|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: op je burostoel ja. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Twee prachtige KEF zuilen (Q55.2) en een torentje met NAD apparatuur. Erg goede combi, en mijns inziens een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontstijgt elk Sony / JVC / etc. setje met gemak. Kan wellicht niet op tegen échte high-end audio, maar daar hangt dan ook weer een ander prijskaartje aan. |
|
Marantz sr 780 Marantz cd80 Dali 606 Aan elkaar geknoopt met Oehlbach dropveters... |
|
...nu nog een vriendin die het NIET erg vindt dat je 't kreng aanzet! |
|
Hehe.... sletje. Vertel me maar wat ik moet doen om van haar af te komen gezien het jou ook gelukt is... |
|
quote: Die cassettespelert heb ik nog steeds, maar staat bij een vriend in de garage en die Bose 301 zijn inmiddels vervangen door Bose Acoustimass, maar vraag me niet welke versie. Dus. |
|
Sansui AU-117 versterkertje, 2x 15W Lekker minimaal, geen overbodige knoppen. Moet alleen de ingangsselectieknop eens in de contactspray zetten, heeft af en toe een ram nodig En 2x B&W Vision DS1. Weinig bijzondere tweeweg basreflexdingetjes. Gaan voldoende laag maar vanwege kamerinrichting zit ik vrij dicht op de speakers waardoor ik het echte laag mis. Owjah, mijn "interlinks" zijn "dropveter" 2x tulp naar 3,5mm (in computer) en dikke zwart/rode DC kabel naar de speakers. Wonderkabels bestaan niet |
|
quote: ik zie anders zeven knoppen teveel.. |
|
quote:Doet het nog steeds. En in die jaren heb ik 'm nog steeds niet harder durven zetten dan een 40%. |
|
Gewoon m`n Samsung dolby surroundset. Werkt perfect!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehe, ik heb een paar jaar geleden mijn Jamo boxen opgeblazen door mijn Yamaha over de helft te pushen tijdens oud en nieuw... Nu wat zwaardere boxen eraan gehangen, als ik hem voluit zet kan je niet in de woonkamer verkeren... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 09-01-2010 11:13] Boeiender |
|
Ik heb momenteel een mono ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Persoonlijk vind ik dergelijke volume's totaal niet interessant. Als ik voldoende heb om mijn kamer met normaal geluid te vulllen ben ik tevreden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Goed punt, maar het was om het vuurwerk te overstemmen met Symbolic van Death, hehehe. Normaal heb ik hem gewoon op een relaxt volume aanstaan. Boeiender |
|
quote: Eigenlijk 8, want hij heeft ook nog een super nutteloos "High Filter" om alles boven de 15 KHz te dumpen. Ja ik weet het, een echte minimale versterker heeft alleen een aan/uit knop |
|
Ik heb nu een versterker die vraagt om 8-16 Ohm boxen. Kan ik die boxen aansluiten met een weerstandje in serie erbij? of doet dat afbreuk aan het geluid (eigenlijk heb ik dit al bij 1 versterker). 2 x boxen van 4 ohm in serie aansluiten lijkt me ook niet alles. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ook niet nodig, je hebt toch een stekker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De speakers: Waar ik er 4 van heb aangesloten. Heb ook nog een setje 210 (2weg) staan voor onderdelen. Versterker: Waarvan het één en ander aan reparatie aan zit. ( of een ander kopen. Qua, cd spelert een gebakje.. Het is een aanrader om jaren 80 spul te kopen. veel lompe shit qua uitstraling/ruimte! [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-01-2011 19:27] |
|
2x 75w + + Faustian Spirit of the Earth |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben niet geheel zeker van het type, maar mijn Philips 5.1 dolby HTS ziet er zo uit en ik ga de specificaties niet opzoeken... Voor BluRay heb ik een PS3 en voor zelf mixen en sampelen gebruik ik gewoon mijn pc en tweak de sound naargelang mijn creaties op mijn HTS op flatline klinken. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |