|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hey Heyoka. Mensen, waar zijn onze manieren! Hieroka: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4152206 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben een eigen topic waard. I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all! |
|
Een naamtopic is pas geldig als iemand anders dan de naamdrager zelf het opent. Voor verdere uitleg over het reilen en zeilen op ZM stuur je me maar een PM. En naaktfoto's voor Karnivoor. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Gevonden, heel goed! Moderators! Ik bedoel Ipim! Dees kan dicht. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ah, er lopen dus ook van dit soort types hier rond. I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all! |
|
Joehoe!!! Sterker, er moet ergens een topic zijn waar je dit soort overbodige topics kan melden, maar ik kan het desbetreffende topic niet vinden. Anders had ik het daar ook even gemeld, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3526888/7 Zo verborgen stond ie anders niet hoor. Compleet verwijderen is nog beter btw. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-03-2020 17:58] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat is t gezellig hier he Krijst? Eén warme vriendenclub When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat krijgt ie van je om hier te komen rellen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een kratje Schultenbrauer of hoe dat heet. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dure hobby, er zijn er die doen het voor minder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Duur is relatief. When your people matter, menstrual health matters |
|
Da's waar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Waarom zou je dat doen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wim houdt niet van verspilling. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Waarom zou je mensen met een werkwoord als nickname gaan betalen met bier om hier te posten? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wat bedoel je precies, Wim? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Dit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik dacht dat ie echt zo heet. :') Maar het kan natuurlijk ook een nick op mf zijn vanwege de manier waarop ie daar huishoudt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Alsof die querulant iemand hierheen gaat halen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik ben nog legendarischer dan ik dacht toen ik dit topic startte. I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all! |
|
De groeten aan Bastianus! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |