|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Eentje nog. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4177587 [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-07-2015 10:10] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: moet je dat serieus een voor een doen? Je hebt toch zeker wel de optie om bij een ban alle posts en topics van de gebande persoon automatisch mee te verwijderen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het korte antwoord: nee. Het lange antwoord: oude forumstructuur van 10 jaar geleden, verouderd, niet up to date, gebrek aan webmaster, verloedering etc etc. Zo waardeer je wellicht het werk van de mods iets meer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nee hoor, dat blijft een utopie vrees ik. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Een soort Schilderswijk? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik vond dat topic eerlijk gezegd een van de meer relevante en inhoudelijk adequate topics die hier de laatste jaren voorbij zijn gekomen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ja, allemaal discussiëren over power metal of de laatste COF maar aan die essentiële zaken des levens wordt dan voorbij gegaan. En nu gaan we vegen |
|
quote: Goe gedaan. Knokeltje. En nu gaan we vegen |
|
Zouden de posts over schoenen in het In the Woods... topic geschrapt kunnen worden? Dank je wel! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dank u When your people matter, menstrual health matters |
|
trolpost [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2016 8:59] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Mag dit topic alstublieft dicht? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Omdat Wim verzuimt te doen wat ie van plan was. Mag deze op slot of worden onttrokken aan het oog van de menschheid? https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4318621 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wie is er opgehaald door Hein. [Meld de doden topic] Want dubbel, deze was er al: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4351466 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij krijste maar even. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb het tegen beter weten in geprobeerd maar het werkt niet en wordt nu al weer een lultopic dus misschien kan deze naar onzin of (nog beter) helemaal weg: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4383677 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Administration | Vorige pagina |