IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pentagram(De doom-band) Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2011 15:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2011 12:07 schreef bastianus het volgende:
Horse is een dure hobby...
Was, schijnen nu clean te zijn en in de Heere.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2011 15:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 11:17 schreef Bub het volgende:
€9 bij play.com en die prijs is inclusief verzending!

Zojuist besteld!
WTF?! De neuzen zelf vroegen er TWINTIG Euro voor op Roadburn!
Gelukkig vond ik dat belachelijk en heb ik'm laten liggen. Deze prijs daarentegen...

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2011 15:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 15:45 schreef kwelgeest het volgende:
WTF?! De neuzen zelf vroegen er TWINTIG Euro voor op Roadburn!
Gelukkig vond ik dat belachelijk en heb ik'm laten liggen. Deze prijs daarentegen...
Ik zie dat ik voor Ghost flink teveel betaald heb. Deze site eens doorpluizen!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-05-2011 16:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 15:37 schreef bokaj het volgende:
Was, schijnen nu clean te zijn en in de Heere.
De ene verslaving voor de andere ingeruild ja?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-05-2011 17:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Donders, donders, wát een vette plaat. Dit had ik nooit meer van Pentagram verwacht.

Victor Griffin for president!

Ik, Wil Schuurman

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2011 19:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 17:11 schreef Snagger het volgende:
Donders, donders, wát een vette plaat. Dit had ik nooit meer van Pentagram verwacht.

Victor Griffin for president!

Écht vet, ja! En zoals je elders al zei, wat een stem nog steeds

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-06-2011 13:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-06-2011 13:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zit 'ie daar dood te gaan?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-06-2011 14:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2011 13:21 schreef kwelgeest het volgende:
Zit 'ie daar dood te gaan?

Ja, geloof het wel.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-08-2012 20:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2011 20:25 schreef bastianus het volgende:
Er schijnt een docu over Bobby te zijn. Weet iemand hoe en waar ik die kan bekijken? Heet 'last rites' volgens mij.
Hier:
quote:
Op 21 augustus 2012 14:52 schreef CTTS het volgende:
Last Days Here, de docu over Bobby Liebling van Pentagram is ook op de YouTube te vinden.

Aanrader wel.
Gisteren gezien.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2012 20:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2012 20:03 schreef bokkie666 het volgende:
Hier: Gisteren gezien.
Mooi!
Avondinvulling.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-08-2012 23:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2012 20:31 schreef bastianus het volgende:
Mooi!
Avondinvulling.
Geweldige film. En wat een wonder dat ik hem live heb mogen zien. En Anselmo is een irritant ventje, ook in deze film.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-09-2012 1:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Anselmo is nep. De enige in de hele film die niet echt is maar een rol loopt te spelen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2012 8:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

En Pelletier is een held. Ik zou er allang het bijltje bij neergegooid hebben. Wonder 2 uit de film: dat die ouwe Bobby nog zo'n vreselijk mooie vrouw aan de haak slaat. Vooral aan het eind van de film ziet ze er prachtig uit.

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 01-09-2012 9:10 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

....gewoon blijven drummen bastianius! gewoon blijven drummen...

I am mine own redeemer...!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2012 10:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2012 9:10 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
....gewoon blijven drummen bastianius! gewoon blijven drummen...
Ik mag nu al niet klagen, hoor. (Dat mag dan niet hè.)

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-07-2015 8:43 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Gisteren eindelijk de docu gezien. Wat een figuur. Indrukwekkend. Weer even flink aan de 'Last Days Here'. Naast die, Relentless en Day of Reckoning... Welke zijn nog meer de moeite?

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-07-2015 9:02 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2015 8:43 schreef Dirge for november het volgende:
Relentless en Day of Reckoning... Welke zijn nog meer de moeite?

Alles!

bub

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-07-2015 9:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2015 8:43 schreef Dirge for november het volgende:
Gisteren eindelijk de docu gezien. Wat een figuur. Indrukwekkend. Weer even flink aan de 'Last Days Here'. Naast die, Relentless en Day of Reckoning... Welke zijn nog meer de moeite?

Samen met Be Forewarned zijn dat de platen waar ik ook het meeste naar luister. Als je tenminste First Daze Here bedoelt ipv Last Days Here

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2015 9:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Be forewarned inderdaad. Was de eerste die ik van ze hoorde. Samen met dat oude spul wel het gaafste.

Dirge for november
Posted 14-07-2015 9:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2015 9:22 schreef Mark Z het volgende:
Samen met Be Forewarned zijn dat de platen waar ik ook het meeste naar luister. Als je tenminste First Daze Here bedoelt ipv Last Days Here

Lol, uiteraard First Daze

En de self-titled? Ik raak constant in de war door alle overkoepelende tracks...

Be Forwarned ga ik zeker checken. Bedankt voor de tips.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-07-2015 10:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2015 9:52 schreef Dirge for november het volgende:
En de self-titled? Ik raak constant in de war door alle overkoepelende tracks...

De s/t is door Peaceville opnieuw uitgebracht in 1993 met een andere naam, Relentless. Voor zover ik weet zijn dit dus in principe dezelfde albums.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 14-07-2015 11:00]

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dirge for november
Posted 14-07-2015 11:04 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Aha, dat verklaart het een en ander. Hele vette plaat in ieder geval.

Dirge for november
Posted 26-10-2015 15:06 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

En, wat zijn de meningen over Curious Volume?

Ik vind de drumsound stukken te modern, gezien de plaat verder op het eerste gehoor bol staat van de warmfuzzige '70's riffs. Bobby klinkt op het randje, maar een tweede luisterbeurt zal leren of dat went.

In ieder geval zin aan de show op RB.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-10-2015 15:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 15:06 schreef Dirge for november het volgende:
En, wat zijn de meningen over Curious Volume?

Ik vind de drumsound stukken te modern, gezien de plaat verder op het eerste gehoor bol staat van de warmfuzzige '70's riffs. Bobby klinkt op het randje, maar een tweede luisterbeurt zal leren of dat went.

In ieder geval zin aan de show op RB.
Ik vind hem best gaaf. Al had het van mij allemaal wel wat doomiër gemogen. Bobby klinkt gewoon als.. Bobby. Maar het schijnt weer niet zo goed met hem te gaan, hij is weer gescheiden en woont geloof ik weer bij zijn ouders. Enfin, een goed verstaander weet dan wat er met die ouwe junkie aan de hand is.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com