, daar ben ik het wel mee eens... maar mijn mannen met lang haar topics zeg!!!! |
|
De bestaande topics zijn naar onzin verhuisd: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=339894&page=1 voor asherah |
|
voor Paul |
|
ja asherah lezen. Dat had paul al gezegt in de eerste post. |
|
quote: Merci |
|
quote: dat is natuurlijk maar relatief......ik denk dat er net zo veel forummers zijn die het jammer vinden.... |
|
quote: ik zal er niet om wakker liggen, maar dit is een behoorlijk stomme aktie.. wat te denken van de andere forums?! |
|
o ja wat ik ook nog ff kwijt wil.....waarom wordt er zo ontzettend moeilijk gedaan over relatief onbelangrijke zaken wanneer wordt er nou eens wat gedaan aan waar het hier om gaat....of ....tja misschien gaat het ook wel alleen om het forum ...dat weet ik heel eerlijk gezegd niet zo goed van ZM |
|
Hoe? Waar gaat het dan om?? |
|
quote: Ter info: Er staat Zware Metalen, de hangplek voor METALLIEFHEBBERS, en niet Zware Metalen, de hangplek voor geile pubers. Besides, alle sex-topics bestaan nog steeds, en ze staan imho terecht in onzin. Want het is ook onzin |
|
Wie is er nou gefrustreerd? Wie erover praat, of wie het niet kan aanzien? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
nou Snaack daar geef ik je nou is helemaal gelijk in! Wees blij dat onzin er is! |
|
dit was niet een opmerking van mij om lullig te doen hoor... (ff voor de duidelijkheid..) |
|
Juist, sex is onzin. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nou ja, sex is onzin? Ik zie het nut er niet van in om van elkaar te weten wat je favo standje is, hoe vaak je achter elkaar kan neuken, wat de vreemdste plaats is waar je geneukt had willen hebben, met hoeveel partners je het hebt gedaan, of je je reethaar harst, of je figuurtjes in je schaamhaar scheert, who fucking cares |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: psst... hij is cHRISTEN |
|
quote: Ik ook niet, ik vind deze topics zelfs vrij storend... |
|
quote: Geile pubers |
|
quote: Daarom, goede zaak dat er iig geen directe aanleiding meer is om een dergelijk topic te starten. Als je een subforum met als naam "Sex babes en hunks" ziet staan nodigt dat wat meer uit om zo'n topic te beginnen right |
|
quote: Frigo's Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Maar geld dat dan alleen voor sex? Ik hoor dat er redelijk vaak geroepen wordt "het is toch een metal forum" geld dat dan niet voor alle topics die niet met metal te maken hebben? |
|
Maakt u allen zich toch niet zo druk... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 15:15] |
|
quote: Idd, dan moeten we er ook mee ophouden om het over actualiteit en filosofie te hebben. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |