IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pentagram(De doom-band) Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-10-2015 15:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Shit, balen om te horen. Dus ook best de vraag of het feestje doorgaat op Roadburn....

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-10-2015 16:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 15:06 schreef Dirge for november het volgende:
En, wat zijn de meningen over Curious Volume?

Ik vind de drumsound stukken te modern, gezien de plaat verder op het eerste gehoor bol staat van de warmfuzzige '70's riffs. Bobby klinkt op het randje, maar een tweede luisterbeurt zal leren of dat went.

In ieder geval zin aan de show op RB.
Matig album. Een of twee leuke nummers en dat is het dan.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-10-2015 7:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 15:34 schreef bastianus het volgende:
Maar het schijnt weer niet zo goed met hem te gaan, hij is weer gescheiden en woont geloof ik weer bij zijn ouders. Enfin, een goed verstaander weet dan wat er met die ouwe junkie aan de hand is.

Die scheiding is alweer een aantal jaar geleden en z'n vader is inmiddels ook overleden.

Niet zeggende dat het niet goed met hem zou gaan, maar er is geen enkele aanleiding dat komende optredens worden afgelast, ik zie ze bijvoorbeeld in november ook op het Hammer of Doom festival.

Het nieuwe album vind ik trouwens best ok. Staan een paar lekkere nummers op. De vocalen zijn inderdaad op het randje.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-10-2015 9:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Gisteren nog eens helemaal geluisterd. Victor Griffin is toch wel erg lekker bezig op deze plaat. En Bobby went. Dattie overigens aan de dope zit, blijkt wel uit de interviews op youtube. Erg helder is hij niet.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com