|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Doek gewoon dat hele forum op meteen! |
|
zeik toch is niet zo. leg je er maar bij neer! |
|
kvind het niet echt jammer dat het topic verdwenen is, maar misschien word het nu wel wat onoverzichtelijk |
|
t is dat ik het hier las, anders had ik niet eens gemerkt dattet weg was. K vonnet beetje trieste flora |
|
onnodig verwijderd. pfff |
|
ik ben geil, wat nu Je moeder. |
|
Als de topics gewoon naar het onzin forum zijn verplaatst, is het enige effect dat het onoverzichtelijker is geworden. Beetje onzinnig dus. En er wordt niet gezeken, er wordt gediscussieerd. Dat lijkt me de bedoeling van een forum. Als er in een topic over het verwijderen van het sexforum daar niet over gediscussieerd mag worden snap je het nut van een forum volgens mij niet helemaal. Als je dit gezeik vind lees gvd dit topic dan niet! Zenial |
|
quote: http://www.google.nl/search?q=%22sex%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= |
|
Het is ook nooit goed |
|
Hahaha, jawel hoor Paul (al vond ik je vorige user icon leuker.... maar da's off-topic ). |
|
Leuk icon juist! En het SBH stukje weg..ach...van mij had het niet weg gehoeven,maar ik denk dat het idd wel beter is. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hmmz kvind het wel jammer en onnodig, als mense zich der aan ergerden waarom poste ze er dan |
|
ik snap ook nog steeds het nut niet maar het zal wel goed zijn en nog steeds vraag ik me af waarom juniormembers dan nog steeds topics mogen openen want dit probleem is 100x groter maar dat was weer es offtopic... Je moeder. |
|
heeft niet echt veel zin vind ik, het gaat wel ten koste van overzichtelijkheid, nu moet je tussen de onzin topics zoeken. ik vond het een klasse apart, onzin topics zijn er voor echte onzin maar sex, babes en hunks is voor gesprekken over sex babes en hunks (logisch), nu moet je je foto posten in het onzin forum wat ik niet echt logisch vind. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zou jij je registreren bij een forum waar je niet mag posten totdat je 50 replies hebt gemaakt? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ff blijk van waardering voor je inzet. , maar je was eerder al vooruitstrevend geweest; je hebt in het profiel nl. al ingebouwd dat mensen elke afdeling afzonderlijk kunnen negeren; mensen die ertegen zijn moeten dat gewoon doen. Kennelijk is dat men niet opgevallen ofzo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: l-e-z-e-n t-o-p-i-c-s en niet p-o-s-t-s Je moeder. |
|
ocharme de sexmoderator!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Ben ik nog (niet aan paul vertellen dan past hij het aan I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ah mooi een zinvolle actie Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Kom jij bij iedereen binnenvallen als ze bezig zijn en te vulgair doen ofzo |
|
quote: Maar weer om topic I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina |